شناسه های محصول مانند SKU و GTIN برای SEO تجارت الکترونیک ضروری هستند • Yoast

البته این تنها شناسه محصولی نیست که با این مقاله مطابقت دارد. هر مقاله همچنین یک بارکد دریافت می کند – یک EAN یا یک UPC. این کدی است که فروشگاه ها برای اسکن محصول پس از فروش به مشتری استفاده می کنند. برای نسخه ایالات متحده این مجموعه لگو، این چنین خواهد بود 673419357562. این کد را می توانید در پشت یا پایین جعبه پیدا کنید.

تایپ شماره محصول در گوگل فوراً نتایج درستی را به شما می دهد

داده های ساخت یافته محصول به SKU یا GTIN نیاز دارد

هدف چک این است که به شما کمک کند خروجی طرحواره درستی برای محصولات دریافت کنید، که شانس شما را برای به دست آوردن آن نتیجه غنی خوب برای محصولاتتان افزایش می دهد!

بررسی شناسه محصول/SKU به شما یادآوری می کند که جزئیات محصول لازم را اضافه کنید

اطلاعات کامل محصول را به Google ارائه دهید

در حالی که SKU و GTIN فقط ویژگی‌های توصیه‌شده برای Google برای درک محصول شما هستند، ما فکر می‌کنیم که مهم‌تر از این هستند. همچنین گوگل اخطارهایی را در قسمت نشان می دهد تست نتایج غنی اگر آنها را اضافه نکنید، بنابراین برای اضافه کردن شناسه های محصول کافی است. افزودن این جزئیات به محصولات WooCommerce به Google کمک می کند تا در مورد محصول شما اطلاعات بیشتری کسب کند. شما باید تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری ارائه دهید. با SEO WooCommerce، ما تمام این جزئیات را در خروجی قرار می دهیم product داده های ساختاری که موتورهای جستجو دوست دارند.

LEGO به درستی SKU های خود را در داده های ساختاری محصول خروجی می دهد

انجام آن با Yoast SEO برای WooCommerce

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سال‌ها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.

آواتار ادوین تونن



منبع

بسیاری از افراد از SKU برای جستجوی یک محصول خاص در گوگل استفاده می کنند. برای مثال طرفداران LEGO را در نظر بگیرید – آنها زنده برای کدهای SKU که LEGO ارائه می کند. هر مجموعه یک عدد پنج رقمی منحصر به فرد دریافت می کند که یک مجموعه را فوراً قابل تشخیص می کند. به عنوان مثال داس حمل و نقل LEGO Star Wars Inquisitor مجموعه عدد است 75336. این عدد در جعبه، کاتالوگ و وب‌سایت به‌خوبی مشخص می‌شود. علاوه بر این، هر فروشگاهی که لگو را در سراسر جهان می فروشد، از این شماره در توضیحات محصولات خود استفاده خواهد کرد.

LEGO از SKU های آسان برای کمک به طرفداران در شناسایی مجموعه ها استفاده می کند

شناسه های محصول به روش های مختلفی استفاده می شوند. به عنوان مثال، مشتری شما می تواند از این کدها برای جستجوی محصول شما در موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده کند. از سوی دیگر، گوگل می‌تواند از آن کد برای جستجوی محصول شما در فهرست غول‌پیکر خود استفاده کند تا نتیجه‌ای را که ممکن است محصول شما را به روشی خاص برجسته کند، بازگرداند.

چرا باید شناسه محصول را به محصولات خود اضافه کنید؟

همگام شدن با تمام محصولات و انواع مختلف محصولات شما می تواند یک چالش باشد. گاهی اوقات فراموش می کنید بخشی از اطلاعات محصول را اضافه کنید یا از شناسه های مناسب محصول استفاده نمی کنید. خوشبختانه، ما به راه حلی برای مشتریانی که از افزونه SEO WooCommerce برای SEO Yoast استفاده می کنند فکر کردیم: بررسی شناسه محصول.

هر محصولی که خریداری می کنید دارای کد منحصر به فردی است که آن را شناسایی می کند – یا باید داشته باشد. این شناسه محصول به اشکال مختلفی مانند SKU، EAN، ASIN یا ISBN، بسته به محصول، جایی که آن را می‌فروشید، یا منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید به Google در درک محصولتان کمک کنید، افزودن یک شناسه محصول منحصر به فرد به محصولتان ضروری است. خروجی آن در product طرحواره راز است.

شناسه های محصول چیست؟

Yoast WooCommerce SEO افزونه ای است که اگر به دنبال نتایج بهتر با فروشگاه تجارت الکترونیک خود هستید، به آن نیاز دارید. اخیراً، SEO WooCommerce یک ویژگی جدید دریافت کرده است که به شما کمک می کند شناسه های جهانی را به انواع محصولات اضافه کنید – که به طور پیش فرض در WooCommerce غیرممکن است. یکی دیگر از ویژگی های جالب جدید به شما امکان می دهد جزئیات ضروری محصول را اضافه کنید: شناسه محصول/بررسی SKU.

بررسی شناسه محصول/SKU در SEO WooCommerce

با SEO WooCommerce، ما به شما یادآوری می کنیم که SKU و شناسه محصول را اضافه کنید تا بتوانیم آن جزئیات را به product طرحواره ای که ما برای محصولات شما ایجاد می کنیم. با انجام این کار، درک محصول خود را برای Google آسان تر می کنید – و شانس دریافت نتایج محصول غنی را افزایش می دهید.