قبل از ترک…
این اطلاعیه که برخلاف اکثر شبکههای اجتماعی دیگر است که میخواهند تا حد امکان روابط بین سازندگان و جامعه خود را کنترل کنند، بدون اینکه به اطلاعات تماس مستقیم فالوورهای خود دسترسی داشته باشند، میتواند تعداد زیادی از سازندگان و سازندگان را تشویق کند. برندها زمان بیشتری را برای ایجاد یک جامعه در توییتر سرمایه گذاری کنند.
در یکی از توییت های متعددش، ایلان ماسک اعلام کرد چی پلتفرم میکروبلاگینگ معروف آمریکایی به زودی به سازندگان خود امکان دانلود تمام ایمیل های فالوورهای خود را که رضایت قبلی خود را اعلام کرده اند ارائه می دهد..
در حالی که این ویژگی برای سازندگان و برندها به طور یکسان عالی است، وقتی در دسترس قرار گرفت، برای سازندگان مهم است که فهرستهای صادر شده خود را با یک سرویس جستجوگر ایمیل بررسی کنند تا مطمئن شوند که آدرسهای ایمیل بیش از حد موقت را به نرمافزار خود وارد نمیکنند. می تواند شهرت IP آنها را تغییر دهد، قابلیت تحویل آنها و کیفیت لیست ایمیل آنها را کاهش دهد.
صادرات ایمیل فالوورهای توییتر چه زمانی در دسترس خواهد بود؟
ایلان ماسک هنوز هیچ جزئیاتی در مورد تأخیر مربوط به ورود این ویژگی صادراتی جدید به اشتراک نگذاشته است، که یادآور همان چیزی است که از لحاظ تاریخی در لینکدین برای صادرات ایمیل از مخاطبینش در دسترس بوده است.
منبع
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
منبع
سازندگانی که مایل به انجام این کار هستند باید به زودی بتوانند تمام ایمیل های دنبال کنندگان خود را صادر کنند تا بتوانند با آنها در خارج از پلتفرم تماس بگیرند، در هر صورت این ویژگی جدیدی است که توسط ایلان ماسک اعلام شده است که به زودی روشن خواهد شد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
در حالی که خبرنامه های تخصصی رایگان و پولی یکی از ترندهای سال 2023 هستند، این ویژگی می تواند به بسیاری از سازندگان فعال در توییتر کمک کند تا به سرعت پایگاه مشترک خبرنامه خود را افزایش دهند، در صورتی که سهم قابل توجهی از مخاطبان آنها رضایت قبلی خود را با توییتر صادر کنند تا اجازه صادرات آنها را بدهد. آدرس ایمیل به حساب توییتر آنها پیوند داده شده است.
اگر این مقاله در ویژگی جدید برای صادرات آدرس ایمیل دنبال کنندگان توییتر شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
رئیس شبکه اجتماعی بدون ارائه جزئیات بیشتر در مورد مهلت ورود این ویژگی جدید، که باید برای سازندگان محتوا جذاب باشد، به سادگی تصریح کرد که این ویژگی به سازندگانی که مایل به ترک پلتفرم هستند، به سادگی با مخاطبان خود اجازه می دهد.
چه تأثیری بر سازندگان و برندها در توییتر دارد؟
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.