تغییر تاریخچه بینش
اطلاعات آماری تاریخچه تغییرات به شما کمک میکند تا تشخیص دهید که چگونه تغییراتی که در حسابتان ایجاد کردهاید ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد. وقتی تغییر قابل توجهی در معیارهای کلیدی کمپین شما ایجاد میشود، این بینش میتواند به شما کمک کند تا دریابید که چه تغییراتی انجام دادهاید که ممکن است باعث این تغییر در عملکرد شده باشد – و سپس نحوه ادامه کار را بیابید.
گوگل اعلام کرد که صفحه Insights در Google Ads چهار ویژگی جدید از جمله بینش عبارات جستجوی جدید، بینش دارایی، بینش مخاطب و بینش تاریخچه تغییر را به دست آورده است. گوگل گفت که این اطلاعات بینش را منتشر کرده است تا به شما کمک کند کمپین های “موفق” بیشتری در این فصل تعطیلات و بعد از آن داشته باشید.
شرایط جستجو Insights
این چیزی است که به نظر میرسد:
بحث انجمن در توییتر.
گوگل نوشت: اطلاعات بینش دارایی به شما کمک میکند تا در مورد داراییهای خلاقانهای که «با مشتریان بالقوه شما طنینانداز میشود» آشنا شوید. این یک راه آسان برای شناسایی مخاطبان با درگیری بالا است و می تواند برای اطلاع رسانی به دارایی ها و صفحات فرودی که برای این گروه ها ایجاد می کنید یا حتی کل استراتژی بازاریابی و محصول خود را تغییر دهد. با استفاده از مثال قبلی خردهفروش کالاهای ورزشی ما، ممکن است ببینید که تصویر و ویدیوی خلاقانه مرتبط با دوچرخه با «علاقهمندان به زندگی سبز» طنینانداز میشود. بر اساس این بینش، میتوانید این داراییها را با یک صفحه فرود که بهطور برجسته تلاشهای پایداری شما را نشان میدهد جفت کنید، یا یک قدم فراتر بروید و از بینش برای ایجاد یک خط محصول کاملاً جدید استفاده کنید.
بینش مخاطب
گوگل توضیح داد که بینش عبارات جستجو به شما امکان می دهد بدون بررسی هر عبارت جستجوی فردی، ببینید مشتریان شما چه چیزی را جستجو می کنند. با گروهبندی این عبارات در دستههای گستردهتر و مبتنی بر هدف، میتوانید به راحتی تشخیص دهید که کدام تمها در بین مشتریانتان محبوبتر هستند، همراه با معیارهایی مانند عملکرد تبدیل، حجم جستجو و رشد حجم جستجو.
بینش دارایی
بینش مخاطبان، اخیراً به سطح حساب در Google Ads اضافه شده است. این صفحه بینش به شما کمک میکند ویژگیهای افرادی که با کسب و کار شما درگیر هستند را درک کنید. این بینشها به شما ایده بهتری از آنچه مشتریانتان به آن اهمیت میدهند، میدهد و به شما کمک میکند تا خلاقیت خود را برای علایق و ویژگیهای منحصربهفردشان تنظیم کنید.