طبق گزارش ها، شرکت های وابسته پس از به روزرسانی بررسی های محصول Google، پیوندهای ردیابی Dofollow را تعویض می کنند
انتشار: مرداد 26، 1401
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404

طبق گزارش ها، شرکت های وابسته پس از به روزرسانی بررسی های محصول Google، پیوندهای ردیابی Dofollow را تعویض می کنند

یکی از فضایی که به نظر می رسید از آخرین به روزرسانی بررسی های محصول Google بیشترین ضربه را خورد - به روزرسانی ژوئیه 2022 - فضای وابسته بود. برخی از شرکت های وابسته در تلاش هستند تا تغییراتی ایجاد کنند تا بازده رتبه بندی خود را مشاهده کنند و یکی از تغییراتی که می بینم شرکت های وابسته در مورد آن صحبت می کنند، تعویض آدرس های اینترنتی ردیابی وابسته dofollow با سایر URL های ردیابی است.

مکالمه کمی در مورد پیوندهای dofollow در مقابل nofollow انجام شد و پیوندهای وابسته واقعاً مطابق با Google نشان می دهد که nofollow می شوند. دستورالعمل های مدیر وب سایت.

این توییت ها هستند:



منبع

pic.twitter.com/g2gqd1wfep

- جودیت لوئیس (@JudithLewis) 15 آگوست 2022

این توییت ها هستند:

در اینجا یک نمونه از کسی است که در این مورد سوال کرده است که در آن جان مولر از گوگل در پاسخ به این سوال که چرا تعویض پیوندها به این صورت مهم است. این شخص نوشت: "ما ناشران را می بینیم که ردیابی وابسته را در بسیاری از صنایع دیگر تغییر می دهند، که در برخی موارد در پوشش تاریخی گسترده شده است. آزمایش زیادی در اطراف آن دیده نشده است، اما به نظر می رسد که این یک مشکل بزرگ برای SEO است؟" جان پاسخ داد: "چرا این چیزی را تغییر می دهد؟"