طبق گزارش‌ها، شرکت‌های وابسته پس از به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google، پیوندهای ردیابی Dofollow را تعویض می‌کنند


یکی از فضایی که به نظر می‌رسید از آخرین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google بیشترین ضربه را خورد – به‌روزرسانی ژوئیه 2022 – فضای وابسته بود. برخی از شرکت‌های وابسته در تلاش هستند تا تغییراتی ایجاد کنند تا بازده رتبه‌بندی خود را مشاهده کنند و یکی از تغییراتی که می‌بینم شرکت‌های وابسته در مورد آن صحبت می‌کنند، تعویض آدرس‌های اینترنتی ردیابی وابسته dofollow با سایر URL‌های ردیابی است.

در اینجا یک نمونه از کسی است که در این مورد سوال کرده است که در آن جان مولر از گوگل در پاسخ به این سوال که چرا تعویض پیوندها به این صورت مهم است. این شخص نوشت: “ما ناشران را می بینیم که ردیابی وابسته را در بسیاری از صنایع دیگر تغییر می دهند، که در برخی موارد در پوشش تاریخی گسترده شده است. آزمایش زیادی در اطراف آن دیده نشده است، اما به نظر می رسد که این یک مشکل بزرگ برای SEO است؟” جان پاسخ داد: “چرا این چیزی را تغییر می دهد؟”

این توییت ها هستند:

پاسخ جان این نیست که پیوندهای وابسته باعث ایجاد مشکل در رتبه بندی در جستجوی گوگل می شوند، جان گفت که چندین بار شرکت های وابسته می توانند رتبه خوبی داشته باشند. اما به طور ضمنی چرا پیوندها را عوض می کنید، که هیچ کار خاصی برای بهبود رتبه سایت برای محتوای وابسته خود انجام نمی دهد.

مکالمه کمی در مورد پیوندهای dofollow در مقابل nofollow انجام شد و پیوندهای وابسته واقعاً مطابق با Google نشان می دهد که nofollow می شوند. دستورالعمل های مدیر وب سایت.

این توییت ها هستند:

باز هم، به‌روزرسانی بررسی‌های محصول، این بار بازاریاب‌های وابسته زیادی را تحت تأثیر قرار داد – بنابراین همه چیز در برخی از بخش‌های عمودی در حال حاضر برای آنها کمی ترسناک است.

بحث انجمن در توییتر.





منبع