فرمت های مختلف تبلیغات موجود در فیس بوک (اینفوگرافیک)
انتشار: خرداد 12، 1402
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

فرمت های مختلف تبلیغات موجود در فیس بوک (اینفوگرافیک)

در اینجا یک خلاصه در قالب یک اینفوگرافی آمده است:

تبلیغات فیس بوک اینفوگرافیک را قالب بندی می کند
تبلیغات فیس بوک اینفوگرافیک را قالب بندی می کند

فرمت های تبلیغاتی مختلف ارائه شده توسط فیس بوک (متا) چیست؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

فیس بوک (متا)، 5 قالب تبلیغاتی مکمل را به تبلیغ کنندگانی که مایل به پخش تبلیغات در شبکه اجتماعی خود هستند ارائه می دهد:

  1. تبلیغات تصویری : این تبلیغات از تصاویر معرف محصول یا برند شما استفاده می کند. این فرمت های تصویری می توانند به طور موثر توجه را به خود جلب کنند و شناسایی برند را تسهیل کنند.
  2. تبلیغات ویدیویی : این نوع تبلیغات شامل حرکت است که می تواند تبلیغات شما را در فید خبری برجسته کند. این یک راه موثر برای تعامل با مشتریان و بیان داستان برند یا محصول شما است.
  3. تبلیغات چرخ فلک : این فرمت به شما امکان می دهد تا ده تصویر یا ویدیو را در یک آگهی نمایش دهید که هر کدام پیوند خاص خود را دارند. برای ارائه طیف وسیعی از محصولات یا برای گفتن یک داستان متوالی ایده آل است.
  4. تبلیغات تجربه فوری : زمانی که کاربر از طریق دستگاه تلفن همراه روی تبلیغ شما کلیک می کند، این نوع تبلیغ یک تجربه تمام صفحه را ارائه می دهد. Instant Experience یک ابزار قدرتمند برای ایجاد یک غوطه وری کامل از برند، محصولات و خدمات شما است.
  5. مجموعه تبلیغات : این قالب تبلیغاتی ارائه جذابی از چندین محصول ارائه می دهد و با کلیک روی تبلیغ، یک تجربه فوری باز می کند. این به مشتریان شما امکان می دهد محصولات شما را مستقیماً از تلفن خود کشف، مرور و خریداری کنند و تجربه ای بصری و همه جانبه را ارائه دهند.

قبل از ترک...

از یک پنجره تبلیغاتی ساده گرفته تا مجموعه ای از فرصت ها، فیس بوک (اکنون متا) هرگز از نوآوری برای ارائه قالب های تبلیغاتی به تبلیغ کنندگان که هم تأثیرگذار و هم با نیازهای آن ها تطبیق داده می شود دست برنداشت. از تبلیغات همه جانبه گرفته تا تبلیغات درون فید گرفته تا تبلیغات ویدئویی، امکانات به همان اندازه که برای تبلیغ کنندگانی که می دانند چگونه بیشترین بهره را از آنها ببرند، موثر هستند.
اخبار تبلیغات فیسبوک

برای کمک به تبلیغ کنندگان در جریان ماندن با فرمت های تبلیغاتی ارائه شده در فیس بوک، شبکه اجتماعی اخیراً یک خلاصه تصویری از قالب های اصلی که تبلیغ کنندگان می توانند در متا استفاده کنند به اشتراک گذاشته است.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع اگر این مقاله در فرمت های مختلف تبلیغات فیس بوک (Meta) شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

در حالی که دیجیتال بر رسانه های تبلیغاتی سنتی ارجحیت دارد، دیگر سوال این نیست که آیا باید در فیس بوک حضور داشته باشید یا خیر، بلکه این است که چگونه. کدام قالب را انتخاب کنیم؟ چه هدف گذاری را عملی کنیم؟ چقدر بودجه به آن اختصاص دهیم؟ سوالات بسیار زیادی که اکنون متخصصان دیجیتال باید به آنها پاسخ دهند.

هر قالب دارای مزایای خاص خود است و مناسب بودن آن به اهداف تبلیغاتی خاص شما بستگی دارد. با این حال، متا نکات استفاده خود را در رابطه با هر قالب به اشتراک گذاشته است:

  1. فرمت تصویر : متا این قالب را برای تبلیغ محصولات شما، اعلام یک تبلیغ / عملیات ویژه یا کار بر روی آگاهی از برند توصیه می کند.
  2. فرمت ویدیویی : متا فرمت ویدئویی را برای ارائه برند خود، تاکید بر یک سرویس/محصول خاص یا حتی ارائه جزئیات بیشتر ویژگی های یک محصول/خدمت توصیه می کند.
  3. چرخ فلک را قالب بندی کنید : متا فرمت چرخ فلک را به تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیکی که مایل به بهینه سازی نرخ تبدیل خود هستند توصیه می کند. هر چرخ و فلک در واقع می تواند تا 10 تصویر یا ویدیو و یک پیوند جداگانه به هر برگه محصول داشته باشد.
  4. فرمت تجربه فوری : متا استفاده از این قالب Instant Experience را برای تبلیغ چندین محصول و خدمات به طور همزمان توصیه می کند. این قالب همچنین برای بهبود تعامل با محصولات شما از طریق یک قالب تعاملی جالب است.
  5. قالب مجموعه : متا فرمت مجموعه را برای تبلیغ کل کاتالوگ محصول از طریق یک تبلیغ توصیه می کند. تبلیغات مجموعه برای خریدهای متعدد و بهبود فروش از تلفن های هوشمند عالی هستند.

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).