فروش آنلاین خود را در سال 2023 چند برابر کنید: 3 روندی که باید دنبال کنید

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

در واقع، هنگامی که وب سایت شما به صفحه اول نتایج جستجو می رسد، نام تجاری شما تبدیل می شود به راحتی توسط کاربران قابل شناسایی است، حتی اگر مستقیماً روی سایت شما کلیک نکنند.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

را کاوش شامل مشتریان بالقوه را در یک زمینه حرفه ای شناسایی و با آنها تماس بگیرید، به منظور ایجاد فروش محصولات یا خدمات. این یک فرآیند طولانی و خسته کننده که شما نیاز به خودکار کردن برای بهبود ROI خود

با این حال باید توجه داشته باشید که این نیاز به زمان، صبر و پشتکار دارد برای ایجاد روابط واقعی و پایدار با مشتریان. فروشندگان باید بتوانند محتوای جذاب ارائه دهند، به سوالات سریع پاسخ دهند و تجربه استثنایی برای مشتری ارائه دهند تا در این روش فروش آنلاین موفق باشند.

چگونه فروش اجتماعی انجام دهیم؟

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

سئو نیز می تواند دیده شدن برند و نرخ تعامل کاربر را بهبود بخشید.

این تکنیک فروش دیجیتال ایجاد روابط قوی تر با مشتریان بالقوه را ممکن می سازد. کاهش هزینه های فروش و دشانس بستن فروش را افزایش دهید. در واقع مشتریان هستند احتمال خرید بیشتر است از شرکتی که با آن یک اعتماد.

یک راه موثر برای تقویت حضور آنلاین شما این است که یک نمایه تجاری در Google Business ایجاد کنید. با گنجاندنآدرس صحیح از کسب و کار شما و درخواست بررسی از مشتریان فعلی خود، شما همچنین می توانید اضافه کنید کلمات کلیدی محلی و ایجاد کنید فهرست ها در فهرست های کسب و کار محلی برای افزایش دید کسب و کار شما

اعتبار بیاورد

قبل از ترک…

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

سایتی که در اولین نتایجبه عنوان درک شد قابل اعتمادتر، چی نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

3/ از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

اگر این مقاله در تکنیک های دانستن برای فروش بیشتر شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

در واقع، با تشکر از نرم افزار اتوماسیون، تو می توانی کارهای تکراری و وقت گیر را خودکار کنید. آنها می توانند داده ها را پردازش کنند، محاسبات را انجام دهند، پیام ارسال کنند، و اقداماتی را در پاسخ به رویدادهای از پیش تعریف شده انجام دهند، در زمان صرفه جویی کنند و کارایی را بهبود بخشند.

چگونه با اتوماسیون سرنخ های خود را افزایش دهیم؟

را فروش اجتماعی، همچنین به عنوان شناخته شده است باد اجتماعی، یک روش فروش است که از شبکه های اجتماعی ریختن ایجاد روابط با مشتریان بالقوه و بالقوه. برخلاف تکنیک‌های فروش سنتی که بر ارائه محصولات یا خدمات تمرکز دارند، فروش اجتماعی روی گوش دادن تمرکز کنید، نامزدی et ایجاد روابط با مشتریان

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

زمانی که می خواهید استراتژی فروش اجتماعی را اجرا کنید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. در اینجا چند مرحله برای راه اندازی فروش اجتماعی گام به گام آورده شده است:

  1. اهداف را شناسایی کنید : قبل از شروع استراتژی فروش اجتماعی، مهم است که اهداف تجاری شرکت را شناسایی کنید و تعیین کنید که چگونه فروش اجتماعی می تواند به آنها در دستیابی به آنها کمک کند. هدف در اینجا افزایش فروش شماست.
  2. مخاطب هدف را تعریف کنید : پس از مشخص شدن اهداف، تعیین اینکه چه کسانی هستند مهم است مشتریان بالقوه شرکت و در کدام شبکه های اجتماعی ils اینجا هستند. با درک ویژگی های جمعیت شناختی و رفتاری مشتریان بالقوه، توسعه یک رویکرد فروش شخصی و موثر آسان تر است.
  3. یک نمایه فروشنده ایجاد کنید : فروشندگان باید یک پروفایل حرفه ای کامل و جذاب در رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان بالقوه. مهم است که یک عکس حرفه ای، یک عنوان جذاب و توضیح واضحی از شرکت و پیشنهادات آن داشته باشید.
  4. محتوای با کیفیت ایجاد کنید : محتوا رمز موفقیت است در فروش اجتماعی فروشندگان باید محتوای با کیفیت و جذابی تولید کنند که نیازها و ترجیحات مشتریان بالقوه را برآورده کند. انواع محتوا می تواند متفاوت باشد، از پست های وبلاگ گرفته تا ویدئوها و اینفوگرافیک ها.
  5. با کلمات کلیدی تحقیق کنید : امروزه در اکثر شبکه های اجتماعی این امکان وجود دارد تم ها را با کلمات کلیدی یا هشتگ جستجو کنید. از آنها برای دسترسی مستقیم به مسائل مشتری استفاده کنید که با تخصص و خدمات شما قابل حل است!
  6. در گفتگوهای آنلاین شرکت کنید : فروشندگان باید در شبکه های اجتماعی فعال باشند و در گفتگوهای آنلاین با مشتریان احتمالی شرکت کنند. آنها باید آماده باشند پاسخ به سوالات، ارائه مشاوره و تعامل با مشتریان به صورت حرفه ای و محترمانه

2/ ارجاع طبیعی (SEO) خود را بهبود بخشید

آیا شما یک حرفه ای دیجیتال هستید که به دنبال افزایش فروش آنلاین خود در سال 2023 هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ ممکن است قبلا چندین روش را امتحان کرده باشید، اما هنوز به نتایجی که انتظار داشتید نرسیده اید. نگران نباشید، شما تنها نیستید. در این مقاله، قصد داریم شما را با سه تکنیک اصلی آشنا کنیم که می‌توانند به افزایش فروش آنلاین شما در سال جاری کمک کنند. چه یک کارآفرین تازه کار یا یک متخصص با تجربه تجارت الکترونیک باشید، این نکات می تواند به شما کمک کند تا به ارتفاعات جدیدی از رشد و موفقیت برسید. برای یادگیری کلیدهای موفقیت در تجارت الکترونیک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تجارت الکترونیک

1/ فرآیندهای بازاریابی خود را خودکار کنید

خودکارسازی جستجوی آنلاین مزایای بسیاری را برای شرکت هایی که به دنبال دستیابی به مشتریان جدید و رشد کسب و کار خود هستند، ارائه می دهد. در اینجا برخی از مزایای اصلی آورده شده است:

  1. صرفه جویی در زمان : یکی از مزیت های اصلی اتوماسیون صرفه جویی در زمان است. کارهای جست‌وجوی، مانند یافتن سرنخ‌ها، ارسال ایمیل‌های جستجوگر، و جمع‌آوری داده‌ها، می‌تواند زمان‌بر باشد. با خودکار کردن این وظایف، کسب و کارها می توانند زمان و منابع مورد نیاز برای دستیابی به سرنخ های جدید را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و به شما این امکان را می دهند کهتعداد مشتریان خود را افزایش دهید.
  2. بهره وری بهبود یافته است : اتوماسیون همچنین می تواند با اجازه دادن به شرکت ها، اثربخشی جستجو را بهبود بخشد به طور دقیق تر، مشتریان بالقوه ای را هدف قرار دهید که با بازار هدف آنها مطابقت دارند. جستجوی ابزارهای اتوماسیون می تواند کمک کند جمع آوری داده های سرنخ، واجد شرایط بودن سرنخ ها بر اساس معیارهای خاص، و به مشتریان بالقوه را به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به مشتری هدف قرار دهید.
  3. شخصی سازی کاوشگری : ابزارهای اتوماسیون جستجو نیز می توانند به شخصی سازی پیام های جستجو برای مشتریان احتمالی کمک کنند. گردش کار خودکار می‌تواند شامل پیام‌های جستجوی شخصی‌شده باشد که علایق و اولویت‌های مشتریان بالقوه را در نظر می‌گیرد، که می‌تواند بهبود نرخ تبدیل.
  4. نظارت و تجزیه و تحلیل نتایج : این ابزارها همچنین می توانند به کسب و کارها در ردیابی و تجزیه و تحلیل نتایج جستجوی آنلاین خود کمک کنند. کسب و کارها می توانند نرخ باز شدن و پاسخ به ایمیل های جستجوگر و همچنین نرخ تبدیل سرنخ به مشتری را ردیابی کنند. از این داده ها می توان استفاده کرد بهینه سازی استراتژی های فروش.

و ارجاع طبیعی خوب شرق ضروری است برای هر شرکتی که به دنبال آن است آنلاین قابل مشاهده است. موتورهای جستجو اغلب هستند اولین منبع اطلاعات برای کاربران اینترنت، و رتبه خوب در نتایج جستجو برای جذب ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما ضروری است. ایجاد اعتبار برای کسب و کارتان و کمک به جدا شدن از رقبایتان ضروری است.

علامت خود را در جستجوهای محلی بگذارید

فروشندگان از شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، توییتر، فیس بوک و اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان بالقوه و ایجاد روابط آنلاین استفاده می کنند. به اشتراک گذاری مطالب جالب، با پاسخ دادن به سوالات et با ارائه مشاوره. آنها همچنین می توانند از این پلتفرم ها برای شناسایی سرنخ های جدید و ارتباط با افرادی که ممکن است به محصولات یا خدمات آنها علاقه مند باشند، استفاده کنند.