(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
فناوری های اروپایی نباید به نام حاکمیت، بلکه به نام کارآمدی آنها انتخاب شوند.
با این حال، اخیراً این بازاریابی دیجیتال «داده محور» توسط چندین انقلاب مانند پایان اعلام شده کوکیهای شخص ثالث توسط مرورگرهای وب متزلزل شده است و میتواند به ظهور ردیابهای جدید «طرف اول» منجر شود. سپس باید ادغام شود. ، اما همچنین رویکردی که شخصی سازی فردی را به نفع بخش ها یا گروه های ناشناس کنار می گذارد.
بنابراین، انقلاب سهگانهای که در حال حاضر حرفههای بازاریابی دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است، فرصتی فوقالعاده برای توزیع مجدد کارتها، هم در بازارهای خصوصی و هم در بازارهای عمومی است.
در همان زمان، اروپاییها در سال 2016 یک مقررات عمومی کاملاً جدید برای حفاظت از دادهها، GDPR، اجرا کردند که اکنون برای هدفیابی به رضایت کاربر نیاز دارد، اما به طور بالقوه همچنین برای فعالسازی تبلیغات یا حتی اندازهگیری، مانند نظرات اخیر CNIL اروپا. در مقابل Google Analytics این را نشان می دهد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
و شرکتها اکنون میتوانند به شرکتهای اروپایی مراجعه کنند، که البته به GDPR احترام میگذارند و در وهله اول این نیاز به کارایی را برآورده میکنند.
گویا این انقلابهای تکنولوژیکی و قانونی کافی نبودند، یک رویارویی «سیاسی» بین اروپا و ایالات متحده بر سر «سپر حریم خصوصی» نیز وجود دارد. با توجه به قانون ابر، نامهای بزرگ آمریکایی در مدیریت دادهها در واقع احتمالاً دادههای شخصی شهروندان اروپایی را بدون رضایت صریح به ایالات متحده منتقل میکنند. و با وجود خوشبینی اورسولا ون در لیر و وعدههای او به جو بایدن، بعید است که CNILهای اروپایی نظر خود را در مورد دستگاهی تغییر دهند که باز هم با GDPR مطابقت ندارد.
کسبوکارهایی که قبلاً بسیار متمایز بودند، اما در حال حاضر حول راهحلهای مدیریت داده جمع میشوند و برای هدف قرار دادن مصرفکنندگان، مدیریت خرید و اطمینان از روابط با مشتری به پایگاههای داده یکسانی متکی هستند.
این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
اروپاییها اکنون راهحلهای قابل اعتماد، ایمن و منطبق با GDPR دارند که به تدریج جایگزین فناوریهای شمالی میشوند.
در این زمینه، صداهای بسیاری، به ویژه در فرانسه، برای برجسته کردن فناوریهای واقعاً «مستقل» و نه سرمایهگذاریهای مشترک ساده با نامهای بزرگ آمریکایی در فضای ابری، یا مراکز داده ارزانقیمتی که به مراکز داده عجیب و غریب منتقل شدهاند، بلند میشوند. … و ناامن.
اما موضوع حاکمیت نیست، بلکه صرفاً اثربخشی این راه حل ها است. در بخشهایی از رایانش ابری مانند CPaaS (پلتفرم ارتباطی به عنوان یک سرویس) یا CCaaS (مرکز ارتباطات به عنوان یک سرویس)، بسیاری از شرکتهای اروپایی از رقبای آمریکایی خود جلوتر هستند. و علاوه بر این یک تحلیلگر آمریکایی مانند Juniper Research است که در یکی از آخرین تحلیل های خود آن را توضیح می دهد.
مدیر کشور فرانسه د CM.com
در سالهای اخیر، بخش بازاریابی با استفاده از بستههای نرمافزاری CRM، تجارت «الکترونیکی»، تبلیغات «برنامهای» و البته تغییر به «ابر» همه این راهحلها، کامپیوتری شدن گستردهای از کسبوکارهای خود را تجربه کرده است.