قرار دادن تبلیغات پویا در Google Ads به آزمایش تبلیغات ترکیب شده با نتایج ارگانیک ادامه می دهد.

Google Ads Mixed Paint

گوگل تبلیغات جستجوی خود را بین و در سراسر نتایج جستجوی ارگانیک (رایگان) از اواسط سال گذشته ترکیب کرده است. گوگل آن را قرار دادن تبلیغات پویا می نامد و این یک آزمایش مداوم است. در واقع، گوگل مجبور شد تعریف خود از تبلیغات برتر را تغییر دهد تا راه را برای این حرکت تاریخی بسیار غیرمعمول گوگل باز کند.

در حدود یک هفته گذشته، پیام‌ها و سوالات بیشتری در مورد این موضوع دریافت می‌کنم که چرا تبلیغات را در وسط نتایج جستجو می‌بینم و نه در بالا یا پایین نتایج جستجو، که به وضوح در بالا یا بالا جدا شده‌اند. زیر نتایج ارگانیک خوب، گوگل در حال آزمایش قرار دادن تبلیغات پویا است و از سال گذشته این کار را انجام داده است و من حدس می‌زنم اکنون ممکن است گوگل کمی بیشتر آن را شماره‌گیری کرده باشد؟

نیت لوئیس نمونه‌ای از این را شب گذشته در X پست کرد و گفت: “تاکنون یک تبلیغ گوگل را دیدم که در وسط لیست‌های ارگانیک نشان می‌دهد…”

تبلیغات گوگل در نتایج ارگانیک

من از جینی ماروین از گوگل پرسیدم که آیا گوگل آن را شماره گیری کرده است و او در X پاسخ داد، “همانطور که اشاره کردید، این غیر معمول نیست. ما بیش از یک سال است که قرار دادن تبلیغات پویا در جستجو را آزمایش کرده ایم.”

اینم اون پست:

بنابراین، به سوال شماره گیری آن به طور مشخص پاسخ داده نشد، اما بله، گوگل در حال آزمایش نشان دادن تبلیغات ترکیبی با لیست های رایگان گوگل است و به نظر می رسد در هفته گذشته بیش از هر زمان دیگری آن را مشاهده کرده اند (اما من تاییدی ندارم. از آن قسمت آخر).

بحث انجمن در X.

منبع