قوانین ارزش تبدیل تبلیغات گوگل

قوانین ارزش تبدیل به شما امکان می‌دهد ارزش تبدیل‌ها را همانطور که به کسب‌وکارتان مربوط می‌شود بیان کنید و به راحتی مقادیر تبدیل‌ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی، دستگاه و مخاطبان در زمان مزایده حراج تنظیم کنید.

می توانید قوانین ارزش تبدیل خود را در ستون ارزش تبدیل در سراسر گزارش حساب خود مرور کنید. قوانین ارزش تبدیل نیز در زمان واقعی توسط Smart Bidding برای بهینه سازی ROAS هدف و به حداکثر رساندن ارزش تبدیل استفاده می شود. قوانین ارزش تبدیل فقط برای کمپین های جستجو، خرید، نمایش، و حداکثر عملکرد اعمال می شود. هر قانون می تواند یک شرط اولیه و ثانویه داشته باشد.

فقط یک نکته، قوانین ارزش تبدیل به طور خاص جدید نیستند، آنها مربوط به سال 2021 هستند

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل اعلام کرد عملکرد جدید در Google Ads برای اعمال قوانین برای بازدیدهای خاص از فروشگاه یا دسته‌های تبدیل فروش فروشگاه. این قوانین ارزش تبدیل نامیده می شود و به شما امکان می دهد گزارش ارزش تبدیل و بهینه سازی Smart Bidding خود را تنظیم کنید.

قوانین ارزش تبدیل به شما امکان می دهد اطلاعات ارزش اضافی را ارائه دهید که قبلاً در حساب شما منعکس نشده است (به عنوان مثال، حاشیه های مختلف برای انواع مختلف کاربران، یا ملاحظات ارزش مادام العمر) و بهینه سازی آن مقادیر را در زمان واقعی انجام دهید. گوگل توضیح داد که مقادیر تبدیل توسط قوانین خاص تنظیم می شود (به عنوان مثال، افزایش ارزش برای کاربران در نیویورک تا 20٪) و در ستون ارزش تبدیل حساب شما گزارش می شود.

مثالی که Google ارائه کرد این بود: «می‌توانید مقادیر پیش‌فرض بازدید از فروشگاه یا فروش فروشگاه را در سطح کمپین تنظیم کنید: می‌توانید ارزش بازدید از فروشگاه خود را برای کمپین‌هایی که اقلام بلیط بزرگ را تبلیغ می‌کنند، 100 دلار و برای کمپین‌هایی که قیمت‌های پایین‌تر یا محصولات کم حاشیه را تبلیغ می‌کنند، 10 دلار تعیین کنید. “

بحث انجمن در توییتر.





منبع

می توانید بیشتر بیاموزید اینجا.