قیمت خدمات مختلف چقدر است؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما اطلاعاتی در مورد قیمت‌گذاری Commerce Cloud نداریم، زیرا لازم است با تیم‌های فروش نرم‌افزار تماس بگیرید تا یک پیشنهاد شخصی‌سازی شده با توجه به نیاز شرکت ایجاد کنید. با این حال، در اینجا بسته های مختلف وجود دارد:

ویژگی های برنامه های مختلف Salesforce Commerce Cloud
ویژگی های برنامه های مختلف Salesforce Commerce Cloud

قیمت گذاری CRM Analytics

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برنامه های کاربردی خارجی Lightning

  • برنامه های خارجی لایتنینگ : 1 یورو / اتصال یا 2 یورو / عضو (قیمت ماهانه)
  • لایتنینگ برنامه های خارجی پلاس : 15 €/اتصال یا 35 €/عضو (قیمت ماهانه)

قیمت گذاری سریع

Salesforce 2 ابزار ارائه می دهد تا به شرکت ها اجازه دهد داده های مشتریان خود را تجزیه و تحلیل کنند تا به آنها اجازه دهد تبلیغات مناسبی را که مورد علاقه آنها باشد به آنها ارائه دهند.

سرویس رایگان

  • جامعه مشتری : 2 یورو / اتصال یا 5 یورو / عضو (قیمت ماهانه)
  • جامعه مشتری پلاس : 6 یورو / اتصال یا 15 یورو / عضو (قیمت ماهانه)

برای ارتباطات و اتوماسیون بازاریابی

در اینجا قیمت های CRM Analytics آمده است:

نرخ ثابت جایزه
پیش بینی های اینشتین 75 €/کاربر/ماه
رشد تجزیه و تحلیل CRM 125 یورو/کاربر/ماه
CRM Analytics Plus 150 یورو / کاربر / ماه
اطلاعات درآمد 200 €/کاربر/ماه

قیمت گذاری Work.com

قبل از ترک…

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

Salesforce پیشنهاد می کند a طیف وسیعی از خدمات ابری که به شرکت ها در مدیریت فروش، خدمات مشتری، کمپین های بازاریابی و فعالیت های تحلیلی کمک می کند.

مدیریت روابط شریک

این 4 اشتراک به شما این امکان را می دهد ترکیب خدمات برای فروش و خدمات مشتری.

نرخ ثابت جایزه
Salesforce Essentials 25 €/کاربر/ماه
لگنتینگ حرفه ای 100 یورو / کاربر / ماه
شرکت Ligntning 175 یورو/کاربر/ماه
Ligntning نامحدود 325 یورو/کاربر/ماه

Salesforce به مشتریان خود 2 مجموعه ابزار ارائه می دهد تا عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل کند و بتواند تعیین کند چه چیزی موثر است و چه چیزی کمتر است:

راه‌حل‌های Work.com برای اطمینان از سلامت کارکنان در شرکت خود قرار داده شده‌اند. دو سرویس اصلی ارائه می شود:

  1. مرکز فرماندهی محل کار : 5 €/کاربر/ماه
  2. ردیابی تماس برای کارکنان : 200 €/کاربر/ماه

قیمت راه حل های CRM برای SME ها

هدف Community Cloud این است که شرکت ها را قادر می سازد تا جوامع ایجاد کنند آنلاین برای همکاری، تعامل و تعامل با سهامداران مختلف: مشتریان، شرکا، کارمندان و تامین کنندگان.

اما قیمت تمام این محصولات چقدر است؟ ما در این مقاله سرویس به سرویس آنها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

در اینجا Salesforce این سرویس را ارائه می دهد: «با ارائه تجربیات دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی در همه کانال‌ها: تلفن همراه، اجتماعی، وب و فروشگاه‌ها، مشتریان بیشتری را تبدیل کنید. »

و برای پایان دادن به قیمت گذاری در ابر بازاریابی، می توانید استفاده کنید شخصی سازی ابر بازاریابی، سرویسی که به شما امکان می دهد:

اگر این مقاله در قیمت گذاری نیروی فروش شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

با پلتفرم، هدف تشویق و فعال کردن رشد کسب و کار است.

نرخ ثابت جایزه
پلتفرم استارت 25 €/کاربر/ماه
پلتفرم پلاس 100 یورو / کاربر / ماه

Commerce Cloud Pricing (Salesforce B2C Commerce)

شاید متوجه شده باشید که Salesforce طیف گسترده ای از محصولات و خدمات دارد و همه آنها با یک قیمت ارائه نمی شوند. پس از آن هنگام جستجوی اطلاعات دقیق در مورد تعرفه ها، پیمایش دشوار است. با تشکر از این مقاله، دیگر مشکلی وجود ندارد! ما تمام قیمت های Salesforce را در اینجا جمع آوری کرده ایم، خدمات به سرویس!

قیمت گذاری نیروی فروش

Salesforce، دقیقا چیست؟

هوش ابری بازاریابی

  • بسته شروع: از 3000 یورو در ماه
  • برنامه رشد: از 10000 یورو در ماه
  • بسته پلاس: قیمت در صورت درخواست

استودیو مخاطب، برای “ترکیب داده ها، صرف نظر از منبع آن، برای ارائه تجربیات شخصی تر” که قیمت آن مشخص نیست.

برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل

نیروی فروش یک است شرکت نرم افزاری آمریکایی مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا. این شرکت عمدتاً به دلیل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود شناخته شده است: Salesforce CRM.

تبلیغات ابری بازاریابی، برای “از داده های CRM خود استفاده کنید و تبلیغات خود را در صورت نیاز مدیریت کنید” با قیمت 2000 یورو در هر کاربر/ماه.

Service Cloud ابزار اختصاصی Salesforce برای مدیریت خدمات مشتریان سازمانی است.

نرخ ثابت جایزه
ملزومات 25 €/کاربر/ماه
حرفه ای 75 €/کاربر/ماه
شرکت، پروژه 150 یورو / کاربر / ماه
نامحدود 300 یورو/کاربر/ماه

قیمت گذاری ابری بازاریابی

اکنون می‌توانید تمام خدمات ارائه شده توسط Salesforce و قیمت‌های مرتبط را بدانید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد!

پلتفرم بازاریابی گوگل

  • ادغام Google Analytics 360 برای بازاریابی ابری: از 12500 یورو در ماه
  • Google Analytics 360 + Optimize 360: از 17500 یورو در ماه

برای مدیریت تعامل در زمان واقعی

تجسم و پیگیری تجربیات با مدیریت تعامل زمان واقعی.

Salesforce چند طرح اشتراک را ارائه می دهد که به ویژه برای مشاغل کوچک با بودجه کمتر طراحی شده است.

  • برای خدمات بازاریابی، قیمت در صورت درخواست است.
  • برای خدمات مشتری، از 25 یورو در ماه / کاربر.
  • برای فروش، از 25 یورو در ماه / کاربر.

قیمت گذاری در فضای ابری جامعه

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

Sales Cloud مجموعه ای از ابزارها و ویژگی هایی است که برای کمک به کسب و کارها در مدیریت فعالیت های فروش خود طراحی شده است.

نرخ ثابت جایزه
ملزومات 25 €/کاربر/ماه
حرفه ای 75 €/کاربر/ماه
شرکت، پروژه 150 یورو / کاربر / ماه
نامحدود 300 یورو/کاربر/ماه

قیمت گذاری خدمات ابری

Quip سرویس همکاری Salesforce است که برای ساده‌سازی مدیریت تیم‌های درون شرکت طراحی شده است. برای بهره مندی از آن، باید 100 یورو در ماه / کاربر بپردازید.

قیمت اشتراک Sales Cloud + Service Cloud

سلب مسئولیت : قیمت های درج شده در این مقاله قیمت هایی هستند که در وب سایت رسمی Salesforce در زمان نگارش این مقاله درج شده است. ما آنها را تا حد امکان به طور منظم به روز خواهیم کرد، اما آنها در هر زمان در معرض تغییر هستند. قبل از انجام تعهد، به یاد داشته باشید که سازگاری این اطلاعات را با قیمت های رسمی بررسی کنید.

پول و حقوق
قیمت گذاری نیروی فروش

قیمت گذاری ابری فروش

نرم‌افزار Salesforce CRM برای کمک به شرکت‌ها در مدیریت و ردیابی روابط با مشتری، با متمرکز کردن تمام اطلاعات مرتبط در پایگاه داده‌ای که به صورت آنلاین قابل دسترسی است، طراحی شده است. این اجازه می دهد تا:

  • ردیابی تعاملات مشتری
  • فرصت های فروش را مدیریت کنید
  • مدیریت کمپین های بازاریابی
  • فرآیندهای فروش را خودکار کنید

این پلتفرم که پیش از این با نام انیشتین آنالیتیکس شناخته می شد، این امکان را به شما می دهداز داده های خود برای کارایی عملیاتی بهتر و تصمیم گیری ساده استفاده کنید. با استفاده از یک راه حل تحلیلی که برای کسب و کار شما مناسب است، می توانید کسب و کار خود را بهتر تحلیل و مدیریت کنید.

هدف این ابزارها ساده سازی ارتباطات B2B و B2C است. 2 محصول مختلف وجود دارد که هر کدام شامل 4 بسته اشتراک است:

  • تعامل با حساب ابری بازاریابی :
    • نسخه رشد تعامل حساب ابری بازاریابی: 1250 دلار در ماه
    • به علاوه: 2500 یورو در ماه
    • پیشرفته: 4000 یورو در ماه
    • حق بیمه: 15000 یورو در ماه
  • ایمیل، تلفن همراه و مسیر:
    • پایه: 400 یورو/کاربر/ماه
    • حرفه ای: 1250 یورو/کاربر/ماه
    • شرکتی: 3750 یورو/کاربر/ماه
    • شرکت: قیمت در صورت درخواست

برای داده و تبلیغات

برای اطلاع از قیمت این محصول باید با Salesforce Sales تماس بگیرید.

فرم تماس با نیروی فروش
فرم تماس با نیروی فروش

قیمت گذاری پلت فرم

علاوه بر CRM، Salesforce خدمات ابری مختلفی را ارائه می دهد، مانند سرویس ابری (برای مدیریت خدمات مشتری)، ابر بازاریابی (برای مدیریت کمپین های بازاریابی)، ابر تجاری (برای فعالیت های تجارت الکترونیک) و ابر جامعه (برای ایجاد جوامع آنلاین). Salesforce همچنین یک پلت فرم توسعه به نام ارائه می دهد پلتفرم نیروی فروش، که به شرکت ها امکان ایجاد و سفارشی سازی برنامه های تجاری را می دهد.