همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما اطلاعاتی در مورد قیمتگذاری Commerce Cloud نداریم، زیرا لازم است با تیمهای فروش نرمافزار تماس بگیرید تا یک پیشنهاد شخصیسازی شده با توجه به نیاز شرکت ایجاد کنید. با این حال، در اینجا بسته های مختلف وجود دارد:
قیمت گذاری CRM Analytics
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
برنامه های کاربردی خارجی Lightning
برنامه های خارجی لایتنینگ : 1 یورو / اتصال یا 2 یورو / عضو (قیمت ماهانه)
لایتنینگ برنامه های خارجی پلاس : 15 €/اتصال یا 35 €/عضو (قیمت ماهانه)
قیمت گذاری سریع
Salesforce 2 ابزار ارائه می دهد تا به شرکت ها اجازه دهد داده های مشتریان خود را تجزیه و تحلیل کنند تا به آنها اجازه دهد تبلیغات مناسبی را که مورد علاقه آنها باشد به آنها ارائه دهند.
سرویس رایگان
جامعه مشتری : 2 یورو / اتصال یا 5 یورو / عضو (قیمت ماهانه)
جامعه مشتری پلاس : 6 یورو / اتصال یا 15 یورو / عضو (قیمت ماهانه)
Salesforce پیشنهاد می کند a طیف وسیعی از خدمات ابری که به شرکت ها در مدیریت فروش، خدمات مشتری، کمپین های بازاریابی و فعالیت های تحلیلی کمک می کند.
مدیریت روابط شریک
جامعه شریک : 10 €/اتصال یا 25 €/عضو (قیمت ماهانه)
این 4 اشتراک به شما این امکان را می دهد ترکیب خدمات برای فروش و خدمات مشتری.
نرخ ثابت
جایزه
Salesforce Essentials
25 €/کاربر/ماه
لگنتینگ حرفه ای
100 یورو / کاربر / ماه
شرکت Ligntning
175 یورو/کاربر/ماه
Ligntning نامحدود
325 یورو/کاربر/ماه
Salesforce به مشتریان خود 2 مجموعه ابزار ارائه می دهد تا عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل کند و بتواند تعیین کند چه چیزی موثر است و چه چیزی کمتر است:
راهحلهای Work.com برای اطمینان از سلامت کارکنان در شرکت خود قرار داده شدهاند. دو سرویس اصلی ارائه می شود:
مرکز فرماندهی محل کار : 5 €/کاربر/ماه
ردیابی تماس برای کارکنان : 200 €/کاربر/ماه
قیمت راه حل های CRM برای SME ها
هدف Community Cloud این است که شرکت ها را قادر می سازد تا جوامع ایجاد کنند آنلاین برای همکاری، تعامل و تعامل با سهامداران مختلف: مشتریان، شرکا، کارمندان و تامین کنندگان.
اما قیمت تمام این محصولات چقدر است؟ ما در این مقاله سرویس به سرویس آنها را برای شما جمع آوری کرده ایم.
در اینجا Salesforce این سرویس را ارائه می دهد: «با ارائه تجربیات دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی در همه کانالها: تلفن همراه، اجتماعی، وب و فروشگاهها، مشتریان بیشتری را تبدیل کنید. »
و برای پایان دادن به قیمت گذاری در ابر بازاریابی، می توانید استفاده کنید شخصی سازی ابر بازاریابی، سرویسی که به شما امکان می دهد:
اگر این مقاله در قیمت گذاری نیروی فروش شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
با پلتفرم، هدف تشویق و فعال کردن رشد کسب و کار است.
نرخ ثابت
جایزه
پلتفرم استارت
25 €/کاربر/ماه
پلتفرم پلاس
100 یورو / کاربر / ماه
Commerce Cloud Pricing (Salesforce B2C Commerce)
شاید متوجه شده باشید که Salesforce طیف گسترده ای از محصولات و خدمات دارد و همه آنها با یک قیمت ارائه نمی شوند. پس از آن هنگام جستجوی اطلاعات دقیق در مورد تعرفه ها، پیمایش دشوار است. با تشکر از این مقاله، دیگر مشکلی وجود ندارد! ما تمام قیمت های Salesforce را در اینجا جمع آوری کرده ایم، خدمات به سرویس!
Salesforce، دقیقا چیست؟
هوش ابری بازاریابی
بسته شروع: از 3000 یورو در ماه
برنامه رشد: از 10000 یورو در ماه
بسته پلاس: قیمت در صورت درخواست
استودیو مخاطب، برای “ترکیب داده ها، صرف نظر از منبع آن، برای ارائه تجربیات شخصی تر” که قیمت آن مشخص نیست.
برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل
نیروی فروش یک است شرکت نرم افزاری آمریکایی مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا. این شرکت عمدتاً به دلیل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود شناخته شده است: Salesforce CRM.
تبلیغات ابری بازاریابی، برای “از داده های CRM خود استفاده کنید و تبلیغات خود را در صورت نیاز مدیریت کنید” با قیمت 2000 یورو در هر کاربر/ماه.
Service Cloud ابزار اختصاصی Salesforce برای مدیریت خدمات مشتریان سازمانی است.
نرخ ثابت
جایزه
ملزومات
25 €/کاربر/ماه
حرفه ای
75 €/کاربر/ماه
شرکت، پروژه
150 یورو / کاربر / ماه
نامحدود
300 یورو/کاربر/ماه
قیمت گذاری ابری بازاریابی
برای مدیریت تعامل در زمان واقعی
تجسم و پیگیری تجربیات با مدیریت تعامل زمان واقعی.
Salesforce چند طرح اشتراک را ارائه می دهد که به ویژه برای مشاغل کوچک با بودجه کمتر طراحی شده است.
برای خدمات بازاریابی، قیمت در صورت درخواست است.
برای خدمات مشتری، از 25 یورو در ماه / کاربر.
برای فروش، از 25 یورو در ماه / کاربر.
قیمت گذاری در فضای ابری جامعه
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
Sales Cloud مجموعه ای از ابزارها و ویژگی هایی است که برای کمک به کسب و کارها در مدیریت فعالیت های فروش خود طراحی شده است.
نرخ ثابت
جایزه
ملزومات
25 €/کاربر/ماه
حرفه ای
75 €/کاربر/ماه
شرکت، پروژه
150 یورو / کاربر / ماه
نامحدود
300 یورو/کاربر/ماه
قیمت گذاری خدمات ابری
Quip سرویس همکاری Salesforce است که برای سادهسازی مدیریت تیمهای درون شرکت طراحی شده است. برای بهره مندی از آن، باید 100 یورو در ماه / کاربر بپردازید.
قیمت اشتراک Sales Cloud + Service Cloud
سلب مسئولیت : قیمت های درج شده در این مقاله قیمت هایی هستند که در وب سایت رسمی Salesforce در زمان نگارش این مقاله درج شده است. ما آنها را تا حد امکان به طور منظم به روز خواهیم کرد، اما آنها در هر زمان در معرض تغییر هستند. قبل از انجام تعهد، به یاد داشته باشید که سازگاری این اطلاعات را با قیمت های رسمی بررسی کنید.
قیمت گذاری ابری فروش
نرمافزار Salesforce CRM برای کمک به شرکتها در مدیریت و ردیابی روابط با مشتری، با متمرکز کردن تمام اطلاعات مرتبط در پایگاه دادهای که به صورت آنلاین قابل دسترسی است، طراحی شده است. این اجازه می دهد تا: