تبلیغات ابری بازاریابی، برای “از داده های CRM خود استفاده کنید و تبلیغات خود را در صورت نیاز مدیریت کنید” با قیمت 2000 یورو در هر کاربر/ماه.
Salesforce 2 ابزار ارائه می دهد تا به شرکت ها اجازه دهد داده های مشتریان خود را تجزیه و تحلیل کنند تا به آنها اجازه دهد تبلیغات مناسبی را که مورد علاقه آنها باشد به آنها ارائه دهند.
برنامه های کاربردی خارجی Lightning
برنامه های خارجی لایتنینگ : 1 یورو / اتصال یا 2 یورو / عضو (قیمت ماهانه)
لایتنینگ برنامه های خارجی پلاس : 15 €/اتصال یا 35 €/عضو (قیمت ماهانه)
قیمت گذاری سریع
استودیو مخاطب، برای “ترکیب داده ها، صرف نظر از منبع آن، برای ارائه تجربیات شخصی تر” که قیمت آن مشخص نیست.
برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل
تجسم و پیگیری تجربیات با مدیریت تعامل زمان واقعی.
در اینجا قیمت های CRM Analytics آمده است:
نرخ ثابت
جایزه
پیش بینی های اینشتین
75 €/کاربر/ماه
رشد تجزیه و تحلیل CRM
125 یورو/کاربر/ماه
CRM Analytics Plus
150 یورو / کاربر / ماه
اطلاعات درآمد
200 €/کاربر/ماه
قیمت گذاری Work.com
پلتفرم بازاریابی گوگل
ادغام Google Analytics 360 برای بازاریابی ابری: از 12500 یورو در ماه
Google Analytics 360 + Optimize 360: از 17500 یورو در ماه
برای مدیریت تعامل در زمان واقعی
Quip سرویس همکاری Salesforce است که برای سادهسازی مدیریت تیمهای درون شرکت طراحی شده است. برای بهره مندی از آن، باید 100 یورو در ماه / کاربر بپردازید.
قیمت اشتراک Sales Cloud + Service Cloud
Service Cloud ابزار اختصاصی Salesforce برای مدیریت خدمات مشتریان سازمانی است.
نرخ ثابت
جایزه
ملزومات
25 €/کاربر/ماه
حرفه ای
75 €/کاربر/ماه
شرکت، پروژه
150 یورو / کاربر / ماه
نامحدود
300 یورو/کاربر/ماه
قیمت گذاری ابری بازاریابی
سلب مسئولیت : قیمت های درج شده در این مقاله قیمت هایی هستند که در وب سایت رسمی Salesforce در زمان نگارش این مقاله درج شده است. ما آنها را تا حد امکان به طور منظم به روز خواهیم کرد، اما آنها در هر زمان در معرض تغییر هستند. قبل از انجام تعهد، به یاد داشته باشید که سازگاری این اطلاعات را با قیمت های رسمی بررسی کنید.
قیمت گذاری نیروی فروش
قیمت گذاری ابری فروش
علاوه بر CRM، Salesforce خدمات ابری مختلفی را ارائه می دهد، مانند سرویس ابری (برای مدیریت خدمات مشتری)، ابر بازاریابی (برای مدیریت کمپین های بازاریابی)، ابر تجاری (برای فعالیت های تجارت الکترونیک) و ابر جامعه (برای ایجاد جوامع آنلاین). Salesforce همچنین یک پلت فرم توسعه به نام ارائه می دهد پلتفرم نیروی فروش، که به شرکت ها امکان ایجاد و سفارشی سازی برنامه های تجاری را می دهد.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
شاید متوجه شده باشید که Salesforce طیف گسترده ای از محصولات و خدمات دارد و همه آنها با یک قیمت ارائه نمی شوند. پس از آن هنگام جستجوی اطلاعات دقیق در مورد تعرفه ها، پیمایش دشوار است. با تشکر از این مقاله، دیگر مشکلی وجود ندارد! ما تمام قیمت های Salesforce را در اینجا جمع آوری کرده ایم، خدمات به سرویس!
Salesforce، دقیقا چیست؟
با پلتفرم، هدف تشویق و فعال کردن رشد کسب و کار است.
نرخ ثابت
جایزه
پلتفرم استارت
25 €/کاربر/ماه
پلتفرم پلاس
100 یورو / کاربر / ماه
Commerce Cloud Pricing (Salesforce B2C Commerce)
هدف Community Cloud این است که شرکت ها را قادر می سازد تا جوامع ایجاد کنند آنلاین برای همکاری، تعامل و تعامل با سهامداران مختلف: مشتریان، شرکا، کارمندان و تامین کنندگان.
و برای پایان دادن به قیمت گذاری در ابر بازاریابی، می توانید استفاده کنید شخصی سازی ابر بازاریابی، سرویسی که به شما امکان می دهد:
اگر این مقاله در قیمت گذاری نیروی فروش شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
نیروی فروش یک است شرکت نرم افزاری آمریکایی مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا. این شرکت عمدتاً به دلیل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود شناخته شده است: Salesforce CRM.
اما قیمت تمام این محصولات چقدر است؟ ما در این مقاله سرویس به سرویس آنها را برای شما جمع آوری کرده ایم.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
این پلتفرم که پیش از این با نام انیشتین آنالیتیکس شناخته می شد، این امکان را به شما می دهداز داده های خود برای کارایی عملیاتی بهتر و تصمیم گیری ساده استفاده کنید. با استفاده از یک راه حل تحلیلی که برای کسب و کار شما مناسب است، می توانید کسب و کار خود را بهتر تحلیل و مدیریت کنید.
نرمافزار Salesforce CRM برای کمک به شرکتها در مدیریت و ردیابی روابط با مشتری، با متمرکز کردن تمام اطلاعات مرتبط در پایگاه دادهای که به صورت آنلاین قابل دسترسی است، طراحی شده است. این اجازه می دهد تا:
ردیابی تعاملات مشتری
فرصت های فروش را مدیریت کنید
مدیریت کمپین های بازاریابی
فرآیندهای فروش را خودکار کنید
راهحلهای Work.com برای اطمینان از سلامت کارکنان در شرکت خود قرار داده شدهاند. دو سرویس اصلی ارائه می شود:
مرکز فرماندهی محل کار : 5 €/کاربر/ماه
ردیابی تماس برای کارکنان : 200 €/کاربر/ماه
قیمت راه حل های CRM برای SME ها
Salesforce چند طرح اشتراک را ارائه می دهد که به ویژه برای مشاغل کوچک با بودجه کمتر طراحی شده است.
برای خدمات بازاریابی، قیمت در صورت درخواست است.
برای خدمات مشتری، از 25 یورو در ماه / کاربر.
برای فروش، از 25 یورو در ماه / کاربر.
قیمت گذاری در فضای ابری جامعه
اکنون میتوانید تمام خدمات ارائه شده توسط Salesforce و قیمتهای مرتبط را بدانید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد!
سرویس رایگان
جامعه مشتری : 2 یورو / اتصال یا 5 یورو / عضو (قیمت ماهانه)
جامعه مشتری پلاس : 6 یورو / اتصال یا 15 یورو / عضو (قیمت ماهانه)
مدیریت روابط شریک
جامعه شریک : 10 €/اتصال یا 25 €/عضو (قیمت ماهانه)
هدف این ابزارها ساده سازی ارتباطات B2B و B2C است. 2 محصول مختلف وجود دارد که هر کدام شامل 4 بسته اشتراک است:
تعامل با حساب ابری بازاریابی :
نسخه رشد تعامل حساب ابری بازاریابی: 1250 دلار در ماه
به علاوه: 2500 یورو در ماه
پیشرفته: 4000 یورو در ماه
حق بیمه: 15000 یورو در ماه
ایمیل، تلفن همراه و مسیر:
پایه: 400 یورو/کاربر/ماه
حرفه ای: 1250 یورو/کاربر/ماه
شرکتی: 3750 یورو/کاربر/ماه
شرکت: قیمت در صورت درخواست
برای داده و تبلیغات
برای ارتباطات و اتوماسیون بازاریابی
ما اطلاعاتی در مورد قیمتگذاری Commerce Cloud نداریم، زیرا لازم است با تیمهای فروش نرمافزار تماس بگیرید تا یک پیشنهاد شخصیسازی شده با توجه به نیاز شرکت ایجاد کنید. با این حال، در اینجا بسته های مختلف وجود دارد:
ویژگی های برنامه های مختلف Salesforce Commerce Cloud
قیمت گذاری CRM Analytics
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
Salesforce پیشنهاد می کند a طیف وسیعی از خدمات ابری که به شرکت ها در مدیریت فروش، خدمات مشتری، کمپین های بازاریابی و فعالیت های تحلیلی کمک می کند.
Sales Cloud مجموعه ای از ابزارها و ویژگی هایی است که برای کمک به کسب و کارها در مدیریت فعالیت های فروش خود طراحی شده است.
نرخ ثابت
جایزه
ملزومات
25 €/کاربر/ماه
حرفه ای
75 €/کاربر/ماه
شرکت، پروژه
150 یورو / کاربر / ماه
نامحدود
300 یورو/کاربر/ماه
قیمت گذاری خدمات ابری
در اینجا Salesforce این سرویس را ارائه می دهد: «با ارائه تجربیات دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی در همه کانالها: تلفن همراه، اجتماعی، وب و فروشگاهها، مشتریان بیشتری را تبدیل کنید. »
این 4 اشتراک به شما این امکان را می دهد ترکیب خدمات برای فروش و خدمات مشتری.
نرخ ثابت
جایزه
Salesforce Essentials
25 €/کاربر/ماه
لگنتینگ حرفه ای
100 یورو / کاربر / ماه
شرکت Ligntning
175 یورو/کاربر/ماه
Ligntning نامحدود
325 یورو/کاربر/ماه
قبل از ترک…
Salesforce به مشتریان خود 2 مجموعه ابزار ارائه می دهد تا عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل کند و بتواند تعیین کند چه چیزی موثر است و چه چیزی کمتر است:
برای اطلاع از قیمت این محصول باید با Salesforce Sales تماس بگیرید.