میکرو اینفلوئنسر یک است فردی که دارای یک جامعه کوچک (اما درگیر) از دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی است ، معمولاً در یک طاقچه خاص.
برخلاف اینفلوئنسرهای سنتی که میلیون ها دنبال کننده دارند، میکرو اینفلوئنسرها پیروان کمتری دارند ، اغلب بین 10000 تا 100000 یا حتی کمی بیشتر است.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
منبع
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
اگر این مقاله در قیمت میکرو اینفلوئنسر شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
چیزی که میکرو اینفلوئنسرها را از اینفلوئنسرهای بزرگ متمایز می کند آنهاست توانایی ایجاد روابط معتبرتر و شخصی با مخاطبان خود . به دلیل اندازه کوچکتر، آنها اغلب در دسترس تر، به دنبال کنندگان خود نزدیک تر و بیشتر به نظرات و پیام های آنها پاسخ می دهند. محتوای آنها اغلب معتبرتر، شخصی تر و کمتر تجاری دیده می شود.
اما، هزینه تبلیغات با این میکرو اینفلوئنسرها چقدر است؟
به طور کلی، در اینجا نرخ هایی که به طور کلی بر اساس نوع تأثیرگذار، پلت فرم انتخاب شده و نوع انتشار اعمال می شود، آمده است:
Kolsquare قیمت اینفلوئنسرها را با توجه به اندازه جامعه و پلتفرم آنها جمع آوری کرده است
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
و شما، آیا تا به حال از یک مکان با اینفلوئنسر استفاده کرده اید؟ همکاری چطور بود؟ با خیال راحت در نظرات شهادت دهید!
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
منبع
قبل از ترک…
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
همانطور که متوجه شده اید، تعیین یک قیمت ثابت مشترک برای همه میکرو اینفلوئنسرها غیرممکن است. اما، این محدودهها به شما کمک میکنند تا ایدهای از بودجه تبلیغاتی داشته باشید که اگر میخواهید با یک میکرو اینفلوئنسر کمپین راهاندازی کنید، باید جمعآوری کنید.
اینفلوئنسرها چقدر هزینه دارند؟ Kolsquare به ما پاسخ می دهد
میکرو اینفلوئنسرها به دلیل اندازه جامعه کوچکترشان می توانند گزینه جذابی برای برندهایی باشند که به دنبال دستیابی به مخاطبان هدف هستند. آنها اغلب ارائه می دهند نرخ تعامل بالاتر ، به این معنی که دنبال کنندگان آنها بیشتر با محتوای آنها درگیر می شوند و توصیه های آنها را در نظر می گیرند.
در واقعیت، عوامل متعددی برای تعیین قیمتی که باید برای کمپین تبلیغاتی با این نوع اینفلوئنسرها بپذیرید نقش دارند: عمدتاً پلتفرم و نوع انتشار.
برای انتشار دائمی (عکس)، باید بین 150 تا 2000 یورو حساب کرد.
برای انتشار دائمی (ویدئویی)، قیمت در این محدوده است: بین 300 تا 10000 یورو.
برای حمایت مالی از یک ویدیوی زنده (لایو)، باید بین 200 تا 2500 یورو بپردازید.
برای استوری اینستاگرام، قیمت بین 90 تا 1400 یورو متغیر است.
VIDEO
قیمت میکرو اینفلوئنسر چقدر است؟
با یکی از بهترین صنایع در بازاریابی آنلاین آشنا شوید: قرار دادن تبلیغات با میکرو اینفلوئنسرها. آیا کنجکاو هستید که قیمت واقعی این همکاریها را که در شبکههای اجتماعی شایع شده است بدانید؟ دیگر جستجو نکنید! در این مقاله، اطلاعاتی را که در مورد قیمتگذاری و استراتژیهای میکرو اینفلوئنسر جستجو میکنید، در اختیار شما قرار میدهیم و کلیدهای دید مقرونبهصرفه و هدفمند را آشکار میکنیم.
میکرو اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟