
بروزرسانی: 04 تیر 1404
لغزنده محدوده قیمت گوگل با نام فروشگاه
این هم یک اسکرین شات:
آیا توجه کرده اید که گوگل گاهی اوقات پیوندی به PDP/سایت با رتبه برتر در لیست محصولات ارگانیک در کنار یادداشت قیمت معمولی می دهد؟
معمولاً من فقط آنچه را در آخرین اسکرین شات وجود دارد می بینم - هیچ پیوندی به سایت/محصول با رتبه برتر وجود ندارد، اما به موارد معمولی اشاره می شود… pic.twitter.com/ajbJm1b03B
— برایان فریسلبن (@type_SEO) 14 ژوئن 2023بحث انجمن در توییتر.
منبع
خوشال بهروانی در این باره پستی منتشر کرد توییتر و گفت: "Google اکنون معمولاً با نام تجاری نشان می دهد." او افزود: «برای من جدید به نظر می رسد،» و من فکر می کنم جدید است، درست است؟
اما من فکر می کنم لغزنده ممکن است جدید باشد. من در جستجوهای معمولی خود در گوگل زمان زیادی را صرف تماشای محصولات نمی کنم.
این کمی زودتر دیده شده بود:
فکر نمی کنم جدید باشد که Google نام فروشگاه/خرده فروش را در این قسمت از شبکه محصول نشان می دهد:
Google اکنون نوار لغزنده محدوده قیمت محصول را با نام فروشگاه نشان می دهد. می دانم که اسلایدر جدید نیست، محدوده قیمت آن محصولی را که گوگل ردیابی کرده است را به شما نشان می دهد. اما پوشش نام فروشگاه، ممکن است جدید باشد.