گوگل ویژگیهای خرید جدیدی را از طریق Google Lens برای کمک به خرید در فروشگاه و خرید محلی اعلام کرد. گوگل گفت: “گوگل لنز می تواند به سرعت اطلاعات بینش محصول را متناسب با فروشگاهی که در آن هستید به شما نشان دهد. کافیست یک عکس بگیرید تا اطلاعات محصول، محصولات مشابه موجود در انبار را بیابید، اینکه آیا قیمت فروشگاه رقابتی است و نظرات خریداران.”
این برای کاربران Google App در ایالات متحده که خدمات موقعیت مکانی خود را فعال کرده اند در دسترس است.
این به سرعت اطلاعات محصول، محصولات مشابه موجود در انبار را نشان میدهد، به شما نشان میدهد که آیا قیمت فروشگاه یک معامله است یا خیر و نظرات خریداران از جستجوی Google.
در اینجا یک GIF از آن در عمل آمده است:
در اینجا یک تصویر ثابت از مراحل است:
تاری گوگل در مورد هوش مصنوعی و نمودار خرید آن:
این به روز رسانی جدید با پیشرفت های عمده در فناوری تشخیص تصویر هوش مصنوعی ما امکان پذیر شده است. این نمودار با بیش از 45 میلیارد لیست محصول، دادههای موجودی موجود در انبار از طیف وسیعی از خردهفروشها و مدلهای Gemini ما پشتیبانی میشود تا روشی کاملاً جدید را برای خرید در فروشگاه به شما ارائه دهد. هفتاد و دو درصد از آمریکایی ها می گویند که هنگام خرید در فروشگاه از گوشی هوشمند خود استفاده می کنند و بیش از نیمی از آنها می گویند که فروشگاه را دست خالی ترک کرده اند زیرا به اندازه کافی برای خرید اطمینان نداشتند. این ویژگی جدید می تواند به خریداران اطلاعات و اطمینان لازم را برای تصمیم گیری در محل بدهد.
بحث انجمن در X.