گسترش شبکه مخاطبان لینکدین
با توجه به انتشار اخیر توسط اطلاعات، لینکدین در نظر دارد یک ویژگی نوآورانه را به کار بگیرید در درون او شبکه مخاطبان لینکدین. دومی به تبلیغ کنندگان یک را ارائه می دهد مکان برای پخش جریانی تبلیغات خود، بنابراین ارائه یک پوشش تلویزیونی برای کمپین های تبلیغاتی لینکدین
مهار افزایش مصرف محتوای جریانی
با مصرف روزافزون محتوای جریانی، این ابتکار می تواند راهی جذاب و ارزشمند برای لینکدین برای تقویت تلاش های بازاریابی ویدیویی خود شود.
این یک پیشرفت مهم است، زیرا لینکدین به طور پیوسته پیشنهادات تبلیغات ویدیویی خود را بهبود بخشیده است. به تازگی، پلت فرم دارد تبلیغات قبل و میان رول را به شبکه مخاطبان خود اضافه کرد، گزینه ای که به بازاریابان اجازه می دهد تا تبلیغات خود را در سایت های شریک قرار دهند.
به حداکثر رساندن در معرض تبلیغات و دسترسی
معرفی مکان پخش جریانی در این تنظیمات باید افزایش بیشتر قرار گرفتن در معرض تبلیغات و دسترسی بالقوه. کمپین های تبلیغاتی اکنون اجرا خواهند شد تمام صفحه در تلویزیون ها، در حالی که از دقت هدف گذاری ارائه شده توسط داده های لینکدین سود می برد.
همکاری با ارائه دهندگان استریم
LinkedIn n’a هنوز جزئیاتی در مورد ارائه دهندگان استریم فاش نشده است با آنها روی این ابتکار جدید کار می کند. با این حال، از آنجایی که نتفلیکس و دیزنی + اخیراً نسخههای مقرونبهصرفهتر و با پشتیبانی تبلیغاتی از پیشنهادات خود را راهاندازی کردهاند، واضح است که لینکدین قصد دارد از این بازار رو به رشد استفاده کند. این استراتژی می تواند موفقیت آمیز باشد و نتایج چشمگیری ایجاد کند.
یک گام دیگر در توسعه راه حل های تبلیغاتی لینکدین
این ابتکار جدیدترین در تکامل مجموعه راه حل های تبلیغاتی لینکدین است.
پلت فرم نیز ارائه شده است فناوری های مختلف هوش مصنوعی مولد برای کمک به بازاریابان برای طراحی کمپین های تاثیرگذارتر و جذاب تر. ممکن است این باشد این ویژگی به اسکریپت های تبلیغاتی ویدیویی نیز گسترش یافته است، ایجاد کمپین های تبلیغاتی تأثیرگذار تلویزیونی را که بین قسمت های سریال مورد علاقه شما در پلتفرم های پخش پخش می شوند، آسان می کند.
قبل از ترک…
اگر این مقاله در تست تبلیغات ویدیویی گسترده لینکدین در بسترهای پخش جریانی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)