مارک سالتارلی در کمپین های راه اندازی و بازاریابی B2B با تولید تقاضا

مارک سالتارلی

مارک را در توییتر دنبال کنید @marketingbymark یا در لینکدین با پیدا کردن مارک تی سالتارلی.

بازاریابی B2B و تولید تقاضا از طریق قیف:

سپس در مورد بازاریابی کسب و کار به کسب و کار از طریق تولید تقاضا و ردیابی تبدیل ها از طریق قیف صحبت کردیم. مارک به ما گفت که چگونه کمپین ها را از طریق چرخه خرید مشتری در چندین حالت آن چرخه بهینه کنیم. او با استفاده از پلتفرم‌های CRM و اتوماسیون بازاریابی، کمپین‌هایی را ایجاد می‌کند تا در سطح کلمه کلیدی ببیند که کلمات کلیدی چه تعداد سرنخ ایجاد می‌کنند و چگونه ممکن است به سطوح مختلف سفر خرید مشتری تبدیل شوند.

بحث انجمن در یوتیوب.





منبع

مت نمونه های بسیار جالبی از این موضوع را از طریق یک مطالعه موردی ارائه کرد. ما دوباره در مورد عملکرد عالی حداکثر عملکرد با تبلیغات گوگل صحبت کردیم. گاهی اوقات مردم به دنبال چیزهای عجیب و غریب می گردند، و او گفت که مناقصه هوشمند می تواند در اینجا کمک زیادی کند. مت همچنین با بازاریابی مجدد وارد علف های هرز می شود. او از طرفداران بزرگ استفاده از آن در این فرآیند است.

ما کمی در مورد مشکلات کار با یک استارت آپ SaaS در مراحل اولیه صحبت کردیم. مانند اینکه شرکت هنوز به طور کامل درک نکرده است که مشتری چه کسی است یا باید باشد. همچنین، محصولات در مراحل اولیه دارای اشکالات و مشکلات زیادی هستند که می تواند ناراحت کننده باشد. سپس مدیران عامل و بنیانگذاران می توانند در مورد اینکه چگونه باید محصولات خود را بازاریابی کنند بسیار صاحب نظر باشند و مایل به گوش دادن به توصیه های یک متخصص نباشند. بنابراین کار او با این استارت‌آپ‌های بسیار زودرس تمام شد.

برای کار با استارت آپ ها، به ویژه در داخل، باید آماده چرخش باشید. Pivoting بخشی از دنیای استارت‌آپ است و شما باید آماده باشید تا با محصول، مشتریان و کسب‌وکار کلی بچرخید. اما او گفت که این می تواند ناامید کننده باشد.

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

مارک سالتارلی چند سالی در Cypress North کار می‌کرد، اما می‌خواست به داخل خانه برود و به Order، یک استارت‌آپ در مراحل بعدی، پیوست. ما کمی در مورد سابقه او در بازاریابی دیجیتال صحبت کردیم، ابتدا در Toast، سپس FullFunnel، سپس Cypress North، و سپس جایی که او اکنون در Order است، کار کرد.