مارگواریت هامفری در مورد توسعه محتوا برای حق رای دادن

ما در مورد مگی همفری در قسمت اول و کارهایی که او در حین کار در DAC انجام می‌داد و در قسمت دوم، کمی بیشتر به استراتژی‌های توسعه محتوا برای فرنچایزها می‌پردازیم.

بنابراین نکته جالب این است که آنها مشتریان زیادی دارند اما تمام محتوا، رسانه های اجتماعی، محتوای نمایه کسب و کار گوگل و پست ها، همه اینها برای هر مشتری منحصر به فرد است.

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

ما به طور خلاصه در مورد به‌روزرسانی جستجوی محلی Google March صحبت کردیم و مگی گفت که آنها در این مورد فعال هستند و معمولاً قبل از اینکه مشتری متوجه شود از آن مطلع هستند. اما این مشتریان نام‌های بسیار معروف و بزرگی دارند و این مشتری واقعاً فقط به جستجوی محلی وابسته نیست، بنابراین معامله بزرگی نیست.

بحث انجمن در یوتیوب.



منبع

او توضیح داد که استراتژی اغلب در مورد حق رای دادن است تا به دفتر و کار شما نگاهی بیندازید. آنها کمپین های زیادی در رسانه های اجتماعی برای این مشتریان نیز انجام می دهند. او اشاره کرد که COVID تأثیر زیادی بر این مشاغل داشته است. بنابراین این کسب و کارها را مجبور کرد که بیشتر روی دیجیتال تمرکز کنند.

می توانید مگی همفری را دنبال کنید لینکدین است و به آنجا متصل شوید.

این ویدیو توسط حمایت مالی رتبه بندی SE.