بعد زنگ به صدا درآمد و مجبور شدیم مصاحبه را تمام کنیم!
او گفت که همه چیز در مورد کار خدمات مشتری و ارائه بهترین ها به مشتریان خود است، نه اینکه فقط کسب و کار خود را در سریع ترین زمان ممکن رشد دهید. او گفت که بسیاری از این شرکت ها واقعاً در فروش خوب هستند اما خدمات خود را تسلط ندارند.
بنابراین ما در مورد دو نوع مختلف استراتژی کسب و کار و هر کدام از آنها صحبت کردیم.
به او گفتم که موافقم انجام کاری که برای مشتریانت بهترین است مهم است، بیش از رشد کسب و کار. اما من به آژانس هایی که می توانند به سرعت گسترش یابند و رشد کنند، اعتبار می دهم. بنابراین من هر دو روی سکه را می بینم و شما باید کاری را که در آن خوب هستید برای کسب و کار و مشتریان خود انجام دهید.
بحث انجمن در یوتیوب.
او شخصاً زمان بیشتری را صرف انجام کار، تحقق، بیش از انجام فروش و توسعه تجارت می کند. او برای یافتن مشتریان جدید، ایمیلهای سرد، اینستاگرام و پیامهای پیامکی را به مردم ارسال میکند. او پیامهای صوتی اینستاگرام را توصیه میکند و به او گفتم که پیامهای ویدیویی برایم ترسناک هستند. اما او گفت که برای او کار می کند اما یک بازی اعداد است.
در بخش اول، ما در مورد مت آبگنارو و همچنین با تجربه او از کمپین تبلیغاتی پرفورمنس مکس گوگل آشنا شدیم. در بخش دوم، ما به صحبت در مورد خدمات مشتری رفتیم و او در مورد کرک ویلیامز (معروف به کرک ویلیامز) صحبت کرد @PPCKirk) کتاب، مقیاس را متوقف کنید.
میتوانید درباره مت آبگنارو در توییتر بیشتر بدانید @TheRealLilStain و در لینکدین.
شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبههای برنامهریزیشده با SEO و SEMS دارم، که نمیخواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول میدهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.