بروزرسانی: 24 آبان 1404
مجموعه های Google Merchant Center
گوگل افزود: "یک مجموعه نشان دهنده گروهی از محصولات است. یک مجموعه یک بار تعریف می شود، اما می تواند به روش های مختلف استفاده شود. هر مجموعه می تواند حداکثر 100 محصول را شامل شود."
در اینجا یک اسکرین شات از این صفحه نمایش داده شده است فیدارمی:
گوگل اضافه کرد که "مجموعه ها به شما کمک می کنند تا تبلیغات غنی و تجربه های رایگان لیست محصول را به روشی ساده تر ایجاد کنید. آنها همچنین می توانند داده های محصول شما را غنی کنند، که ممکن است عملکرد را افزایش دهد و تجربه کاربر را بهبود بخشد."
بحث انجمن در توییتر.
منبع

امانوئل فلوسی در FeedArmy گفت: "من فکر می کنم گوگل در تلاش است تا ویژگی های جدید را فقط به Performance Max اضافه کند و نه با کمپین های خرید استاندارد و بیشتر تبلیغ کنندگان را مجبور به کنترل کامل تبلیغات کند. این بدون شک بیشتر کارشناسان را آزار می دهد."
Google Merchant Center در حال ارائه ویژگی جدیدی به نام "مجموعه ها" است. مجموعه ها به شما امکان می دهند تا 100 محصول را با هم در یک مجموعه گروه بندی کنید. گوگل گفت مجموعه ها، "مجموعه ها به شما این امکان را می دهند که محصولات و سایر دارایی های خلاقانه را با یکدیگر مرتبط کنید. می توانید تصاویر، ویدئوها و متن را برای ایجاد تجربیات غنی تر برای مشتریان خود ترکیب کنید."
توجه: در حال حاضر مجموعه ها فقط با تبلیغ محصولات محلی در Performance Max برای اهداف فروشگاه استفاده می شوند.