
یوتیوب علیه استفاده از مسدود کننده های تبلیغاتی اقدام می کند
یک تازگی توسط الف مشاهده شد بخشی از کاربران فریمیوم یوتیوب : آ پنجره زمینه دلگرم کننده غیر فعال کردن آنها مسدود کننده تبلیغات برای ادامه دهید چشم انداز از محتوا، یا YouTube.com را یک استثنا از خط مشی های مسدودکننده تبلیغات خود قرار دهید.

یوتیوب تایید کرد که این اقدام در حال حاضر در حال انجام است مرحله آزمایشی و هنوز برای همه کاربران عرضه نشده است. این ابتکار می تواند یک جهت گیری مجدد استراتژیک شرکت ریختن مبارزه کن مناستفاده از مسدود کننده آگهی.
برای کسانی که از تبلیغات متنفرند نگران نباشید، یک راه حل برای این دستگاه جدید می تواند به سرعت توسط یک توسعه دهنده پیدا شود، اما همچنان یک راه حل ممکن را برجسته می کند. سخت شدن استراتژی گوگل، شرکت مادر YouTube، در برنامه های خود با مسدود کننده های تبلیغاتی مواجه است.
همچنین باید توجه داشته باشید که این در حال حاضر استیک مرحله آزمایشی ساده، اما هنوز می تواند در آینده نزدیک یک کلیت باشد.
مسدود کننده تبلیغات چیست؟
و مسدود کننده آگهی، همچنین به نام مسدود کننده آگهی، هست یک برنامه یا افزونه مرورگر که هدف آن حذف یا کاهش میزان تبلیغات نمایش داده شده در هنگام مرور اینترنت است. این کار با فیلتر کردن محتوای صفحات وب برای حذف عناصر تبلیغاتی قبل از نمایش در صفحه کاربر انجام می شود.
مسدودکنندههای تبلیغات میتوانند طیف گستردهای از تبلیغات را هدف قرار دهند، از جمله تبلیغات پاپآپ، تبلیغات بنری، تبلیغات ویدیویی قبل یا در حین پخش ویدیو، و تبلیغات درون برنامهای رسانههای اجتماعی. آنها همچنین میتوانند ردیابهای تبلیغاتی را مسدود کنند، ابزارهایی که توسط تبلیغکنندگان برای جمعآوری دادههای مربوط به رفتار آنلاین کاربران به منظور شخصیسازی تبلیغات استفاده میشود.
این ابزارها به دلایل مختلفی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند:
- بریزید تجربه را بهبود بخشد ناوبری با کاهش تعداد حواسپرتیهای بصری و افزایش سرعت بارگذاری صفحه.
- آنها می توانند کمک کنند حفظ محرمانه بودن با جلوگیری از ردیاب های تبلیغاتی از جمع آوری اطلاعات در مورد رفتار مرور.
- آنها همچنین می توانند به s کمک کنندامنیت آنلاین با مسدود کردن تبلیغات مخربی که می تواند منجر به وب سایت های مضر شود.
با این حال، قبل از استفاده از آن، باید این را بدانید وب سایت ها اغلب به درآمد تبلیغاتی برای تأمین مالی محتوای خود وابسته هستند. استفاده گسترده از مسدود کننده های تبلیغاتی می تواند تاثیر منفی بر این سایت ها داشته باشد.
چرا گوگل باید از استفاده ازمسدود کننده آگهی در یوتیوب ؟
برای سالها، گوگل راه اندازی کرده است محدودیت در فناوری های مسدود کردن تبلیغات، به ویژه از طریق به روز رسانی های Google Chrome، به منظور محافظت از تجارت اصلی تبلیغات خود.
علاوه بر این، بااجرای هوش مصنوعی مولد در تحقیقات، سازمان بهداشت جهانی همچنین می تواند بر فعالیت تبلیغاتی آن تأثیر بگذارد، گوگل همه چیز را خواهد داشت علاقه به مشاهده تبلیغات را به حداکثر برسانیددر سایر پلتفرم ها به منظور جبران زیان های احتمالی و تضمین رضایت شرکای تبلیغاتی خود.
اکثریت این تغییرات بود توسط توسعه دهندگان نرم افزارهای ضد ابزارهای تبلیغاتی مزاحم دور زده شده است. به همین دلیل است که گوگل اکنون به نظر می رسد در نظر گرفتن آ راه رفتن محکم تر در برابر برنامه های کاربردی با هدف جلوگیری از نمایش تبلیغات آن.
یوتیوب مدتهاست که در رادار ارائهدهندگان مسدودکننده تبلیغات بوده است، زیرا هیچکس دوست ندارد قبل از لذت بردن از یک ویدیوی YouTube، دو یا چند آگهی را تماشا کند. بنابراین گوگل راه اندازی کرده است یوتیوب پرمیوم، یوتیوب بدون تبلیغات اما که است پرداخت می کند !
بنابراین اینها هستند تبلیغاتی که سرویس را برای کاربران رایگان می کند. یوتیوب باید سود خود را ببرد: یا اشتراک می پردازید و تبلیغات ندارید (Youtube Premium) یا هزینه وقت خود را با مشاهده تبلیغات پرداخت می کنید و رایگان است.
قبل از ترک…
اگر این مقاله در پایان مسدود کننده های تبلیغات در یوتیوب شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)