بنابراین این فقط یک پیش بینی در مورد این تغییر است.
دارن شاو این را در توییتردارن گفت: “از 15 فوریه دیگر نمی توانید محدوده قیمت را مشخص کنید یا تماس های سفارشی را برای اقدام در محصولات در پوند خود تنظیم کنید. فقط موارد تک قیمتی.” دارن افزود: “این کار فهرست کردن خدمات در بخش محصولات را ناخوشایندتر می کند.”
نمایههای کسبوکار Google از ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ پشتیبانی از محدودههای قیمتی محصولات و فراخوان سفارشی را متوقف میکند. Google همچنین محدودههای قیمت موجود را حذف میکند و همه صفحات مقصد دارای برچسب «بازدید از سایت» خواهند بود.
بحث انجمن در توییتر & انجمن جستجوی محلی.
Google در نمایههای کسبوکار Google اعلامیهای پست کرد که در آن نوشته شده بود، «محدودههای قیمت و تعیین یک تماس برای اقدام سفارشی دیگر از ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ پشتیبانی نمیشوند. محدودههای قیمت فعلی حذف خواهند شد و همه صفحات مقصد دارای برچسب «بازدید از سایت» خواهند بود. “