محدوده‌های قیمت محصولات نمایه‌های کسب‌وکار Google و فراخوان سفارشی اقداماتی که در 15 فوریه از بین می‌روند

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بنابراین این فقط یک پیش بینی در مورد این تغییر است.

دارن شاو این را در توییتردارن گفت: “از 15 فوریه دیگر نمی توانید محدوده قیمت را مشخص کنید یا تماس های سفارشی را برای اقدام در محصولات در پوند خود تنظیم کنید. فقط موارد تک قیمتی.” دارن افزود: “این کار فهرست کردن خدمات در بخش محصولات را ناخوشایندتر می کند.”

نمایه‌های کسب‌وکار Google از ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ پشتیبانی از محدوده‌های قیمتی محصولات و فراخوان سفارشی را متوقف می‌کند. Google همچنین محدوده‌های قیمت موجود را حذف می‌کند و همه صفحات مقصد دارای برچسب «بازدید از سایت» خواهند بود.

بحث انجمن در توییتر & انجمن جستجوی محلی.





منبع

محصولات گوگل

Google در نمایه‌های کسب‌وکار Google اعلامیه‌ای پست کرد که در آن نوشته شده بود، «محدوده‌های قیمت و تعیین یک تماس برای اقدام سفارشی دیگر از ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ پشتیبانی نمی‌شوند. محدوده‌های قیمت فعلی حذف خواهند شد و همه صفحات مقصد دارای برچسب «بازدید از سایت» خواهند بود. “