محدودیت‌های ارسال Google Maps برای محتوای تولید شده توسط کاربر

موارد زیر ویژگی مکان هایی است که ممکن است UGC را محدود کنیم:

  • عموماً غیرقابل بازدید یا دسترسی عمومی محدودی دارند. این‌ها مکان‌هایی هستند که مردم معمولاً انتخابی در مورد مکان رفتن ندارند، برای عموم آزاد نیستند، یا ممکن است دسترسی به آن مکان محدود به افرادی باشد که در آنجا مستقر هستند یا به آنها اختصاص داده شده‌اند. به عنوان مثال می توان به ایستگاه های پلیس و زندان ها اشاره کرد.
  • محتوای مداوم و خارج از موضوع را جذب می کند. این مکان‌ها اغلب در معرض پست‌های غیرمفید مانند آزار و اذیت، سخنان مشوق عداوت و تنفر یا محتوای توهین‌آمیز قرار می‌گیرند، نه نظرات یا پست‌هایی درباره تجربیات مستقیم کاربران در آن مکان.

محدودیت های جزئی در مقابل کامل

برای کمک به محافظت از مکان یا منطقه در برابر افزایش محتوای نامربوط یا توهین‌آمیز (به عنوان مثال، در طول یک رویداد واقعی که نظرات خارج از موضوع را در یک مکان خاص جلب می‌کند، پست کردن ممکن است برای یک مکان خاص برای مدت کوتاهی غیرفعال شود. ). ما مکان را زیر نظر داریم و وقتی می‌بینیم تلاش‌های سوءاستفاده و خطر محتوای ناقض خط‌مشی کاهش می‌یابد، محدودیت‌ها را لغو می‌کنیم.

محدودیت های بلند مدت

گوگل یک پست کرده است سند کمک جدید برای ارسال محدودیت در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر در Google Maps. این مختص نظرات، عکس‌ها و ویدیوهایی است که کاربران ممکن است به Google Maps به‌روزرسانی کنند. این ممکن است شامل محتوایی مانند رتبه‌بندی یا موضوعات پرسش و پاسخ نیز باشد.

برخی از مکان‌ها ممکن است محتوای قدیمی به‌طور قابل‌توجهی داشته باشند بدون پست‌های اخیر، یا اصلاً پست تاریخی نداشته باشند (زمانی که قبلاً متوجه محتوایی شده بودید). این ممکن است به این دلیل باشد که مکان مورد سوء استفاده قرار گرفته و محتوا حذف شده است.

دستورالعمل های نقشه های گوگل

در اینجا انواع محدودیت وجود دارد:

محدودیت های کوتاه مدت

بحث انجمن در توییتر.





منبع

در صورتی که دسته بندی یا منطقه جغرافیایی آن دارای الگوی مداوم پست های کم ارزش یا خارج از موضوع باشد، ارسال در یک مکان خاص ممکن است برای مدت طولانی تری غیرفعال شود. وقتی مشارکت‌ها معمولاً نقش مهمی در کمک به کاربران در تصمیم‌گیری برای بازدید از مکان ندارند، کم ارزش تلقی می‌شوند.

من این را از طریق مشاهده کردم LocalU او نوشت: “این اولین بار است که گوگل انواع مختلف محدودیت ها را شکسته است.”

بسته به حجم و الگوی محتوای نقض‌کننده خط‌مشی، مکان خاصی ممکن است محدودیت‌هایی برای پست کردن برخی یا همه انواع UGC (از جمله بررسی‌های متنی، رتبه‌بندی‌ها، تصاویر، ویدیوها) داشته باشد.

چرا برخی از مکان ها ممکن است پست نداشته باشند یا فقط پست های قدیمی داشته باشند