«مرکز ناشران Google» مدیر درآمد خواننده و گزارش محتوای مشترک شده جدید را در «کنسول جستجو» به دست آورد

Google مواردی را برای ناشران اخبار راه‌اندازی کرده است، از جمله مدیر درآمد خواننده جدید در مرکز ناشر Google و گزارش محتوای مشترک در کنسول جستجوی Google. گوگل این را در تاریخ اعلام کرد توییتر گفت: “خوشحالیم که کنسول جستجو گزارش وضعیت نتایج غنی جدیدی را با عنوان “محتوای مشترک” راه‌اندازی می‌کند تا به ناشران Reader Revenue Manager کمک کند ترافیک خود را از عبارت‌های جستجو اندازه‌گیری کنند و داده‌های ساختاریافته‌شان را اصلاح کنند.

حالا که یک روز یا بیشتر وقت داشتم تا با آنها بازی کنم، این تغییرات را بررسی کنیم:

مدیر درآمد خواننده

برای اندازه واقعی کلیک کنید

ناشران خبری که به مرکز ناشر Google وارد شده‌اند، اکنون بخش جدیدی به نام «Reader Revenue Manager» پیدا می‌کنند. این بخش باید اشتراک محتوای شما را با استفاده از حساب Google خود از طریق ویژگی اشتراک با Google news برای خوانندگان آسان‌تر کند.

(2) مشکلات داده های ساختاریافته آنها را با محتوای مقاله و روش نمونه برداری انعطاف پذیر و محتوای دیوار پرداختی برطرف کنید.

در اینجا اسکرین شات هایی از آنچه در اینجا می بینم وجود دارد (برای بزرگنمایی کلیک کنید):

هنگامی که تنظیم شد، و شما شروع به پذیرش پرداخت برای محتوای خود کردید – که من قصد انجام آن را ندارم – ممکن است یک گزارش جدید در کنسول جستجوی Google برای “محتوای مشترک شده” مشاهده کنید.

گزارش محتوای مشترک

این گزارش به شما امکان می دهد:

ما خوشحالیم که کنسول جستجو گزارش وضعیت نتایج غنی جدیدی را با نام «محتوای مشترک» راه‌اندازی می‌کند تا به ناشران Reader Revenue Manager کمک کند ترافیک خود را از عبارت‌های جستجو اندازه‌گیری کنند و داده‌های ساختاریافته‌شان را اصلاح کنند. https://t.co/66ZP0DOwrJ

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 19 آوریل 2023

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در Reader Revenue Manager، ناشران می‌توانند روش‌های قیمت‌گذاری و پرداخت را برای نحوه پرداخت ناشر تنظیم کنند. شما می توانید بین:

گلن گیب این اسکرین شات از گزارش را به اشتراک گذاشت توییتر، این گزارش خالی است اما عملکرد و مشکلات معتبر در مقایسه با مقالات شما را نشان می دهد:

به اعتقاد من، گزارش جدید محتوای مشترک شده در Google Search Console باید برای ناشران خبری که روش‌های پرداخت Reader Revenue Manager را راه‌اندازی کرده‌اند، قابل مشاهده باشد.

(1) ترافیک آنها را از عبارت های جستجوی Google از محتوای مشترک شده اندازه گیری کنید تا ببینید عملکرد آنها چگونه است و

بحث انجمن در توییتر.





منبع

(1) اشتراک ها:

  • شما می خواهید دسترسی به برخی یا همه محتوای خود را محدود کنید (به عنوان مثال، پایه یا حق بیمه)
  • شما می خواهید برای خوانندگان شناخته شده خود یک قیمت برای دسترسی به محتوا تعیین کنید

مردی نشسته روی پول، لوگوی روزنامه گوگل

برای اندازه واقعی کلیک کنید

(2) مشارکت:

  • بیشتر محتوای شما معمولاً رایگان در دسترس است
  • شما دوست دارید خوانندگان شما قیمتی را انتخاب کنند که برای آنها راحت باشد
  • می‌خواهید گزینه مشارکت‌های یک‌باره یا مکرر را ارائه دهید

در اینجا نیز چیزی است که گوگل در این مورد در توییتر به اشتراک گذاشته است: