(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)


حلقه بازخورد، همچنین به عنوان FBL یا حلقه بازخورد شناخته می شود، فرآیند بازخورد از یک ارائه دهنده خدمات پیام رسانی به یک شرکت در مورد یک کمپین بازاریابی انجام شده توسط شرکت است. این به شناسایی نارضایتی مشتری و بهبود کمپین های آینده کمک می کند.

در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از حلقه بازخورد و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد حلقه بازخورد شکایات.

تعریف حلقه بازخورد: به سادگی چیست؟

را حلقه بازخورد (FBL)، همچنین به نام حلقه بازخورد، فرآیندی است که شرکت را قادر می‌سازد تا بازخوردی از مشتریان درباره تجربه‌شان با کمپین‌های ایمیلی شرکت دریافت کند.

این سیستم معمولا توسط اپراتورهای پیام رسان تنظیم شده است.

این امکان را به شرکت می دهد تا از دلیل و میزان شکایت مشتریان خود از ایمیل های خود مطلع شود.

3 مزیت اصلی استفاده از حلقه بازخورد بازاریابی برای یک کسب و کار چیست؟

  1. تعامل با مشتری بهبود یافته است : یک حلقه بازخورد به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با جمع‌آوری بازخورد در کمپین‌های ایمیلی خود، تعامل مؤثرتری با مشتریان داشته باشند. شرکت ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را برای برآورده کردن بهتر انتظارات مخاطبان خود تطبیق دهند.
  2. بازگشت سرمایه بهتر : به لطف حلقه بازخورد، شرکت ها می توانند مناطقی را که انتظارات مشتری را برآورده نمی کنند شناسایی کنید و بهبودهایی را انجام دهید که منجر به بازگشت سرمایه (ROI) بهتر شود. این را می توان از طریق کمپین های هدفمند یا بهبود کیفیت بصری ایمیل ها انجام داد.
  3. استراتژی های بازاریابی بهبود یافته : شرکت ها می توانند از اطلاعات جمع آوری شده از یک حلقه بازخورد استفاده کنند استراتژی های بازاریابی موثرتری را توسعه دهید. آن‌ها می‌توانند از این داده‌ها برای درک اینکه چه چیزی برای مخاطبانشان مفید است و چه چیزی مفید نیست، استفاده کنند، بنابراین می‌توانند روی زمینه‌هایی برای بهبود تمرکز کنند یا از مواردی که موفق هستند سرمایه‌گذاری کنند.

چرا حلقه بازخورد مهم است؟

این ابزار مهمی برای کمپین های بازاریابی ایمیلی است، زیرا به کسب و کارها اجازه می دهد موفقیت ایمیل های آنها را پیگیری کنید و دزمینه های بهبود را شناسایی کنید.

حلقه بازخورد داده ها را از گیرندگان ایمیل جمع آوری می کند ایمیل باز شده یا نه، روی لینک هایی که کلیک شد et کاربر چه مدت برای خواندن ایمیل صرف کرده است.

این داده ها ممکن است برای تنظیم ایمیل های آینده استفاده شوند مشتریان را بهتر درگیر کند و دبرای افزایش فروش. با ردیابی تعامل مشتری و پاسخ دادن به آن، کسب و کارها می توانند مطمئن شوید که کمپین های ایمیل آنها موثرتر و موفق تر هستند.

3 نمونه از شرکت هایی که از حلقه بازخورد بازاریابی برای کمپین های ایمیلی خود استفاده می کنند

آمازون از حلقه بازخورد در ایمیل های بازاریابی خود برای ردیابی پاسخ های مشتریان استفاده می کند. زمانی که مشتریانی را که با ایمیل هایشان درگیر هستند شناسایی کنند، می توانند خیاط ایمیل های آینده بر این اساس و آنها را به طور موثرتری هدف قرار دهید.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

Shopify همچنین از یک حلقه بازخورد برای اطلاع از کمپین های ایمیل خود با ردیابی نحوه تعامل مشتریان با ایمیل های خود و اقداماتی که انجام می دهند استفاده می کند. این داده ها به آنها کمک می کند محتوای شخصی تر ایجاد کنید برای مشترکین خود و بهینه سازی سطوح تعامل.

Airbnb همچنین از حلقه بازخورد استفاده می کند درگیرترین مشتریان خود را شناسایی کند و کمپین های ایمیلی خود را بر این اساس تطبیق دهد. با درک نحوه تعامل کاربران با ایمیل، Airbnb می‌تواند محتوا و پیام‌های خود را برای برآورده کردن بهتر نیازها و ترجیحات مهمان تنظیم کند.

حلقه بازخورد، در ویدیو توضیح داده شده است:

برخی از سوالات متداول در مورد حلقه بازخورد:

حلقه بازخورد، در واقع به چه معناست؟

حلقه بازخورد ترجمه انگلیسی عبارت بازخورد حلقه است.

چگونه می توانید با تجزیه و تحلیل شکایات حلقه بازخورد شهرت خود را بهبود بخشید؟

بهبود شهرت خود با تجزیه و تحلیل شکایات حلقه بازخورد راهی عالی برای شناسایی مناطقی است که می توانید در آنها پیشرفت کنید.

با بررسی بازده، می توانید شناسایی الگوها در شکایات و برای رفع آن اقدام کنند. این ممکن است شامل ایجاد تغییرات در محصولات یا خدمات شما، بهبود خدمات مشتری یا افزایش تلاش های بازاریابی شما باشد.

همچنین مهم است که به مشتریان پاسخ دهد که شکایات خود را محترمانه و حرفه ای مطرح کردند. این اغلب شامل نوشتن پیام‌های خودکار هنگام لغو اشتراک از فهرست اشتراک است که با دلیل لغو اشتراک مطابقت دارد.

این به ایجاد اعتماد با مشتریان موجود و بالقوه کمک می کند.

در نهایت، صرف زمان برای تجزیه و تحلیل بازخورد مشتریان در مورد کمپین های ایمیلی شما نیز فرصتی است بهتر درک کنید که مشتریان چه می خواهند و آنچه آنها از شرکت شما نیاز دارند تا بتوانند انتظارات خود را در آینده بهتر برآورده کنند.

مزایای حلقه بازخورد کمپین ایمیلی برای مشتریان چیست؟

حلقه بازخورد کمپین ایمیلی مزایای مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد:

  • با دادن فرصت به مشتریان برای ارائه بازخورد در مورد ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنند، کسب‌وکارها می‌توانند بینش ارزشمندی در مورد پایگاه مشتری و مشتریان خود به دست آورند. نیازها و ترجیحات خود را بهتر درک کنند.
  • مسائل مطرح شده توسط مشتریان را می توان در زمان واقعی مورد بررسی قرار داد و به آن کمک کرد حفظ روابط قوی بین شرکت و مشتریانش.
  • حلقه های بازخورد به مشتریان این امکان را می دهد محتوای مرتبط تری دریافت کنید در آینده، زیرا آنچه را که دوست ندارند بیان می کنند.

چه کسی حلقه های بازخورد را برای شرکت ها فراهم می کند؟

این اپراتورهای پیام رسانی هستند. بر اساس واکنش های مشتری (باز کردن ایمیل، گزارش آن به عنوان هرزنامه، لغو اشتراک از لیست پستی و غیره)، اپراتورهای پیام رسانی اطلاعات را به شرکت ارسال کننده ایمیل ارسال می کنند.

به طور کلی، زمانی که شرکت‌ها از راه‌حل‌های ایمیل حرفه‌ای استفاده می‌کنند، این راه‌حل‌ها به‌طور خودکار در ارتباط با حلقه بازخورد عمل می‌کنند و اشتراک افراد ناراضی را لغو می‌کنند. این به شرکت این امکان را می دهد که مطمئن شود مشتریان ناراضی فقط پس از ابراز شکایت، محتوای مشابهی را دریافت نخواهند کرد.

خطرات حلقه بازخورد برای مشاغل چیست؟

یک حلقه بازخورد یک است سیستم ارتباطی بین مشتریان و شرکت ها. این نوع سیستم می‌تواند برای هر دو طرف سودمند باشد، زیرا به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بازخورد مشتریان را جمع‌آوری کرده و بر اساس آن بهبودها را انجام دهند، در حالی که مشتریان این فرصت را دارند که شرکت‌ها را از تجربیات خود مطلع کنند. با این حال، حلقه بازخورد خطرات خاصی را برای مشاغل به همراه دارد.

اولین خطر این است بازخورد مشتری توسط شرکت اشتباه تعبیر یا سوء استفاده می شود. اگر مشتریان نظر منفی بدهند، شرکت ممکن است مجبور شود تصمیماتی بگیرد که با خواسته ها یا نیازهای واقعی مشتریانش مطابقت ندارد.

یکی دیگر از ریسک های مرتبط با حلقه بازخورد برای کسب و کارها این استاگر بازخوردهای زیادی به طور همزمان دریافت شود، می تواند طاقت فرسا شود. برای کسب‌وکارها مهم است که به طور منظم بازخورد مشتریان را در مورد کمپین‌های بازاریابی خود نظارت کنند و به سرعت پاسخ دهند تا مطمئن شوند که می‌توانند به طور موثر به مشکلاتی که ممکن است رخ دهد رسیدگی کنند. بدون مدیریت مناسب حلقه بازخورد، پیگیری بازخوردها و درخواست‌های مشتریان برای کسب‌وکارها دشوار می‌شود.

قبل از ترک…

اگر این تعریف حلقه بازخورد شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هر گونه سوال مرتبط با حلقه بازخورد، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع