(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)


سایت سازمانی یا سایت ویترینی، وب سایتی است که به نمایندگی یا ارائه اطلاعات در مورد یک موسسه خاص عمل می کند. هدف این سایت ها ارائه اطلاعات در مورد موسسه، کارکنان، برنامه ها و خدمات آن است. از سایت های سازمانی برای ارتقای هویت، ارزش ها و ماموریت شرکت استفاده می شود.

در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از وب سایت سازمانی و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد سایت های ویترین

تعریف سایت سازمانی: به سادگی چیست؟

و وب سایت سازمانی، یا سایت ویترین، وب سایتی است که تحت مالکیت و اداره یک شرکت، سازمان یا نهاد است.

او هست برای ارائه اطلاعات شرکت استفاده می شود، محصولات و خدمات آن و همچنین برای ارتباط با مشتریان بالقوه.

سایت‌های تجاری اغلب شامل ویژگی‌هایی مانند خدمات مشتری، ابزارهای تعامل با مشتری، گالری‌های رسانه‌ای و غیره هستند. آنها طراحی شده اند که باشند آسان برای پیمایش، هم برای مشتریان و هم برای کارمندان.

3 مزیت اصلی استفاده از سایت ویترین برای کسب و کار چیست؟

سایت های ویترینی هستند روشی موثر برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت یک شرکت، زیرا آنها اجازه می دهند کسب و کارها به مخاطبان بالقوه خود ارائه شوند. این به شرکت اجازه می دهد خود را بیشتر بشناسند و ددید خود را در وب افزایش دهید.

این سایت ها همچنین به شرکت ها امکان می دهند ایجاد آگاهی از برند با ارائه محصولات، خدمات یا پیشنهادات خود به صورت حرفه ای در یک سایت ویترینی. این اجازه می دهد تا ایجاد ارتباط مثبت با مشتریان پتانسیل و آنها را تشویق می کند تا از وب سایت شرکت بازدید کنند برای اطلاعات بیشتر.

همچنین، سایت های ویترینی می توانند به آن کمک کنند ایجاد ترافیک بیشتر با پیوند دادن به وب سایت شرکت از سایر وب سایت هایی که محصولات، خدمات یا پیشنهادات آن را ارائه می دهند. این بک لینک ها کمک خواهند کرد بهبود رتبه سایت شرکت در موتورهای جستجو، که منجر به الف خواهد شد دید بیشتر و افزایش ترافیک

چرا سایت سازمانی مهم است؟

سایت شرکتی ابزار مهمی برای هر کسب و کاری است. به مشتریان و مشتریان بالقوه اطلاعاتی را که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک کسب و کار، محصولات، خدمات و سایر پیشنهادات نیاز دارند، ارائه می دهد.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

همچنین به عنوان بستری برای کسب و کارها عمل می کند با مشتریان خود ارتباط و تعامل داشته باشند. می توان از یک سایت ویترینی با طراحی خوب استفاده کرد ایجاد وفاداری به برند et افزایش تعامل با مشتری.

همچنین به شرکت ها این فرصت را می دهد تا برند خود را تبلیغ کنند، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و موفقیت های خود را به نمایش بگذارند.

این نوع وب سایت نیز می تواند یک راه عالی برای ایجاد اعتبار به عنوان یک منبع قابل اعتماد اطلاعات در بازار است، اما می توان از آن به عنوان بستری برای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی که مخاطبان خاصی را هدف قرار می دهند.

3 نمونه از استفاده از سایت ویترین در تجارت

  1. جهت ارائه محصولات و خدمات شرکت به مشتریان بالقوه ممکن است دارای تصاویر محصول، توضیحات، مشخصات، اطلاعات قیمت و نظرات مشتریان باشد. این به مشتریان این امکان را می دهد که آگاهانه تصمیم بگیرند که آیا محصولات شرکت را خریداری کنند یا خیر.
  2. تا نمونه کارهای خود را ارائه دهد. این به ویژه برای صنایع خلاق مانند طراحی گرافیک و توسعه وب مفید است، جایی که می توان از آن برای نشان دادن پروژه های قبلی و برجسته کردن مهارت های تیمی استفاده کرد.
  3. برای تبلیغ رویدادهای آینده که یک شرکت می تواند سازماندهی کند یا در آن شرکت کند. این یک راه آسان برای مشتریان برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در رویداد می‌گذرد و اینکه چگونه می‌توانند در صورت تمایل درگیر شوند، است.

سایت موسسه در ویدیو توضیح داد:

برخی از سوالات متداول در سایت های سازمانی

سوالات متداول در مورد سایت های سازمانی
سوالات متداول در مورد سایت های سازمانی

چگونه یک سایت سازمانی خوب بسازیم؟ چه چیزی باید گنجانده شود؟

یک سایت شرکتی خوب باید از نظر زیبایی شناختی، کاربرپسند و آموزنده باشد. او باید ماموریت و ارزش های شرکت را به وضوح بیان کنید، همچنین ارائه اطلاعات مرتبط در مورد محصولات یا خدمات توسط شرکت ارائه شده است.

هنگام طراحی یک وب سایت تجاری، مهم است که چند عنصر کلیدی را در نظر بگیرید:

  • این صفحه نخست : صفحه اصلی باید آموزنده و از نظر بصری جذاب باشد. باید یک سیستم ناوبری واضح داشته باشد تا به بازدیدکنندگان کمک کند آنچه را که به دنبال آن هستند سریع و آسان پیدا کنند.
  • این صفحه “درباره ما”. : این صفحه باید یک نمای کلی از تاریخچه شرکت، بیانیه ماموریت و فهرستی از ارزش های اصلی ارائه دهد. این به بازدیدکنندگان کمک می کند تا بهتر بفهمند چه چیزی کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند.
  • این اطلاعات تماس : حتما اطلاعات تماس را در وب سایت خود قرار دهید تا مشتریان بالقوه بتوانند در مورد خدمات یا محصولات شما سوال بپرسند یا جویا شوند.
  • این صفحاتی که محصولات/خدمات شما را ارائه می دهند : این صفحات باید در صورت امکان شامل توضیحات دقیق محصولات یا خدمات شما و همچنین اطلاعات قیمت و نظرات مشتریان باشد.
  • از لینک های رسانه های اجتماعی : افزودن پیوند به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا از محصولات جدید، تبلیغات یا رویدادهای مرتبط با کسب و کار شما به‌روز باشند.

آیا می توانیم داستان ایجاد این شرکت را در سایت ویترین آن بیان کنیم؟

بله، شما می توانید داستان چگونگی تاسیس کسب و کار خود را در سایت ویترین خود بگویید. این یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان مشتریان بالقوه و به آنها اشتیاق و فداکاری پشت کسب و کار خود را نشان دهید.

می توانید با آن شروع کنید شما ارائه می کنید، به عنوان موسس یا مدیر عامل شرکت، سپس داستان چگونگی تاسیس شرکت خود را بگویید. در مورد مشکلات پیش آمده صحبت کنید در طول مسیر و اینکه چگونه این تجربیات به شکل گیری محصول نهایی شما کمک کردند.

شما همچنین می توانید توضیح دهید که چه چیزی الهام بخش شما برای راه اندازی این تجارت بوده است و چرا فکر می کنید دانستن این موضوع برای مشتریان مهم است. موفقیت ها یا نقاط عطف شرکت خود و همچنین هر گونه جوایز یا تقدیری که دریافت کرده است را به اشتراک بگذارید.

همیشه با فراخوانی برای اقدام در پایان مقاله به طوری که خوانندگان می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا خدمات شما بیاموزند: به سادگی ترافیک را به سایت شما هدایت می کند!

چه زمانی لازم است یک سایت سازمانی برای شرکت خود ایجاد کنید؟

ایجاد یک سایت سازمانی برای شرکت شما ضروری است زمانی که نیاز به ایجاد حضور آنلاین دارید و مخاطبان وسیع تری را به دست آورید.

همچنین اگر به دنبال افزایش دیده شدن برند خود، گسترش سهم بازار و جذب مشتریان خود هستید، مهم است.

این نوع وب سایت همچنین به شرکت ها اجازه می دهد تا محصولات یا خدمات خود را ارائه دهند، اطلاعات دقیقی در مورد فعالیت خود ارائه دهند و به مشتریان اجازه دهند مستقیماً با آنها تماس بگیرند.

داشتن یک سایت ویترین نیز می تواند به تلاش های سئو کمک کنید، زیرا محتوای بیشتری را در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد تا فهرست شوند.

به طور خلاصه، ایجاد یک وب سایت تجاری برای هر شرکتی که می خواهد در دنیای دیجیتال امروز موفق شود، ضروری است.

محتوای یک سایت ویترین برای چه کسانی در نظر گرفته شده است؟

محتوای یک سایت ویترین است با هدف مشتریان بالقوه کسانی که مایلند در مورد محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت بیشتر بدانند.

همچنین می‌توان از آن برای جذب مشتریان جدید استفاده کرد، زیرا محتوا می‌تواند کیفیت محصولات و خدمات و همچنین جوایز یا تقدیرنامه‌های کسب‌وکار را نشان دهد.

از سایت های ویترین می توان برای ارائه اطلاعات دقیق در مورد محصولات یا خدمات خاص و همچنین اطلاعات کلی در مورد خود کسب و کار استفاده کرد.

چگونه یک سایت سازمانی را از یک سایت تجاری تشخیص دهیم؟

سایت های سازمانی وب سایت هایی هستند که توسط شرکت هایی تولید می شوند که اطلاعاتی در مورد محصولات، خدمات یا مأموریت خود ارائه می دهند. این سایت ها عموماً بر آموزش و ارائه منابع به بازدیدکنندگان خود متمرکز هستند.

به نوبه خود، سایت های تجاری وب سایت هایی هستند که توسط شرکت هایی ایجاد شده اند که کالاها یا خدماتی را برای فروش ارائه می دهند. سایت های تجاری اغلب شامل یک فروشگاه آنلاین و یک درگاه پرداخت هستند.

برای تمایز بین یک سایت سازمانی و یک سایت تجاری، باید به دنبال وجود ویژگی های خاص بود:

  • سایت های سازمانی محتوای آموزشی ارائه می دهند مانند مقالات، مقالات سفید و مطالعات موردی. آنها همچنین ممکن است اطلاعات تماس را برای نمایندگان خدمات مشتری ارائه دهند و منابعی مانند سؤالات متداول را ارائه دهند.
  • سایت های تجاری معمولاً دارای یک سبد خرید هستند که در آن مشتریان می توانند مواردی را برای خرید اضافه کنند، و همچنین یک دروازه پرداخت برای پردازش ایمن تراکنش ها. آنها همچنین ممکن است پیوندهایی را به بررسی محصول یا توصیفات مشتری ارائه دهند.

قبل از ترک…

اگر این تعریف سایت سازمانی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هر گونه سوال مرتبط با وب سایت های ویترین، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع