(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)

حتی افرادی که به دنبال رویکردی منحصر به فرد برای برندسازی یا ابراز وجود هستند می تواند به راحتی وارد رسانه های متقابل شود.

از سوی دیگر، رسانه های متقابل، استفاده همزمان از چندین اشکال ارتباط دیجیتال در یک کمپین یا تلاش بازاریابی است. در این مورد، هر رسانه هدف خاص خود را دارد و به طرق مختلف قابل استفاده است.

استراتژی ها میانگین متقاطع et چند رسانه ای اصطلاحاتی هستند که اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما اگرچه هر دو استراتژی بازاریابی هستند که از کانال های ارتباطی متعدد برای دستیابی به مشتریان استفاده می کنند، اما دو تاکتیک متفاوت هستند.

رسانه های متقابل در دنیای امروز مهم است زیرا به ایجاد آگاهی از برند و دستیابی به افراد بیشتری کمک می کند با یک پیام منسجم

مزیت دیگر این استبهبود تعامل با مشتری، زیرا آنها چندین بار در معرض محتوای یکسان قرار می گیرند و به آنها امکان می دهد به راحتی و موثر پاسخ دهند. این امکان افزایش تعامل را فراهم می کند.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

رسانه های متقابل روشی نوآورانه برای جذب مخاطبان است و هر کسی می تواند از این شکل ارتباط بهره مند شود.

مهم است که اطمینان حاصل شود که هر رسانه به طور استراتژیک و موثر به عنوان بخشی از یک پیام کلی برای مخاطبان هدف استفاده می شود.

آیا رسانه های متقابل گران است؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

اجرای یک کمپین تبلیغاتی یکسان در چندین کانال مزایای زیادی برای کسب و کارهایی که به دنبال آن هستند ارائه می دهد دامنه آنها را گسترش دهند در حالی که قادر است بودجه ارتباطی خود را بهینه کنید.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


چرا رسانه های متقابل مهم است؟

اگر این تعریف رسانه های متقابل شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

برخی از سوالات متداول در مورد رسانه های متقابل

چه کسی می تواند رسانه های متقابل را انجام دهد؟

این توسعه دهندگان محتوای خلاقچه فیلمسازان مستقل و چه ایستگاه های تلویزیونی، می توانند راه های جدیدی برای جذب تخیل بینندگان از طریق تجربیات تعاملی بیابند.

با این حال، با برنامه ریزی و بودجه بندی مناسب، رسانه های متقابل می تواند یک سرمایه گذاری سودآور باشد به طور کلی، به سازمان ها این امکان را می دهد تا دامنه خود را گسترش دهند و تعامل خود را با مخاطبان هدف خود عمیق تر کنند.

چگونه یک استراتژی متقابل رسانه ای موثر و سودآور را در 5 مرحله تنظیم کنیم؟

استفاده از کانال های مختلف مانند ویدئو، پادکست، انیمیشن و رسانه های اجتماعی پیام را به سرعت و به طور موثر به مخاطبان بیشتری منتقل می کند.

استراتژی متقابل رسانه ای فرآیند یکپارچه سازی رسانه های مختلف برای ایجاد یک است پیام منسجم از طریق کمپین ها این بدان معناست که اگر یک پلتفرم عملکرد خوبی نداشته باشد، سایر پلتفرم‌ها می‌توانند سستی را جبران کنند.

اینها می‌توانند کانال‌های دیجیتالی مانند وب‌سایت یا رسانه‌های اجتماعی، اشکال سنتی رسانه‌ها مانند تلویزیون، رادیو یا تبلیغات چاپی یا حتی روش‌های فیزیکی مانند پست مستقیم یا نمایش‌های نقطه‌فروش باشند.

به طور کلی، یک رویکرد متقابل رسانه ای باید شامل باشد حداقل سه فرمت رسانه ای یک استراتژی کامل بین رسانه ای در نظر گرفته شود.

یکی از مزایای اصلی این است شناخت بهتر برند. هنگامی که مصرف کنندگان پیامی ثابت در رسانه های مختلف می بینند، با برند و آنچه که ارائه می دهد بیشتر آشنا می شوند.

رسانه های متقابل همچنین به سازمان ها ارائه می دهد فرصتی برای پس انداز پول استفاده از یک مفهوم خلاقانه واحد برای پلتفرم های متعدد، کاهش هزینه نیروی کار در هر کانال.

در نهایت، استفاده از چندین کانال برای بازاریابی:

  • تعامل بیشتر را تضمین می کند
  • اعتماد و شناخت برند را ایجاد می کند
  • به بهبود بازگشت سرمایه کمک می کند.

3 نمونه از شرکت هایی که از استراتژی بین رسانه ای استفاده می کنند

همچنین به اراده کسب و کار بستگی دارد: اگر سازمانی به دنبال ایجاد یک تجربه نام تجاری واحد در کانال های مختلف است، باید سرمایه گذاری های اضافی در سخت افزار یا نرم افزار طراحی را در نظر بگیرد.

بازاریابی بین رسانه ای به یک استراتژی تبلیغاتی اشاره دارد که از کانال ها و رسانه های متعدد برای برقراری ارتباط یک پیام واحد استفاده می کند. این تکنیک به کسب و کارها اجازه می دهد تا مشتریان خود را به روشی معنادارتر از روش های سنتی درگیر کنند.

ردبول از یک استراتژی بسیار موثر با استفاده از تبلیغات تلویزیونی، کمپین های رسانه های اجتماعی و رویدادهای حمایت شده برای دستیابی به بازارهای هدف خود استفاده کرد.

یک استراتژی متقابل رسانه ای نیز به شما این فرصت را می دهدمخاطب را به صورت تعاملی درگیر کنید و دانطباق محتوا برای مخاطبان یا پلتفرم های مختلف.

به عنوان مثال، استفاده از پلتفرم های سنتی مختلف مانند تبلیغات تلویزیونی، اسپات های رادیویی، رسانه های چاپی، تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو و کمپین های رسانه های اجتماعی می تواند به دلیل هزینه های تولید و هزینه های تبلیغات پرهزینه باشد.

در نهایت، توسل به رسانه های متقاطع نیز می تواند این امکان را فراهم کند پس انداز کنید. کسب‌وکارها می‌توانند از منابع موجود خود با بازیافت محتوا در پلتفرم‌ها به جای اینکه مجبور باشند برای هر کانال محتوای جدید ایجاد کنند، از منابع موجود خود استفاده کنند.

اجرای یک استراتژی موثر و سودآور میان رسانه ای شامل چند مرحله برای اطمینان از موفقیت است:

  1. اول، شرکت ها باید مرتبط ترین بازارهای هدف را شناسایی کنید. این به آنها اجازه می دهد تعیین کنید کدام رسانه مناسب تر است برای انتشار موثر پیام
  2. سپس شما باید یک برنامه محتوای موثر ایجاد کنید که ضمن دستیابی به اهداف مورد نظر، مخاطبان هدف را درگیر و سرگرم می کند.
  3. ثالثاً باید تجزیه و تحلیل داده های کمپین برای اطلاعات کلیدی در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند.
  4. استفاده از پلتفرم های فناوری موجود که فرآیند اجرای کمپین ها در چندین کانال را خودکار کنید.
  5. بالاخره لازم است سرمایه گذاری در ابزارهای تحلیلی برای گزارش، اندازه گیری و بهینه سازی عملکرد همه کمپین ها.

تفاوت بین استراتژی متقابل و چند رسانه ای چیست؟

چند رسانه ای می تواند گران باشدبسته به نوع محتوا و پلتفرم مورد استفاده.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

رسانه های متقابل نیز مهم است زیرا می تواند کمک به ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان با ارائه محتوای شخصی سازی شده که در سطح عمیق تری با مخاطبان مورد نظر طنین انداز می شود.

این کسب و کارها و سازمان ها در هر اندازه می تواند از تولید داستان های متقابل رسانه ای جذاب بهره مند شود.

برای هر گونه سوال مرتبط با توزیع کمپین های تبلیغاتی در چندین کانال، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.

کوکاکولا از قدرت برند خود در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، ویدئوهای آنلاین و کمپین های چاپی استفاده کرد.

استراتژی های متقابل رسانه ای به طور فزاینده ای در میان مشاغلی که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود و تعامل با مشتریان خود به روشی پویاتر هستند، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. شرکت هایی مانند ردبول، کوکا کولا و پاتاگونیا تنها چند نمونه قابل توجه از شرکت هایی هستند که استراتژی های متقابل رسانه ای موفقی را اجرا کرده اند.

پاتاگونیا، استراتژی ارتباطی بسیار موفقی که تکنیک های بازاریابی دیجیتال مانند ارتباطات ایمیل، پست های اینستاگرام و ویدیوهای یوتیوب و همچنین نمایش محصولات در فروشگاه را ترکیب می کند تا به طور جذاب با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کند.

چند رسانه ای، در ویدیو توضیح داده شده است:

این نوع بازاریابی همچنین به شرکت ها اجازه می دهد موفقیت یک کمپین را آسانتر اندازه گیری کنید، به دنبال اندازه گیری در کانال های مختلف.

قبل از ترک…

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

به طور کلی، تاکتیک های متقابل رسانه ای بیشتر بر رسانه های تصویری متکی هستند، در حالی که استراتژی های متقابل رسانه ای با رسانه های مبتنی بر متن مانند انتشارات مطبوعاتی یا پست های وبلاگ بهترین کار را دارند.

رسانه های متقابل نوعی از استراتژی ارتباطات بازاریابی که از چندین پلتفرم و انواع رسانه برای برقراری ارتباط استفاده می کند یک پیام واحد

این متخصصان بازاریابی و تبلیغات می تواند از رسانه های متقابل برای تولید سرنخ و ایجاد کمپین های هیجان انگیز در چندین پلتفرم استفاده کند.

هدف این رویکرد این است کهیک تجربه کلی ثابت برای مشتری ارائه دهد همه در تضمین حداکثر دسترسی به مخاطبان هدف خود روی هر رسانه

3 مزیت اصلی استفاده از توزیع یک کمپین تبلیغاتی در چندین کانال برای یک شرکت چیست؟

رسانه های متقابل با توانایی قدرتمند خود در دستیابی و جذب مخاطبان، به سرعت به ابزاری مهم برای موفقیت در هر صنعتی تبدیل می شوند.

چند رسانه باید در یک استراتژی ارتباطی برای صحبت از رسانه های متقابل استفاده شود؟

در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از چند رسانه ای و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد کمپین های تبلیغاتی در چندین کانال پخش می شود.

رسانه های متقابل فعلی

تعریف رسانه متقابل: به سادگی چیست؟

به طور معمول این شامل استفاده از اشکال متعدد محتوا (به عنوان مثال صدا، ویدئو، متن، تصاویر) از طریق بسیاری از کانال ها (به عنوان مثال چاپ، دیجیتال، تلویزیون).