در نهایت، زمانی که وبینارها به درستی سازماندهی شوند، یک ابزار موثر برای تولید سرنخ. با پیگیری دقیق پس از رویداد و پیشنهادات فریبنده در طول رویداد، کسب و کار شما می تواند بسیاری از شرکت کنندگان را به مشتریان پولی تبدیل کند.
از جمله این شرکت ها هستند مایکروسافت، که اغلب میزبان وبینارهایی در مورد آخرین به روز رسانی محصول بوده است، تبلیغات گوگل، که از وبینارها استفاده می کند تا به کاربران خود آموزش دهد که چگونه می توانند بیشترین بهره را از خدمات خود ببرند و Adobe Creative Cloud، که از وبینارها به عنوان فرصتی برای نمایش آخرین ویژگی های خود استفاده می کند.
از آنجایی که وبینارها توسط متخصصان در زمینه های مربوطه میزبانی می شوند، فرصت های عالی برای رشد و توسعه فراهم می کنند.
وبینارها همچنین اغلب برای اهداف آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند و به ارائه دهندگان این امکان را می دهند تا تخصص و دانش خود را در یک محیط کلاس مجازی به اشتراک بگذارند.
به طور کلی توصیه می شود وبینارها را برگزار کنید حداقل یک بار در ماه، اما این ممکن است بسته به نتایج مورد نظر متفاوت باشد.
وبینارهای کوتاهتر می توانند در ارائه موضوعات خاص یا موضوعاتی که نیاز به توضیح عمیق کمتری دارند مؤثرتر باشند.، در حالی که وبینارهای طولانی تر برای پوشش موضوعات متعدد یا ارائه بینش عمیق در مورد مسائل پیچیده مناسب تر هستند.
وقتی نوبت به وبینارها می رسد، هیچ طول ایده آلی وجود ندارد. به عنوان یک قاعده کلی، متوسط طول یک وبینار باید باشد بین 30 تا 90 دقیقهبسته به محتوایی که باید پوشش داده شود و دامنه توجه شرکت کنندگان.
در روز رویداد، این تیم مشکلات را در صورت بروز پیگیری می کند و آنها را حل می کند تا اطمینان حاصل شود که همه شرکت کنندگان می توانند در یک وبینار موفق شرکت کنند.
چه کسانی می توانند در یک وبینار شرکت کنند؟
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
سازماندهی سمینارهای آنلاین در داخل یک شرکت عموماً توسط یک سرویس داخلیمانند تیم آموزش و توسعه.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
بسته به نوع سمیناری که میخواهید ایجاد کنید و میزبانی کنید، میتوانید از این پلتفرمها انتخاب کنید، اکثر آنها نسخههای آزمایشی را ارائه میکنند که میتوانید قبل از شروع آن را آزمایش کنید.
این “کنفرانس های مجازی” همچنین می توانند به شما اجازه دهند از رهبران صنعت و رهبران فکری بیاموزید.
وبینارها می تواند گران باشد، زیرا ممکن است شامل اجاره سخت افزار و نرم افزار یا پرداخت هزینه خدمات اضافی مانند پخش رسانه باشد.
وبینارها یک راه عالی برای کسب و کارها هستندرسیدن به مشتریان بالقوه و از با مشتریان موجود به صورت تعاملی و سودآور تعامل برقرار کنید. استفاده از وبینارها برای کسب و کار مزایای زیادی دارد، از جمله بهبود دیده شدن برند، ایجاد رابطه و تولید سرنخ.
این تیم حرفه ای می تواند مسئولیت آن را بر عهده بگیرد کل فرآیند را هماهنگ کنید، از برنامه ریزی اولیه تا اجرای واقعی وبینار.
و وبینار، همچنین به نام وبینار، یا سمینار آنلاین، یک رویداد آنلاین است که در آن یک مجری و یک مخاطب در زمان واقعی، بر روی یک پلت فرم دیجیتال، معمولاً با استفاده از صدا و تصویر، با یکدیگر تعامل دارند.
همچنین این یک راه عالی برای مشاغل است ترویج تعامل، دبازخورد مشتری را ارزیابی کنید، از جانب افزایش فروش و دایجاد روابط با مشتریان خود.
اگر هدف بهروزرسانی منظم یک جامعه در مورد اطلاعات جدید باشد، یک آهنگ هفتگی یا دو هفتهای ممکن است مناسب باشد.
به طور کلی، وبینارها برای هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد باز است. مهمانان می توانند متخصصان، صاحبان مشاغل، کارآفرینان، دانش آموزان، معلمان و غیره باشند. شرکت در وبینارها بر اساس سن یا سطح تحصیلات محدود نمی شود – از همه استقبال می شود.
هر پلتفرم برنامه های اشتراک متفاوتی را ارائه می دهد، از رایگان تا پولی، مناسب برای میزبانی سمینارهای کوچک یا بزرگ، با تجزیه و تحلیل دقیق و سایر ویژگی ها.
اگر این تعریف وبینار شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
برای کسانی که به دنبال راه حل های سفارشی تر هستند، نرم افزار منبع باز مانند BigBlueButton et OpenMeetings نیز جایگزین های عالی هستند.
معایب وبینار چیست؟
وبینارها می توانند باشند راه اندازی دشوار است، زیرا برای درست کار کردن به دانش فنی زیادی نیاز دارند.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
وبینارها ابزاری ارزشمند برای کسب و کارها و سازمان هایی هستند که به دنبال دسترسی به مخاطبان خود هستند.
با میزبانی وبینارها، کسبوکارها میتوانند بهروزرسانیها و اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهند، پنلها و بحثهای آموزنده را میزبانی کنند، یا حتی راهحلهای عملی برای مشکلات مشتریان خود در زمان واقعی ارائه دهند.
همه این مزایا استفاده از وبینارها را برای هر کسب و کاری مدرنی که به دنبال به حداکثر رساندن پتانسیل رشد خود است، بی نیاز می کند.
چرا سازماندهی وبینارها مهم است؟
این مثالها نشان میدهند که وبینارها بستری ایدهآل برای شرکتها هستند تا در زمان واقعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و در عین حال اطلاعات ارزشمندی در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه دهند.
این وبینار در ویدیو توضیح داده شده است:
آماده سازی ممکن است متضمن اطمینان از این باشد که همه کارکنان مربوطه، پاسخ دهندگان و مردم اطلاعات مناسب در مورد رویداد دریافت می کنند.
همچنین توجه به اندازه مخاطب هنگام تعیین مدت وبینار مهم است: مدت زمان بیش از حد طولانی می تواند منجر به مشارکت کمتر یا ترک شرکت کنندگان در اواسط دوره شود.
هر چند وقت یکبار برگزاری وبینار توصیه می شود؟
قبل از ترک…
در آخر، وبینارها فرصت گفتگوی تعاملی را برای شرکت کنندگان فراهم نمی کند مانند جلسات حضوری یا حتی کنفرانس های ویدئویی سنتی.
مشکل دیگری در راه است در صورت بروز مشکل در اتصال به اینترنت یا اجزای سمعی و بصری، تجربه برای مجریان و شرکت کنندگان ممکن است مطلوب نباشد.
آنها نیز باید اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های فنی به درستی کار می کنند به طوری که سمینار طبق برنامه زمان بندی شده، بدون اختلال یا تاخیر برگزار شود.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)