این ابزار همچنین یک کمک 24h/24 و 7j/7، به این معنی که مشتریان می توانند در هر زمان به کمک دسترسی داشته باشند و پاسخ های سریع دریافت کنند و به آنها کمک کنند بهبود رضایت مشتری.
چت بات ها را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد، از پشتیبانی مشتری گرفته تا مدیریت جمع آوری داده ها.
در حالی که بسیاری از چت بات ها برای مکالمات مجازی طراحی شده اند، برخی حتی می توانند به عنوان عوامل هوشمند عمل کنند که وظایف پیچیده ای مانند رزرو پرواز یا قرار ملاقات را مدیریت می کنند.
چه کسی می تواند از چت بات استفاده کند؟
همچنین میتوانید آموزشهای مختلفی را بهصورت آنلاین بیابید که راهنمایی در مورد ساخت یک ربات چت اولیه از ابتدا ارائه میدهند، که میتواند با الگوریتمها و مجموعه دادههای بهتر بهبود یابد.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
با دسترسی به کتابخانههای پردازش زبان طبیعی مانند NLP Bot، ChatScript و Watson Conversation، طراحی یک ربات چت آسانتر از همیشه است.
در نهایت، از آنجایی که آنها از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کنند، همیشه یک وجود دارد خطر خطا در پاسخ های خودکار، که می تواند منجر به سردرگمی یا ناامیدی مشتری شود و بر تجربه آنها تأثیر منفی بگذارد.
آیا ما می توانیم چت بات خود را ایجاد کنیم؟
از چت بات ها نیز می توان برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده کرد پاسخگویی خودکار به درخواست های مشتری و پردازش سریع و کارآمد آنها.
به راحتی می توان فهمید که چرا ربات های چت تا این حد محبوب شده اند: آنها به کاربران دسترسی همیشه روشن، در هر کجا که هستند و از هر دستگاهی که استفاده می کنند، می دهند.
کدام ربات چت را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
به نیازهای خدمات مشتری، الزامات تجربه مشتری و هر قابلیت یا ویژگی دلخواه دیگری فکر کنید.
با استفاده از تشخیص گفتار، پردازش زبان طبیعی و فناوری یادگیری ماشینی، چت ربات ها می توانند پرس و جوهای ما را درک کنند و پاسخ های مناسب زمینه را ارائه دهند. این به ما امکان می دهد بدون نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی پیچیده یا پروتکل ها با رایانه ها تعامل داشته باشیم.
در نهایت، چت بات ها می توانند جمع آوری داده ها از مکالمات ریختن بینش مفیدی در مورد رفتار مشتری ارائه می دهد، که سپس می تواند توسط مشاغل برای طراحی بهتر خدمات و محصولات خود استفاده شود.
چرا چت بات مهم است؟
و چت بات یک برنامه کامپیوتری یا هوش مصنوعی است که مکالمه با انسان را از طریق اینترنت انجام می دهد.
مکالمات می تواند به شکل پیام های نوشتاری، صوتی یا تصویری باشد و برای شبیه سازی یک مکالمه تعاملی با مشتریان طراحی شده است.
استفاده از رباتهای گفتگو نیز در زمینههایی مانند مراقبتهای بهداشتی و آموزشی که میتوان از آنها برای مشاوره و دستورالعمل های شخصی ارائه دهید.
3 مثال از استفاده از چت بات در تجارت
یک نقطه ضعف دیگر: ایجاد آنها می تواند زمان زیادی طول بکشد، زیرا هر ربات باید به طور خاص برای وظیفه خود برنامه ریزی شود که می تواند هزینه های اجرا را افزایش دهد.
عامل مکالمه که به عنوان چت بات نیز شناخته می شود، یک سیستم هوش مصنوعی است که از پردازش زبان طبیعی برای تعامل با کاربران انسانی استفاده می کند.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
هنگام انتخاب ربات چت برای کسب و کار خود، مهم است که اهداف و زمینه کلی شرکت خود را در نظر بگیرید.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
برای هر گونه سوال مرتبط با چت ربات ها، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.
همچنین، تغییرات در ربات های موجود ممکن است نیاز به کدنویسی توسط توسعه دهندگان داشته باشد، چی هزینه ها را افزایش می دهد نگهداری در طول زمان
چت بات ها به دلیل توانایی خود به طور فزاینده ای به بخشی از هر استراتژی تجاری مدرن تبدیل می شوند با ارائه تجربیات عالی به مشتری، کارایی را بهبود بخشید.
ربات چت، در ویدیو توضیح داده شده است
برای پاسخ به این سوال به روشی کاملا مشخص، یک چت بات از طریق یک با کاربر تعامل می کند گفتگوی متنی یا شنیداری، پاسخگویی به سوالات و سفارشات. بسته به نوع ربات چت، می تواند از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تفسیر ورودی کاربر و ارائه پاسخها یا اقدامات معنادار.
شما همچنین باید مطمئن شوید پلت فرم را در نظر بگیرید که میخواهید چت بات خود را روی آن استقرار دهید – برخی از چتباتها به صورت بومی با پلتفرمهای خاصی ادغام میشوند در حالی که برخی دیگر با چندین پلتفرم سازگار هستند.
آیا چت ربات ها اشکالاتی دارند؟
استفاده از چت بات برای کسب و کار می تواند مزایای زیادی داشته باشد. در اینجا 3 مورد اصلی آورده شده است.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
اگر این تعریف چت بات شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
این نوع فناوری به طور فزاینده ای برای اهداف خدمات مشتری و به اشتراک گذاری اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.
موسسات آموزشی از چت بات ها استفاده می کنند به عنوان معلمان و دستیاران مجازی برای صرفه جویی در زمان و منابع صرف شده در روش های سنتی آموزش حضوری.
برخی از سوالات متداول در مورد چت بات ها
یک چت بات واقعا چگونه کار می کند؟
تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که ایده ای از هدف ربات خود داشته باشید و آماده انجام آن هستید.
برخی از گزینه های اصلی موجود در حال حاضر عبارتند از الکسای آمازون، کورتانای مایکروسافت، دستیار گوگل، آی بی ام واتسون و سیری اپل. هر یک از این نمایندگیها سطوح مختلفی از سفارشیسازی را ارائه میدهند تا اطمینان حاصل شود که میتوانند نیازهای کسبوکار شما را از نظر درک زبان، قابلیتهای پردازش زبان طبیعی، ادغام پشتیبانی مشتری و موارد دیگر برآورده کنند.
از نمونه های متعدد استفاده از چت بات توسط یک شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ارائه خدمات خودکار به مشتریان : چت بات است قادر به پاسخگویی سریع به سوالات رایج، کاهش حجم کاری تیم و افزایش رضایت مشتری
ارائه اطلاعات دقیق محصول به مشتریان : می تواند توضیحات مفصلی ارائه دهد و بر اساس نیاز مشتری پیشنهاداتی ارائه دهد
کمک در فروش و تلاش های بازاریابی: می تواند کمک کند مشتریان را در فرآیند خرید راهنمایی کنید و بازخورد آنها را در مورد تجربه خود جمع آوری کنید
چت بات ها به طور فزاینده ای توسط شرکت ها برای موارد زیر استفاده می شوند:
خدمات مشتری و اطلاعات محصول را به موقع و راحت ارائه دهید
افزایش تعامل بازدیدکنندگان در وب سایت شرکت و تعامل مشتریان آنها
کارهای دنیوی مانند رزرو بلیط و سفارش مواد غذایی را خودکار کنید.
چت بات ها در سال های اخیر به دلیل توانایی آنها در ارائه یک تجربه مکالمه طبیعی تر با مشتریان یا کاربران، به طور فزاینده ای محبوب شده اند. با این حال، رباتهای گفتگو دارای معایبی هستند که باید قبل از پیادهسازی آنها در کسبوکارتان در نظر بگیرید.
یکی از اشکالات اصلی این است که چت بات ها محدود به برنامه نویسی ای هستند که کدگذاری کرده اند و در صورت ارائه اطلاعات غیرمنتظره نمی تواند به صورت هوشمند پاسخ دهد.
ویژگی های یک چت بات آن است توانایی درک زبان، در پاسخ به درخواست ها، در پرس و جوها را به زبان طبیعی تفسیر کنید و به استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین تا عملکرد خود را در طول زمان بهبود بخشد.
3 مزیت اصلی استفاده از چت بات برای کسب و کار چیست؟
ایجاد یک چت بات آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. این امکان وجود دارد که چت بات خود را با دانش اولیه کدنویسی کامپیوتر یا ابزارهای آنلاین ایجاد کنید. با داشتن نرم افزار و دانش کدنویسی مناسب، هر کسی می تواند ربات خود را با هوش مصنوعی بسازد.
قبل از ترک…
چت بات ها مهم هستند زیرا آنها هستند به مشتریان اجازه می دهد تا با سیستم های فناوری اطلاعات به روشی طبیعی تر تعامل داشته باشند.
شرکت ها می توانند از آن استفاده کنند برای ارائه پشتیبانی خودکار به مشتریان خود، در حالی که افراد می توانند از آن استفاده کنید برای دریافت پاسخ سوالات خود یا یافتن سریع و کارآمد اطلاعات مورد نیاز.
اول، اجازه می دهد پس انداز کنید – چت بات ها کم تعمیر و نگهداری هستند و می توانند کارآمدتر از تیم های خدمات مشتری دستی باشند که در صورت عدم وجود سیستم خودکار، ممکن است مجبور به استفاده از آنها شوند.
در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از چت بات. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد عوامل مکالمه