تجارت اجتماعی در میان شرکت های فرانسوی در حال افزایش است. در سال های اخیر، شرکت های فرانسوی استراتژی های جدیدی را برای جذب مشتریان و افزایش فروش اتخاذ کرده اند. در اینجا سه نمونه از شرکت های فرانسوی که از تجارت اجتماعی استفاده می کنند آورده شده است:
رسانه های اجتماعی نیز به کسب و کارها پیشنهاد می کنند روشی موثر برای ایجاد روابط قوی با مشتریان و حفظ آنها.
چرا تجارت اجتماعی مهم است؟
تفاوت اصلی بین تجارت الکترونیک و تجارت اجتماعی در نحوه انجام آنها است: تجارت الکترونیک بیشتر از طریق وب سایت ها یا برنامه ها انجام می شود، در حالی که تجارت اجتماعی به شدت به پلتفرم های رسانه های اجتماعی متکی است. مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و غیره. برای تبلیغ و فروش محصولات
باز هم، تجارت اجتماعی به مشاغل اجازه می دهد جمع آوری داده های ارزشمند در مورد رفتار، علایق و ترجیحات مشتری، که می تواند برای شخصی سازی استراتژی های بازاریابی و بهبود تجربه مشتری استفاده شود.
بنابراین تجارت اجتماعی برای کسب و کارهای مدرن بسیار مهم است، زیرا به آنها کمک می کند تا با مشتریان فعلی خود تعامل داشته باشند، مشتریان جدید پیدا کنند و در چشم انداز دیجیتال امروزی رقابتی باقی بمانند.
3 نمونه از شرکت های فرانسوی که از تجارت اجتماعی استفاده می کنند
برای هر گونه سوال مرتبط با تجارت اجتماعی، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.
روش های تجارت اجتماعی مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد.
تجارت الکترونیک و تجارت اجتماعی به دو نوع متمایز خرید و فروش آنلاین اشاره دارند.
وقتی صحبت از تجارت اجتماعی می شود، چند شبکه اجتماعی برجسته می شوند. فیس بوک، اینستاگرام et توییتر گزینه های عالی برای مشاغل در هر اندازه هستند.
در آخر، مونوپریکس یکی دیگر از شرکت های فرانسوی است که تجارت اجتماعی را با موفقیت پیاده سازی کرده است. Monoprix با شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و رباتهای پیامرسان شریک میشود تا به مشتریان اجازه دهد بدون ترک برنامهها یا وبسایتهای مورد علاقه خود، محصولات را مشاهده کنند، سفارش دهند و پرداخت کنند. این رویکرد به مشتریان این امکان را می دهد که در هر زمان خریدهای راحت خود را از هر دستگاهی انجام دهند.
تجارت اجتماعی، در ویدیو توضیح داده شده است:
برخی از سوالات متداول در مورد خرید اجتماعی
مسائل و خطرات اصلی برای برندهایی که از تجارت اجتماعی استفاده می کنند چیست؟
با روی آوردن کاربران به پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای خرید آنلاین، شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که اطلاعات لازم را مطابق با قوانین و مقررات قابل اجرا جمع آوری می کنند.
تجارت اجتماعی در واقع تمام انواع مشتریان را هدف قرار می دهد، آن را به ابزاری ارزشمند برای مشاغل در دنیای مدرن مدرن تبدیل می کند.
مناسب ترین شبکه های اجتماعی برای تجارت اجتماعی کدامند؟ آیا با توجه به سن مشتریان متفاوت است؟
مزیت تجارت اجتماعی این است که می تواند باشد سازگار با نیازهای هر نوع مشتری.
این تجارت اجتماعی، که می توان آن را نیز نامید تجارت اجتماعی، خرید اجتماعی یا s-commerce، مفهومی است که به استفاده از بسترها و شبکه های رسانه های اجتماعی برای تسهیل خرید و فروش محصولات یا خدمات آنلاین اشاره دارد.
با ایجاد محتوای جذاب در سایتهای رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک، کسبوکارها میتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارند. این اجازه می دهد تا ایجاد جامعه ای از مشتریان وفادار که تمایل بیشتری به خرید دارند.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
این شبکه ها به شما این امکان را می دهند که به طیف گسترده ای از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید و به راحتی به روز رسانی های جالب در مورد محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید.
این با تجارت الکترونیک سنتی متفاوت است زیرا ترکیبی از نقاط قوت تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی است برای ایجاد یک تجربه خرید همه جانبه برای مصرف کنندگان، به آنها کمک می کند محصولات را کشف و خریداری کنند.
3 مزیت اصلی استفاده از روش های تجارت اجتماعی برای یک تجارت چیست؟
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
اولی این است بعدها، که اخیراً از یک فروشگاه آنلاین با یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی رونمایی کرده است که به کاربران امکان می دهد اقلام را از طریق کانال های مورد علاقه خود (فیس بوک، پینترست، توییتر) خریداری کنند. مشتریان همچنین می توانند نظرات خود را ارسال کنند، سؤال بپرسند و تجربیات خود را با سایر خریداران در این پلتفرم به اشتراک بگذارند.
تجارت اجتماعی ابزار مهمی برای کسبوکارها است، زیرا هر چه بیشتر و بیشتر مردم از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی استفاده میکنند، به کسبوکارها پیشنهاد میکند. روشی موثر برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش آگاهی از برند.
چه یک کسبوکار در فروش آنلاین محصولات تخصص داشته باشد یا صرفاً بخواهد با مشتریان خود در سطح شخصی تعامل داشته باشد، تجارت اجتماعی ابزارهای لازم را برای آنها فراهم میکند.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از تجارت اجتماعی و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد کمپین های فروش از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی.
تعریف تجارت اجتماعی: به سادگی چیست؟
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
بسته به سن مخاطب هدف شما، برخی از شبکه ها ممکن است مناسب تر از سایرین باشند.. به عنوان مثال، فیس بوک و اینستاگرام معمولا توسط افراد در هر سنی مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که توییتر در بین کاربران جوان تر محبوب تر است. Pinterest همچنین یک پلتفرم عالی برای تجارت اجتماعی است زیرا بسیار بصری است و به کاربران امکان می دهد تا دسته بندی محصولات را سریع جستجو کنند.
بنابراین بهترین شبکه های اجتماعی به انواع مشتریانی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید بستگی دارد. با انتخاب دقیق بر اساس جمعیت شناسی و ترجیحات مشتری، می توانید کمپین های موثری ایجاد کنید که منجر به فروش بیشتر و مشتریان تکراری شود.
به عنوان مثال، یک پلت فرم تجارت الکترونیک به مشتریان اجازه می دهد تا مستقیماً از یک وب سایت خرید کنند، در حالی که یک بازار تجارت اجتماعی به آنها امکان می دهد اقلام را از شبکه های شخصی خود خریداری کنند.
علائم تجاری نیز باید نحوه اشتراک گذاری داده های کاربر را در نظر بگیرید در سراسر شبکه های متعدد و به درستی در برابر دسترسی غیرمجاز و سوء استفاده محافظت می شوند. فعالیت های متقلبانه مانند حملات فیشینگ به حساب های مشتریان می تواند منجر به زیان مالی قابل توجه و در نتیجه آسیب به شهرت برند شود.
به منظور محافظت از مشتریان خود در برابر این فعالیت های مخرب، کسب و کارها باید هنگام پرداخت از طریق پلتفرم های تجارت اجتماعی، یک سیستم احراز هویت مناسب را برای مشتریان خود پیاده سازی کنند. در نهایت، یک وجود دارد خطر کاهش وفاداری مشتری به دلیل کیفیت خدمات نامطمئن یا هزینه های تحویل یا برگشت پیش بینی نشده، که می تواند بر قیمت نهایی برند نیز تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، شرکت ها باید تلاش کنند تا شفافیت را در سراسر عملیات خود نشان دهند.
تفاوت بین تجارت الکترونیک و تجارت اجتماعی چیست؟
خرید اجتماعی به کسب و کارها نیز اجازه می دهدبینش جدیدی در مورد ترجیحات، نیازها و خواسته های مشتریان خود به دست آورند، که می تواند به آنها در توسعه محصولات و خدمات بهتر کمک کند.
تفاوت دیگر این است که تجارت الکترونیک امکان شخصی سازی بیشتر را فراهم می کند وقتی صحبت از انتخاب محصول، قیمت گذاری و گزینه های تحویل می شود، در مقایسه با طیف محدودتر گزینه های موجود در تجارت اجتماعی.
آیا تجارت اجتماعی برای همه انواع مشتریان است؟