(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)


ساینیج دیجیتال که به آن ساینیج دیجیتال یا دیجیتال ساینیج نیز گفته می شود، نوعی تبلیغات دیجیتالی است که از صفحه نمایش دیجیتال به عنوان پلتفرم نمایش استفاده می کند. معمولاً در مکان‌های عمومی مانند فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سایر مکان‌هایی که افراد جمع می‌شوند استفاده می‌شود. ساینیج دیجیتال به کسب و کارها راهی موثر برای رساندن پیام هایشان به مشتریان بالقوه در حالی که منتظر می مانند یا در منطقه پخش می گذرند، ارائه می دهد.

در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی ازنمایشگر دیجیتال و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله، ما همچنین تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم دادنمایشگر دیجیتال.

نمایشگر دیجیتال
نمایشگر دیجیتال

تعریف دیجیتال ساینیج: به سادگی چیست؟

L’نمایشگر دیجیتال، یا نمایشگر دیجیتال، یا توزیع پویا، نوعی نمایشگر است که برای برقراری ارتباط اطلاعات، تبلیغات و غیره استفاده می شود. از طریق محتوای دیجیتال، معمولا در مکان های عمومی.

ساینیج دیجیتال ماهیت مقرون به صرفه، کارآمد و تعاملی دارد. می‌توان از آن هم برای ارائه به‌روزرسانی‌ها و اطلاعاتی مانند پیش‌بینی آب‌وهوا، ساعات کاری، رویدادهای آتی و غیره استفاده کرد، بلکه می‌تواند برای اطلاع رسانی سریع و کارآمد به مشتریان و کارکنان استفاده شود.

3 مزیت اصلی استفاده از دیجیتال ساینیج برای کسب و کار چیست؟

ساینیج دیجیتال در حال افزایش محبوبیت در بین مشاغل در هر اندازه و در همه صنایع است، به ویژه به این دلیل که مزایای زیادی را ارائه می دهد و آن را به انتخابی ایده آل برای بسیاری از انواع مشاغل تبدیل می کند. سه مزیت اصلی سیگنال دیجیتال عبارتند از: انعطاف پذیری، آنها صرفه جویی در هزینه وافزایش تعامل مشتری.

را انعطاف پذیری یکی از جذاب ترین ویژگی های دیجیتال ساینیج است زیرا به روز رسانی محتوا را آسان می کند، چی هدف گذاری مشتری را تسهیل می کند با پیام ها و تبلیغات خاص در زمانی که به احتمال زیاد آنها را پذیرا هستند. این می تواند به افزایش فروش و افزایش رضایت مشتری کمک کند.

را کاهش هزینه یکی دیگر از مزایای بزرگ علامت دیجیتال است. اشکال سنتی تبلیغات، مانند بیلبوردها یا تبلیغات تلویزیونی، می توانند بسیار گران باشند، در حالی که تابلوهای دیجیتال به حداقل سرمایه اولیه نیاز دارد که به دلیل دقت در هدف قرار دادن جمعیت مورد نظر، در درازمدت با ROI بالقوه بالاتر جواب می دهد.

در نهایت، صفحه نمایش دیجیتال تعامل مشتری را افزایش می دهد با ارائه به آنها یک تجربه تعاملی که به ایجاد حضور و شناخت برند کمک می کند. این ارائه پویا بلافاصله توجه رهگذران را به خود جلب می کند و فرصتی را برای مشاغل ایجاد می کند تا برند خود را به روشی منحصر به فرد ارائه دهند که رسانه های سنتی به سادگی نمی توانند ارائه دهند.

چرا علامت دیجیتال مهم است؟

صفحه نمایش دیجیتال یک است راهی عالی برای جلب توجه مشتریان و انتقال سریع و کارآمد اطلاعات.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

اجازه می دهد الف محتوای پویا و به روز که به راحتی می‌توان در صورت نیاز تغییر داد و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد پیام‌های خود را با تغییر شرایط تطبیق دهند.

این نوع نمایشگر راه حل مهمی است که باید در نظر گرفته شود زیرا می تواند در بسیاری از موقعیت ها، بسیار متفاوت از یکدیگر، مانند فروشگاه های خرده فروشی، رستوران ها، بانک ها، بیمارستان ها و غیره استفاده شود. آنها همچنین ابزاری موثر برای کمپین های بازاریابی و تبلیغات هستند که می توانند به ارتقای محصولات و خدمات کمک کنند.

3 نمونه استفاده از دیجیتال ساینیج در تجارت

نمونه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد چگونه می توان از دیجیتال ساینیج توسط مشاغل برای افزایش تعامل مشتری استفاده کرد.

  1. فروشگاه ها می توانند از علائم دیجیتال استفاده کنند تبلیغات محصول را نمایش دهید یا از فروش و تخفیف های آتی به مشتریان اطلاع دهید.
  2. بانک ها و سایر موسسات مالی می توانند از آنها استفاده کنند اعلامیه های مهم را اعلام کنید در مورد اطلاعات حساب یا ساعات کار شعبه.
  3. کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند ضمن ارائه تصاویری جذاب، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند که مشتریان بیشتری را جذب می کند.

صفحه نمایش دیجیتال، در ویدیو توضیح داده شده است

برخی از سوالات متداول در مورد تابلوهای دیجیتال

از کجا می توان از علامت دیجیتال استفاده کرد؟

ساینیج دیجیتال در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است زیرا جایگزینی پویاتر و تعاملی تر برای ساینیج استاتیک سنتی ارائه می دهد.

می توان آن را در یک استفاده کرد مکان های متنوع از بانک ها و فروشگاه های خرده فروشی گرفته تا فضاهای عمومی مانند فرودگاه ها و موزه ها.

حتی کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از فناوری دیجیتال ساینیج برای ارسال پیام به مشتریان یا به عنوان یک ابزار ارتباطی برای ارائه اخبار و اطلاعات به‌روز به کارمندان استفاده کنند.

چگونه مکان مناسبی را برای ساینیج دیجیتال کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب مکان برای علامت دیجیتالی کسب و کار خود، این است مهم است که تعامل هدف را در نظر بگیریدچه مشتریان و چه کارمندان.

برای اطمینان از اینکه ساینیج دیجیتال شما در جای مناسب قرار دارد:

  • ترافیک پیاده را بررسی کنید تا بهترین مکان را تعیین کنید
  • مطمئن شوید که محتوای نمایشی شما قابل مشاهده و جذاب است و به اندازه کافی جذاب است که توجه مردم را به خود جلب کند.
  • در نظر داشته باشید که نمایشگر در داخل یا خارج از خانه استفاده می شود، زیرا ممکن است بر روی نصب و نصب تأثیر بگذارد: برای علائم داخلی، باید سعی کنید آنها را در نزدیکی مناطق ترافیکی مانند ورودی ها و اتاق های استراحت قرار دهید.
  • هنگام انتخاب محل قرار دادن ساینیج دیجیتال خود، منابع برق را در نظر بگیرید
  • هر گونه مجوز یا محدودیتی که ممکن است بسته به قوانین و مقررات محلی اعمال شود را در نظر داشته باشید.

معیارهای دیجیتال ساینیج موثر چیست؟

یک علامت دیجیتال موثر باید:

  1. به طور یکپارچه در استراتژی بازاریابی کلی ادغام کنید
  2. مخاطب هدف، اهداف ارتباطی و نتیجه دلخواه را در نظر بگیرید
  3. با روندهای فعلی سازگار باشد
  4. تصاویری جذاب ارائه دهید و از محتوای پویا برای جذب بینندگان استفاده کنید
  5. یک رابط کاربر پسند ارائه دهید که به مشتریان امکان می دهد به راحتی با تابلوهای دیجیتال ارتباط برقرار کنند
  6. دسترسی را در نظر بگیرید تا افراد دارای معلولیت بتوانند بدون مشکل به همه محتوا دسترسی داشته باشند
  7. ابزارهای گزارش و تجزیه و تحلیل را ارائه دهید تا بتوان عملکرد را ردیابی کرد و بر اساس آن تنظیمات را انجام داد

دیجیتال ساینیج بستگی به فناوری‌هایی دارد که به درستی کار می‌کنند، آیا این خطرناک نیست؟

ساینیج دیجیتال متکی به انواع مختلفی از فناوری ها است که با هم هماهنگ هستند. استفاده از صفحه نمایش دیجیتال می تواند خطرناک باشد زیرا هرگونه نقص یا خرابی هر یک از این فناوری ها ممکن است از عملکرد کل سیستم جلوگیری کند، چی می تواند منجر به از دست دادن زمان و هزینه شود.

برای کاهش این خطر، سازمان ها باید اطمینان حاصل کنند که همه اجزا از منابع قابل اعتماد هستند و به درستی نگهداری می شوند.

شرکت ها نیز باید یک طرح پشتیبان در صورت خرابی علامت دیجیتال داشته باشیدمانند استفاده از یک نمایشگر سنتی به عنوان یک جایگزین سریع و کارآمد.

ساینیج دیجیتال در صورت استفاده صحیح می تواند یک ابزار ارتباطی بسیار مفید باشد. با این حال، سازمان ها باید اطمینان حاصل کنند که خطرات موجود را درک کرده و اقداماتی را برای کاهش آنها در آینده انجام دهند.

اگر این تعریف نمایشگر دیجیتال شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هر گونه سوال مرتبط با صفحه نمایش دیجیتال، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع