(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)

مدیریت بازده یک استراتژی است توسط بسیاری از انواع کسب و کار استفاده می شوداز جمله هتل ها، خطوط هوایی، شرکت های کرایه اتومبیل، رستوران ها، فروشگاه ها، پارک های تفریحی و همچنین هر صنعت مبتنی بر خدمات دیگر.

مدیریت درآمد: آیا این یک تکنیک قیمت گذاری قانونی است؟

از استراتژی های قیمت گذاری انعطاف پذیر همچنین باید برای اطمینان از مقرون به صرفه ترین استفاده از ظرفیت ناوگان اجرا شود.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل خودکار می تواند به شما در درک روند هزینه های مشتری، تقاضاهای بازار و استراتژی های رقبا کمک کند.

مدیریت بازدهی از آن زمان توسط بسیاری از صنایع دیگر مانند هتل ها، خدمات کرایه اتومبیل و حتی پارک های موضوعی پذیرفته شده است. بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان با موفقیت این نوع مدیریت را در استراتژی های قیمت گذاری خود گنجانده اند تا سود را به حداکثر برسانند و رضایت مشتری را افزایش دهند.

چه کسی می تواند از مدیریت بازده استفاده کند؟

وقتی فردی مسئول مدیریت بازدهی در یک شرکت است، ما از آن صحبت می کنیم مدیر بازده.

استفاده از مدیریت بازده برای یک کسب و کار می تواند خطرناک باشد، به ویژه به این دلیلشرکت‌ها باید منابع و پرسنل خود را برای استفاده صحیح از مدیریت بازده تخصیص دهند. در غیر این صورت کار نخواهد کرد.

در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از مدیریت عملکرد و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد این تکنیک بازاریابی مبتنی بر تعدیل قیمت ها با توجه به تقاضا و سهام است.

داده ها
مدیریت بازده چیست؟

تعریف مدیریت بازده: به سادگی چیست؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

مدیریت بازده ابزاری ارزشمند برای هر کسب و کاری است که به دنبال به حداکثر رساندن سود است. سه مزیت اصلی این سیستم عبارتند از:

  • انعطاف پذیری قیمت : به شرکت اجازه می دهد تا قیمت های خود را بر اساس تقاضا تنظیم کند. این بدان معناست که می‌تواند زمانی که تقاضا زیاد است، قیمت بیشتری و زمانی که تقاضا کم است، قیمت‌های پایین‌تری دریافت کند.
  • بهینه سازی هزینه از طریق تبلیغات هدفمند : به مشتریانی که به احتمال زیاد از طریق پیشنهادات تبلیغاتی خرید می‌کنند، کمک می‌کند و به جلوگیری از خرج کردن پول برای کمپین‌های تبلیغاتی که منجر به فروش نمی‌شوند، کمک می‌کند.
  • افزایش وفاداری مشتریان : مشتریان را به طور منظم برمی گرداند و یک جریان درآمدی منظم برای کسب و کار ایجاد می کند.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

برای هر گونه سوال مرتبط با که استراتژی قیمت گذاری، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.

قبل از ترک…
اگر این
تعریف مدیریت بازده شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

اجرای موفقیت آمیز نیاز دارد برنامه ریزی دقیق و به روز رسانی های مداوم.

این شخص باید مهارت های ارتباطی عالی دارند برای همکاری موثر با بخش های شرکت از جمله فروش، بازاریابی، مالی و عملیات.

برای اطمینان از اینکه درآمد خود را بهینه می کنید و معیارهای مهم را دنبال می کنید، نرم افزار تجزیه و تحلیل داده ها ضروری است.

با استفاده از استراتژی های مدیریت بازده، شرکت ها می توانند مزیت رقابتی به دست آورید و به داده های سودآوری بهتر دسترسی داشته باشید.

استفاده از مدیریت بازده توسط یک شرکت چه خطراتی می تواند داشته باشد؟

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی همچنین می تواند برای ردیابی رفتار مشتری به منظور توسعه کمپین های هدفمند متناسب با نیازهای آنها استفاده شود.

توسعه مدیریت بازدهی در یک شرکت بر عهده چه کسی است؟

مدیریت بازده یک استراتژی قیمت گذاری است که می شد در دهه 1980 توسط American Airlines توسعه یافت.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

باید از تقسیم بندی مشتریان استفاده شود برای شناسایی مشتریان ارزشمندی که مایل به پرداخت هزینه بالاتر برای خدمات بهتر هستند.

این در درجه اول به عنوان راهی برای خطوط هوایی برای به حداکثر رساندن درآمد و پر کردن صندلی های خالی در هواپیما اختراع شد.

مدیریت عملکرد لو نیاز به به روز رسانی مکرر قیمت دارد اطمینان حاصل شود که کسب و کارها به طور کامل از قابلیت های خود استفاده می کنند، که می تواند به سرعت در صورت کمبود منابع غیرقابل مدیریت می شوند.

شرکت ها بسته به اهداف خود می توانند از این نوع مدیریت به روش های مختلفی استفاده کنند. سه مثال از استفاده از مدیریت عملکرد می باشد

  1. قیمت گذاری پویا : تغییر قیمت ها در طول روز یا هفته بر اساس ترجیحات مشتری، قیمت رقبا و نوسانات بازار
  2. تخفیف های فرکانس : به مشتریانی که خریدهای مکرر در همان فروشگاه یا همان وب سایت انجام می دهند، به منظور تشویق مجدد به خرید، تخفیف بدهید.
  3. کمپین های تبلیغاتی استراتژیک : مشتریانی را هدف قرار دهید که به احتمال زیاد محصولات یا خدمات خاصی را با نرخ تخفیف خریداری می کنند

مدیریت عملکرد، در ویدیو توضیح داده شده است

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

این شخص باید باشد قادر به توسعه مدل های پیش بینی قابل اعتماد است که تقاضای مشتری را پیش بینی می کند و جریان درآمد را از طریق استراتژی های قیمت گذاری موثر بهینه می کند.

برخی از سوالات متداول در مورد مدیریت عملکرد

مبدأ مدیریت بازده کیست؟

ضروری است بهارزیابی روند تقاضای مشتری و منابع را بر اساس آن تخصیص دهد.

ابزار بهینه سازی قیمت که عرضه و تقاضا در بازارهای خاص را در نظر می گیرد می تواند نقش حیاتی در به حداکثر رساندن ارزش محصولات شما داشته باشد.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

تجربه استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند تست A/B می تواند بسیار ارزشمند باشد وقتی نوبت به توسعه استراتژی های مدیریت درآمد می رسد.

به طور کلی مسئولیت مدیریت مدیریت عملکرد به عهده الف می باشد حرفه ای با تجربه در داخل شرکت، که به طور کامل خطرات و مزایای مالی مرتبط با این عمل را درک می کند.

به عنوان مثال، اگر تعداد زیادی بلیط لحظه آخری فروخته نشده وجود داشته باشد، ممکن است به برخی از مشتریان کرایه های کمتری نسبت به کسانی که هفته ها قبل بلیط خود را رزرو می کنند، پیشنهاد شود.

مدیریت بازده یا مدیریت درآمد، یک تکنیک قیمت گذاری است که توسط شرکت ها برای تعیین قیمت بهینه برای محصولات یا خدمات خود بر اساس شرایط بازار و تقاضا استفاده می شود. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا رقابتی باقی بمانند و در عین حال آنها را قادر می‌سازد تا ارزش بالقوه خود را بیشتر به دست آورند.

و برای اتمام، دارای یک سیستم کامپیوتری خوب طراحی شده با فرآیندهای خودکار دارایی است که برای مدیریت کارآمد عملیات و پاسخ سریع به تقاضاهای متغیر مشتری نباید نادیده گرفته شود.

از چه ابزارهایی برای مدیریت درآمد استفاده کنیم؟

با استفاده از فرمول های ریاضی و الگوریتم های کامپیوتری کار می کند تجزیه و تحلیل تقاضا برای محصولات یا خدمات یک سازمان، و همچنین تقسیم بندی مشتریان، به منظور تعدیل قیمت ها و تخصیص موجودی بر اساس آن..

این نوع مدیریت تا حد زیادی بر اساس پیش بینی های نسبتا است تقاضا، که می تواند منجر به عدم تطابق بین عرضه و تقاضا و در نتیجه از دست رفتن درآمد و مشتریان ناراضی شود.

در مقابل، خطرات اصلی عدم استفاده از مدیریت بازده برای شرکت ها چیست؟

را مدیریت عملکرد، یا مدیریت درآمد، هست یک استراتژی قیمت گذاری که از قدرت تجزیه و تحلیل داده ها برای بهینه سازی درآمد از منابع موجود استفاده می کند.

عدم استفاده از مدیریت بازده می تواند عواقبی برای عملکرد صحیح شرکت ها داشته باشد:

  • خطر از دست دادن فرصت های درآمدی، زیرا شرکت ها قادر به شناسایی و استفاده از اوج تقاضای مشتری نیستند.
  • این خطر وجود دارد که شرکت ها نتوانند قیمت های خود را مطابق با شرایط بازار تنظیم کنند، که منجر به کاهش حاشیه سود و مشتری کمتر به دلیل قیمت گذاری غیر رقابتی می شود.
  • عدم به روز رسانی قیمت به این معنی است مشتریان ممکن است بیش از حد شارژ شوند برای خدمات یا محصولاتی که در صورت اطلاع از آن می تواند منجر به نارضایتی شود.
  • احتمال زیان ناشی از موجودی فروخته نشده و ظرفیت استفاده نشده بیشتر است، زیرا دوره های تقاضای بالا پیش بینی نمی شود.

3 نمونه از استفاده از مدیریت درآمد در کسب و کار

بر اساس عادات خرید مشتریان، مدیریت بازده به سازمان ها کمک می کند تا پتانسیل سود خود را به حداکثر برسانند با تعیین قیمت هایی که به شرایط بازار پاسخ می دهند.

3 مزیت اصلی استفاده از مدیریت درآمد برای یک شرکت چیست؟

بله، این یک تکنیک قیمت گذاری کاملا قانونی است. تا زمانی که قیمت های تعیین شده مطابق با مقررات صنعت باشد، مدیریت درآمد می تواند یک تکنیک قیمت گذاری موثر و قانونی برای مشاغلی باشد که به دنبال به حداکثر رساندن درآمد بالقوه خود هستند.

چگونه مدیریت بازده را با موفقیت پیاده سازی کنیم؟