(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)

شما احتمالاً بسیاری از مبانی را بدون اینکه بدانید می دانید. این شرکت ها به کمک یک عبارت ساده توانسته اند در زندگی روزمره مصرف کنندگان ادغام شوند و قابل تشخیص باشند. در اینجا 5 موردی است که حتما باید بدانید.

  1. نایک: فقط انجامش بده
  2. کیابی: مد با قیمت پایین
  3. ایرفرانس: فرانسه در هوا است
  4. Banque Postale: خیلی بیشتر از یک بانک
  5. Decathlon: در فرم عالی

او باید منعکس کننده ارزش های اصلی برند است، یا چه چیزی آن را در مقایسه با سایر مارک های موجود در بخش خود منحصر به فرد می کند. در حالت ایده آل، همچنین باید سازگار باشد، بنابراین می تواند به راحتی از برنامه های دیجیتال به برنامه های چاپی منتقل شود.

اول از همه، داشتن یک شعار به یاد ماندنی یک راه عالی برای کسب و کار خود را برجسته کنید. این به مشتریان کمک می کند تا برند شما را به خاطر بسپارند و هنگام تصمیم گیری خرید، به خاطر سپردن آن برای آنها آسان تر می شود.

شعارها و امضاهای برند هر دو بخش مهمی از یک استراتژی کلی بازاریابی و برندسازی هستند:

  • تگ لاین عبارت یا عبارت کوتاهی است که ماهیت یک محصول یا شرکت را به شکلی به یاد ماندنی و چشم نواز بیان می کند. اغلب برای ایجاد ارتباط عاطفی بین مصرف کننده و برند با بیان یک ایده، یک مفهوم یا کیفیت محصول استفاده می شود. شعار تبلیغاتی با هدف متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید یک محصول یا خدمات است به ویژه، در طول یک کمپین تبلیغاتی.
  • امضای برند بیان کامل تری است که تمام جنبه های برند را در بر می گیرد. معمولاً شامل دو تا چهار جمله است که ارزش ها، باورها و ویژگی های اصلی سازمان را که آن را از رقبای خود متمایز می کند، خلاصه می کند. امضای برند علاوه بر استفاده در ارتباطات کلامی (تبلیغات یا برچسب های بسته بندی)، می تواند برای ارتباط بصری در لوگوها نیز استفاده شود.به مصرف کنندگان کمک کند تا با شرکت آشنا شوند در طول زمان.

چگونه امضای برند خود را پیدا کنیم؟

ریسک دیگر برای شرکت هایی که شعار ندارند این است ناتوانی در انتقال مؤثر مأموریت و اهداف شرکت به مشتریان خود.

یک امضای برند خوب باید باشد ساده، بیاد ماندنی et قابل تشخیص.

سپس می توانید مشاهده کنید رقبای شما و نحوه ارتباط آنها با مشتریان خود سعی کنید الگوها یا ویژگی های برجسته را شناسایی کرده و آنها را یادداشت کنید.

قبل از ترک…

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


  • یک شعار موثر می تواند وفاداری مشتری را ایجاد کند و به رسمیت شناختن برند که برای افزایش فروش ضروری است، ایجاد کند.
  • اگر شعار نتواند توجه مشتریان را جلب کند یا کسب و کار را نادرست معرفی کند، می تواند منجر به این شود برداشت منفی از مشتریان et اعتماد را تضعیف کند.
  • شعار باید متناسب با بازار فعلی و نیازهای مصرف کننده باشد، در غیر این صورت به احتمال زیاد به سرعت منسوخ می شود.
  • اگر شعار اغلب توسط یک رقیب استفاده شود، می تواند ایجاد سردرگمی در ذهن مشتریان و تاثیر منفی بر درآمد داشته باشد.

خطرات اصلی عدم استفاده از خط پایه برای شرکت ها چیست؟

کیفیت پایه می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت یا شکست یک کسب و کار داشته باشد:

علاوه بر ماندن در صدر، یک خط پایه موثر نیز باید متقاعد کننده باشد: باید به طور قانع کننده ای توضیح دهد که چرا مشتری باید محصولات یا خدمات برند را بخرد.

پیدا کردن امضای برند خود بخش مهمی از ایجاد یک کسب و کار موفق و قابل تشخیص است.

بدون عبارت مختصر و جذاب برای حمایت از برند و پیام آن، کسب و کارها نیز می توانند به سختی می توانند خود را از رقبای خود متمایز کنند در بخش خود

همچنین برای آن وقت بگذاریدطوفان فکری مفاهیم خلاقانهمخصوص برند شما اطمینان حاصل کنید که آنها عناصری را که در مراحل قبلی شناسایی کرده‌اید – مانند لحن یا تصاویر بصری – منعکس می‌کنند و در عین حال متمایز و به یاد ماندنی هستند تا از بقیه متمایز شوید.

معیارهای یک پایه خوب چیست؟

اگر امضاهای برندهای محبوب دیگری را می شناسید، دریغ نکنید که آنها را در نظرات برای ما ارسال کنید!

خط پایه، در ویدیو توضیح داده شده است

بنابراین خط مبنا a است عنصر استراتژی بازاریابی، که باید به کسب و کارها کمک کند تا مشتریان بیشتری جذب کنند.

3 مزیت اصلی استفاده از امضای برند برای یک شرکت چیست؟

این خط پایه، یا امضای برند، عبارت یا عبارتی است که توسط شرکت ها برای نشان دادن امضای برند استفاده می شود.

همچنین برای شرکت ها مهم است که به یاد داشته باشند که شعارها می توانند به عنوان ابزاری برای اتحاد و ایجاد انگیزه، هم در داخل و هم در خارج استفاده شوند. بدون آنها، سازمان ها ممکن است در ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان خود شکست بخورند.

5 مثال برند محبوب

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

برای هر گونه سوال مرتبط با امضای برند، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.

اگر این تعریف از خط پایه شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و عضویت در خبرنامه دیجیتال ما برای دریافت مقالات بعدی ما دریغ نکنید.

برخی از سوالات متداول در مورد امضای برند

تفاوت شعار و امضای برند چیست؟

امروزه برای شرکت ها داشتن یک شعار موثر برای به حداکثر رساندن تاثیر خود بر مصرف کنندگان تقریبا ضروری است. بدون داشتن شعار، شرکت ها در معرض خطر قرار گرفتن کلاسیک و پیش پا افتاده در چشم مشتریان بالقوه هستند..

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

یک خط پایه باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد در طول زمان با کسب و کار رشد کنید، در حالی که ذات اصلی خود را حفظ کرده و به پیام اصلی خود وفادار می ماند.

خط مبنا یا امضای برند، عبارتی تبلیغاتی است که هدف آن معرفی شرکت به عموم است. این به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا به سرعت محصولات یا کمپین های یک شرکت را تشخیص دهند. بنابراین این شرکت می تواند با مشتریان خود پیوند عاطفی ایجاد کند و از رقبای خود متمایز شود.

شعارهای برند نیز می تواند باشد برای برقراری ارتباط با ارزش ها و ماموریت سازمان شما استفاده می شود. در چند کلمه، می‌توانید به مردم اطلاع دهید که چه چیزی کسب‌وکار شما را خاص می‌کند و به آنها درک بهتری از مفهوم آن بدهید.

به زبان ساده: استفاده از شعار برند یکی از موثرترین راه‌ها است خود را از رقبای خود متمایز کنید و از مشتریان خود را حفظ کنید.

استفاده از خط مبنا چه خطراتی برای شرکت می تواند داشته باشد؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

یک شعار قانع کننده به شما کمک می کند تقویت تعامل با مشتری پتانسیل ها: اگر افراد مورد توجه یک عبارت یا ایده جالب قرار گیرند، احتمالاً توجه بیشتری می کنند – یک شعار خوب به شما کمک می کند جذب مخاطبان جدید در فروشگاه ها یا در وب سایت شما

استفاده از شعار برند برای یک کسب و کار می تواند ابزار ارزشمندی باشد، به خصوص که کمک می کند ایجاد شناخت و اعتماد با مشتریان، و به برند خود هویتی به راحتی قابل تشخیص بدهید. سه مزیت اصلی استفاده از شعار برند عبارتند از:

به طور کلی، آن است جملات کوتاه، جذاب و آسان برای به خاطر سپردن، اغلب در مواد تبلیغاتی مانند پوسترها و تبلیغات استفاده می شود.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

تاثیر بصری این امضا باید بلافاصله با مشتریان طنین انداز شود و یک ارتباط عاطفی ایجاد کند. این باید به جای گیج کردن، مجذوب خود شود!

در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از پایه و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد امضای برند

شعار تبلیغاتی
خط مبنا چیست؟

تعریف خط مبنا: به سادگی چیست؟

اول از همه، مهم است که بدانید که شرکت شما چیست و چرا وجود دارد، چرا ایجاد شد برای فهمیدن این موضوع، این چند مورد را در نظر بگیرید:

  • بیانیه ماموریت شما
  • ارزش های اصلی شما
  • جمعیت شناسی مخاطبان شما