شما احتمالاً بسیاری از مبانی را بدون اینکه بدانید می دانید. این شرکت ها به کمک یک عبارت ساده توانسته اند در زندگی روزمره مصرف کنندگان ادغام شوند و قابل تشخیص باشند. در اینجا 5 موردی است که حتما باید بدانید.
- نایک: فقط انجامش بده
- کیابی: مد با قیمت پایین
- ایرفرانس: فرانسه در هوا است
- Banque Postale: خیلی بیشتر از یک بانک
- Decathlon: در فرم عالی
او باید منعکس کننده ارزش های اصلی برند است، یا چه چیزی آن را در مقایسه با سایر مارک های موجود در بخش خود منحصر به فرد می کند. در حالت ایده آل، همچنین باید سازگار باشد، بنابراین می تواند به راحتی از برنامه های دیجیتال به برنامه های چاپی منتقل شود.
اول از همه، داشتن یک شعار به یاد ماندنی یک راه عالی برای کسب و کار خود را برجسته کنید. این به مشتریان کمک می کند تا برند شما را به خاطر بسپارند و هنگام تصمیم گیری خرید، به خاطر سپردن آن برای آنها آسان تر می شود.
شعارها و امضاهای برند هر دو بخش مهمی از یک استراتژی کلی بازاریابی و برندسازی هستند:
- تگ لاین عبارت یا عبارت کوتاهی است که ماهیت یک محصول یا شرکت را به شکلی به یاد ماندنی و چشم نواز بیان می کند. اغلب برای ایجاد ارتباط عاطفی بین مصرف کننده و برند با بیان یک ایده، یک مفهوم یا کیفیت محصول استفاده می شود. شعار تبلیغاتی با هدف متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید یک محصول یا خدمات است به ویژه، در طول یک کمپین تبلیغاتی.
- امضای برند بیان کامل تری است که تمام جنبه های برند را در بر می گیرد. معمولاً شامل دو تا چهار جمله است که ارزش ها، باورها و ویژگی های اصلی سازمان را که آن را از رقبای خود متمایز می کند، خلاصه می کند. امضای برند علاوه بر استفاده در ارتباطات کلامی (تبلیغات یا برچسب های بسته بندی)، می تواند برای ارتباط بصری در لوگوها نیز استفاده شود.به مصرف کنندگان کمک کند تا با شرکت آشنا شوند در طول زمان.
چگونه امضای برند خود را پیدا کنیم؟
ریسک دیگر برای شرکت هایی که شعار ندارند این است ناتوانی در انتقال مؤثر مأموریت و اهداف شرکت به مشتریان خود.
یک امضای برند خوب باید باشد ساده، بیاد ماندنی et قابل تشخیص.
سپس می توانید مشاهده کنید رقبای شما و نحوه ارتباط آنها با مشتریان خود سعی کنید الگوها یا ویژگی های برجسته را شناسایی کرده و آنها را یادداشت کنید.
قبل از ترک…
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)