(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)

کسب‌وکارهایی که تماس سرد را در استراتژی بازاریابی خود گنجانده‌اند، برخی از فرصت‌ها را از دست می‌دهند:

  • این است یکی از بهترین راه ها برای معرفی یک کسب و کار به مشتریان بالقوه است. به عنوان مثال، این یک راه موثر برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان از طریق برقراری ارتباط مستقیم با آنها از طریق تلفن است.
  • این شرکت خود را از بازخورد مشتریان محروم می کند که می تواند برای آنها در بهبود فرآیند فروش و بررسی آنها ارزشمند باشد.
  • تماس سرد پیشنهادات الف رضایت فوری، از آنجایی که مشاغل می توانند به سرعت تشخیص دهند که تماس آنها در ایجاد فروش موفق بوده است یا خیر.
  • در نهایت، این روش کاوشگری به شرکت ها اجازه می دهد تا به دنبال بازارهای جدید باشند و دامنه دسترسی خود را گسترش دهند.

در اینجا 3 نمونه از شرکت هایی که از تماس سرد استفاده می کنند آورده شده است: Microsoft، Oracle و Salesforce.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

نیروی فروش از تماس سرد استفاده می کند تولید سرنخ برای تیم فروش خود و افزایش تعداد معاملات بسته.

بهترین شیوه ها در جستجوی تلفن شاملهدف و هدف مشخصی دارند برای هر تماس،آماده شود با اطلاعات مرتبط در مورد چشم انداز ویک سیستم سازمان یافته برای ردیابی تماس ها داشته باشید.

تماس سرد روشی است که بسیاری از کسب‌وکارها برای جذب مشتریان جدید از آن استفاده می‌کنند، اما می‌تواند بسیار خطرناک نیز باشد.

برای هر گونه سوال مرتبط با جست و جوی تلفنی، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.

بنابراین، این سه شرکت در مورد تماس سرد یک هدف مشترک دارند: افزایش فروش و افزایش مشتریان خود.

تماس سرد، در ویدیو توضیح داده شده است

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

معمولاً بهترین زمان سال برای تماس سرد است آغاز سال.

تماس با مشتریان بالقوه در اوایل سال به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در طول دوره های بودجه سالانه مشتریان بالقوه مورد توجه مشتریان بالقوه خواهد بود.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

اگر این تعریف از تماس سرد شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و عضویت در خبرنامه دیجیتال ما برای دریافت مقالات بعدی ما دریغ نکنید.

همانطور که بسیاری از شرکت ها تصمیمات سرمایه گذاری خود را برای سال آینده می گیرند در ژانویه و فوریه، اکنون زمان بسیار خوبی برای استفاده از فرصت ها با درگیر شدن در گفتگوی فعال با مشتریان بالقوه از طریق تماس سرد است.

یکی از خطرات اصلی مرتبط با تماس سرد، این است احتمال آسیب رساندن به اعتبار یک شرکت. اگر مشتری احساس کند که در طول تماس ناخواسته با او تماس گرفته شده یا با او غیرحرفه‌ای رفتار شده است، می‌تواند منجر به بررسی‌های بد و تبلیغات منفی شود.

همچنین برنامه ریزی تماس شما می تواند بسیار مفید باشد همانطور که شرکت ها کمپین های بازاریابی جدید را آماده می کنند یا سرمایه گذاری هایی را برای رشد خود در نظر می گیرید، زیرا راه حل هایی را به آنها ارائه می دهید که نیازهای آنها را در مراحل اولیه برنامه ریزی آنها برآورده می کند.

در اینجا برخی از جنبه‌های مثبت ایجاد شده توسط تماس سرد وجود دارد که شرکت‌ها وقتی تماس سرد را در استراتژی بازاریابی خود ادغام نمی‌کنند، از دست می‌دهند.

3 نمونه از شرکت هایی که از تماس سرد استفاده می کنند

این تماس سرد، همچنین به عنوان شناخته شده است تماس سرد، از اکتشاف سرد، یا از جست و جوی تلفنی، یک تکنیک بازاریابی است که در فروش و توسعه تجارت استفاده می شود. متشکل از تماس ناخواسته با مشتریان بالقوه برقرار کنید و سعی کنید محصولات یا خدمات را از طریق تلفن، ایمیل یا پست به آنها بفروشید.

هنگام برقراری تماس تلفنی، مهم است که به خاطر داشته باشید که به شیوه ای حرفه ای و محترمانه عمل کنید. در اینجا چند رفتار وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

  • از استفاده از کلمات عامیانه یا ناسزا بپرهیزید زیرا ممکن است منجر به درک منفی شود.
  • از موضوع دور نشوید و از آوردن اطلاعاتی که به گفتگو بی ربط است خودداری کنید.
  • هرگز از تاکتیک های فشار استفاده نکنید مانند تهدید یا تاکتیک های ارعاب؛ بلکه مودبانه در مورد مزایای محصول ارائه شده صحبت کنید.
  • هنگام بحث در مورد شرایط پرداخت، مطمئن شوید واضح و مختصر توضیح دهید، برای جلوگیری از سردرگمی بیشتر.
  • همچنین حتما رقبا یا محصولات آنها را تحقیر نکنید et هرگز توصیه ناخواسته نده بدون اینکه اول از شما سوال شود

بهترین زمان از سال برای انجام جستجوی تلفنی چه زمانی است؟

مایکروسافت از تماس سرد استفاده می کند محصولات و خدمات خود را ارائه دهد به مشتریان بالقوه

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

اوراکل از تماس سرد استفاده می کند ایجاد روابط با چشم انداز و ارائه راه حل هایی که نیازهای آنها را برآورده می کند.

در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از تماس سرد و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد کمپین های بازاریابی را به شما ارائه خواهیم داد. جست و جوی تلفنی.

تماس تلفنی
تماس سرد چیست؟

تعریف تماس سرد: به سادگی چیست؟

در اکثر شرکت ها، اینها معمولاً هستند مراکز تماس جایی که تیم های تجاری که مسئول تماس سرد هستند.

جستجوی تلفنی یک ابزار ضروری برای هر شرکتی است که می‌خواهد فهرست مشتریان خود را گسترش دهد و خود را معرفی کند. این به شرکت ها اجازه می دهد تا دسترسی خود را به حداکثر برسانند، زیرا می توانند مستقیماً با مشتریان جدید بالقوه تماس بگیرند و آنها را با خدمات یا محصولات خود معرفی کنند. تماس سرد سه مزیت اصلی دارد:

  1. اجازه می دهد تا زمان برد زیرا نیازی به نمایش محصول نیست.
  2. این به شرکت ها اجازه می دهد ایجاد روابط با مشتریان جدید بالقوه
  3. به کسب و کارها این توانایی را می دهدبازخورد ارزشمند دریافت کنید از مشتریان بالقوه

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

همچنین مهم است کهمودب و حرفه ای باشید هنگام صحبت با مشتریان بالقوه، و با دقت به نیازها و نگرانی های آنها گوش دهید. پیگیر باشید، بدون اینکه زور بزنید، همچنین در طول تماس ها مهم است، همانطور که پیگیری سریع بعد از هر تماس نیز مهم است.

تماس سرد، یا جستجو، جست و جوی سرد، یا جست و جوی تلفنی یک تکنیک فروش است که توسط شرکت ها برای تماس با مشتریان بالقوه بدون تماس قبلی با آنها استفاده می شود. تماس سرد به کسب و کارها اجازه می دهد تا خارج از روش های بازاریابی سنتی به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند.

همچنین، اگر از سیستم تماس خودکار استفاده می کنید، شما نیز خطر می کنیدمردم را آزار می دهد، زیرا بسیاری تماس های رباتیک را مزاحم و مختل می دانند.

شرکت هایی که از تماس سرد در استراتژی بازاریابی خود استفاده نمی کنند، چه فرصت هایی را از دست می دهند؟

اما بهترین توصیه برای موفقیت حداکثری این است که هر تماس را شخصی کنید بر اساس آنچه در مورد چالش ها و اهداف صنعت هر مشتری هدف می دانید.

برخی از سوالات متداول در مورد جستجوی تلفنی

چه کسی مسئول تماس سرد در یک شرکت است؟

قبل از ترک…

ممکن است مسائل حقوقی پیش بیاید اگر کمپین های تماس سرد شما با مقررات قابل اجرا مانند GDPR مطابقت ندارند.

به زبان ساده، تماس سرد به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد با افرادی که ممکن است از آنچه ارائه می‌دهند آگاه نباشند، ارتباط برقرار کنند و فرصت‌های فروش را تقویت کنند.

خطرات بالقوه استفاده از جستجوی تلفنی برای یک تجارت چیست؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

این تیم‌ها بر عملیات تماس سرد روزانه نظارت می‌کنند و باید یک استراتژی مؤثر برای ایجاد سرنخ و برقراری تماس‌های با کیفیت ایجاد کنند.

و البته او هم هست برای داشتن نگرش مثبت ضروری است و در طول فرآیند خوشبین باقی بماند.

در هنگام تماس سرد باید از انجام چه کارهایی اجتناب کنید؟

مدیر این تیم ها باید راهنمایی و بازخورد را به کارکنانی که در جستجوی تلفن، تعیین انتظارات و اهداف دخیل هستند، ارائه دهد. او همچنین باید برای پاسخ دادن به سوالات و مقابله با هر گونه چالشی که ممکن است در طول فرآیند ایجاد شود، در دسترس باشد.

بهترین روش ها برای جستجوی تلفنی چیست؟

تماس سرد روشی موثر برای کسب و کارها برای ارتباط با مشتریان بالقوه جدید و در نهایت جلب مشتریان بیشتر است. اگرچه در ابتدا می تواند دلهره آور باشد، اما راه بسیار خوبی برای کسب و کارهای کوچک است تا با ایجاد روابط با مشتریان بالقوه و استفاده از حداکثر فرصت های رشد، سفر تجاری خود را آغاز کنند.

اهمیت تماس سرد: 3 مزیت اصلی استفاده از جستجوی سرد برای یک تجارت چیست؟