کسبوکارهایی که تماس سرد را در استراتژی بازاریابی خود گنجاندهاند، برخی از فرصتها را از دست میدهند:
- این است یکی از بهترین راه ها برای معرفی یک کسب و کار به مشتریان بالقوه است. به عنوان مثال، این یک راه موثر برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان از طریق برقراری ارتباط مستقیم با آنها از طریق تلفن است.
- این شرکت خود را از بازخورد مشتریان محروم می کند که می تواند برای آنها در بهبود فرآیند فروش و بررسی آنها ارزشمند باشد.
- تماس سرد پیشنهادات الف رضایت فوری، از آنجایی که مشاغل می توانند به سرعت تشخیص دهند که تماس آنها در ایجاد فروش موفق بوده است یا خیر.
- در نهایت، این روش کاوشگری به شرکت ها اجازه می دهد تا به دنبال بازارهای جدید باشند و دامنه دسترسی خود را گسترش دهند.
در اینجا 3 نمونه از شرکت هایی که از تماس سرد استفاده می کنند آورده شده است: Microsoft، Oracle و Salesforce.
نیروی فروش از تماس سرد استفاده می کند تولید سرنخ برای تیم فروش خود و افزایش تعداد معاملات بسته.
بهترین شیوه ها در جستجوی تلفن شاملهدف و هدف مشخصی دارند برای هر تماس،آماده شود با اطلاعات مرتبط در مورد چشم انداز ویک سیستم سازمان یافته برای ردیابی تماس ها داشته باشید.
تماس سرد روشی است که بسیاری از کسبوکارها برای جذب مشتریان جدید از آن استفاده میکنند، اما میتواند بسیار خطرناک نیز باشد.
بنابراین، این سه شرکت در مورد تماس سرد یک هدف مشترک دارند: افزایش فروش و افزایش مشتریان خود.
تماس سرد، در ویدیو توضیح داده شده است
معمولاً بهترین زمان سال برای تماس سرد است آغاز سال.
تماس با مشتریان بالقوه در اوایل سال به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در طول دوره های بودجه سالانه مشتریان بالقوه مورد توجه مشتریان بالقوه خواهد بود.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
همانطور که بسیاری از شرکت ها تصمیمات سرمایه گذاری خود را برای سال آینده می گیرند در ژانویه و فوریه، اکنون زمان بسیار خوبی برای استفاده از فرصت ها با درگیر شدن در گفتگوی فعال با مشتریان بالقوه از طریق تماس سرد است.
یکی از خطرات اصلی مرتبط با تماس سرد، این است احتمال آسیب رساندن به اعتبار یک شرکت. اگر مشتری احساس کند که در طول تماس ناخواسته با او تماس گرفته شده یا با او غیرحرفهای رفتار شده است، میتواند منجر به بررسیهای بد و تبلیغات منفی شود.
همچنین برنامه ریزی تماس شما می تواند بسیار مفید باشد همانطور که شرکت ها کمپین های بازاریابی جدید را آماده می کنند یا سرمایه گذاری هایی را برای رشد خود در نظر می گیرید، زیرا راه حل هایی را به آنها ارائه می دهید که نیازهای آنها را در مراحل اولیه برنامه ریزی آنها برآورده می کند.
در اینجا برخی از جنبههای مثبت ایجاد شده توسط تماس سرد وجود دارد که شرکتها وقتی تماس سرد را در استراتژی بازاریابی خود ادغام نمیکنند، از دست میدهند.
3 نمونه از شرکت هایی که از تماس سرد استفاده می کنند
این تماس سرد، همچنین به عنوان شناخته شده است تماس سرد، از اکتشاف سرد، یا از جست و جوی تلفنی، یک تکنیک بازاریابی است که در فروش و توسعه تجارت استفاده می شود. متشکل از تماس ناخواسته با مشتریان بالقوه برقرار کنید و سعی کنید محصولات یا خدمات را از طریق تلفن، ایمیل یا پست به آنها بفروشید.
هنگام برقراری تماس تلفنی، مهم است که به خاطر داشته باشید که به شیوه ای حرفه ای و محترمانه عمل کنید. در اینجا چند رفتار وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:
- از استفاده از کلمات عامیانه یا ناسزا بپرهیزید زیرا ممکن است منجر به درک منفی شود.
- از موضوع دور نشوید و از آوردن اطلاعاتی که به گفتگو بی ربط است خودداری کنید.
- هرگز از تاکتیک های فشار استفاده نکنید مانند تهدید یا تاکتیک های ارعاب؛ بلکه مودبانه در مورد مزایای محصول ارائه شده صحبت کنید.
- هنگام بحث در مورد شرایط پرداخت، مطمئن شوید واضح و مختصر توضیح دهید، برای جلوگیری از سردرگمی بیشتر.
- همچنین حتما رقبا یا محصولات آنها را تحقیر نکنید et هرگز توصیه ناخواسته نده بدون اینکه اول از شما سوال شود
بهترین زمان از سال برای انجام جستجوی تلفنی چه زمانی است؟
مایکروسافت از تماس سرد استفاده می کند محصولات و خدمات خود را ارائه دهد به مشتریان بالقوه
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)