(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)

قبل از ترک…

هدف‌گیری مجدد با ارتباط با افرادی که قبلاً به محصولات یا خدمات شرکت علاقه نشان داده‌اند، از دانش مصرف‌کنندگان از قبل در مورد برند استفاده می‌کند و آنها را تشویق به انجام اقدامات دیگری مانند خرید می‌کند.

حتی می توان بر اساس معیارهای جمعیت شناختی مانند سن، جنسیت یا موقعیت مکانی کاربران را هدف قرار داد. این پلتفرم ها برای کمک به کسب و کارها در ایجاد روابط با مشتریان فعلی خود و افزایش فروش، مقرون به صرفه و موثر هستند.

آیا هدف گذاری مجدد با GDPR مطابقت دارد؟

این به تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر به مشتری کمک می‌کند، زیرا مشتریان بالقوه در طول سفر آنلاین خود با تبلیغات مرتبطی که آنها را تشویق به بازگشت یا تبدیل می‌کند، هدف‌گذاری مجدد می‌شوند.

اهداف اصلی از هدف گذاری مجدد چیست؟

بله، هدف گذاری مجدد یک است سرمایه گذاری سودآور برای شرکت ها به دنبال رشد مشتریان خود و افزایش فروش خود هستند.

با ردیابی فعالیت و قرار دادن آنها کار می کند تبلیغات هدفمند هنگام مرور وب سایت های دیگر یا استفاده از شبکه های اجتماعی.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

گوگل ادوردز محبوب ترین پلتفرم برای بازاریابی مجدد است زیرا بیشترین دسترسی و دید را دارد. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مشتریانی را هدف قرار دهند که قبلاً از وب‌سایت‌های آنها بازدید کرده‌اند یا قبلاً با تبلیغات آنها تعامل داشته‌اند. آنها همچنین می توانند مخاطبان سفارشی را بر اساس رفتار کاربر گذشته، مانند رفتارهای خرید و پرس و جوهای جستجو ایجاد کنند.

و در نهایت، آخرین ایراد هدف گیری مجدد: می تواند باشد اندازه گیری دقیق دشوار است و اغلب دارای یک هزینه بالا در مقایسه با بازده ایجاد شده.

3 مثال استفاده از بازاریابی مجدد در تجارت

هدف گذاری مجدد تبلیغات می تواند با RPG مطابقت داشته باشد اگر تبلیغ کننده از مقررات مربوط به موضوع پیروی کند:

  • را رضایت کاربر باید کسب شود قبل از هر گونه جمع آوری داده برای اهداف هدف گذاری
  • تمام داده های شخصی باید باشد فقط برای اهداف قانونی و مشخص جمع آوری شده است.
  • اگر قرار است داده های کاربر برای هدف گذاری مجدد تبلیغات با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته شود، الف شفافیت روشنی در این مورد باید ارائه شود و همچنین رضایت کاربر خاص دیگر.
  • کاربر باید روی داده های جمع آوری شده کنترل داشته باشد و دسترسی آسان به این اطلاعات و همچنین امکان تصحیح یا حذف آن در هر زمان داشته باشید.

برخی از سوالات متداول در مورد هدف گیری مجدد

به عبارت دقیق، هدف گذاری مجدد چگونه کار می کند؟

هدف گذاری مجدد یک ابزار قدرتمند است که دارای چندین مزیت برای مشاغل است:

  1. اول، این یک راه موثر برای دوباره با افراد علاقه مند به محصولات یا خدمات شما ارتباط برقرار کنید، اما ممکن است بدون درخواست بیشتر به وب سایت شما باز نگردند.
  2. اجازه می دهد تا بهتر مخاطبان مناسب را هدف قرار دهند با تبلیغات سفارشی، که منجر به نرخ کلیک بالاتر و بازگشت سرمایه (ROI) بهتر از تلاش های تبلیغاتی شما می شود.
  3. Le reciblage به کسب و کارها در ایجاد آگاهی از برند کمک می کند با دستیابی به کاربرانی که ممکن است با برند یا پیشنهاد آنها آشنا نباشند.

استفاده از هدف گذاری مجدد چه خطراتی برای شرکت می تواند داشته باشد؟

این به شرکت ها اجازه می دهدبه خریدارانی برسد که قبلاً به محصول خود ابراز علاقه کرده اند، که به افزایش نرخ تبدیل و فروش کمک می کند.

3 مزیت اصلی استفاده از retargeting برای یک شرکت چیست؟

هدف گذاری مجدد یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که بر بازگشت مشتریان تمرکز دارد.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

اگر این تعریف از هدف گذاری مجدد شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و عضویت در خبرنامه دیجیتال ما برای دریافت مقالات بعدی ما دریغ نکنید.

هدف گذاری مجدد یک ابزار بازاریابی جالب است، اما استفاده از آن می تواند خطرات متعددی را به همراه داشته باشد.

هدف گذاری مجدد، همچنین به عنوان بازاریابی مجدد یا هدف گذاری مجدد شناخته می شود، یک استراتژی بازاریابی است که به شرکت ها اجازه می دهد به مشتریانی دست یابند که قبلاً با سایت یا محصولات آنها تعامل داشته اند. این شکل از تبلیغات مبتنی بر ردیابی کوکی‌ها یا سایر فناوری‌های ردیابی رفتار مشتری است که به بازاریابان اجازه می‌دهد پیام‌های خود را با منافع شخصی مشتری مورد نظر تنظیم کنند.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

بازاریابی مجدد را می توان در پلتفرم های متعددی مانند تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک، تبلیغات توییتر، تبلیغات بینگ، تبلیغات پینترست و تبلیغات لینکدین انجام داد.

اگر تبلیغ کننده این شرایط را رعایت کند، می تواند بدون مشکل از بازاریابی مجدد استفاده کند.

آیا هدف گذاری مجدد برای شرکت ها سرمایه گذاری سودآوری است؟

ماهیت هدفمند آن به این معنی است کسب‌وکارها می‌توانند با هدف قرار دادن تنها مصرف‌کنندگانی که احتمالاً محصول یا خدمات آن‌ها را خریداری می‌کنند، در پول خود صرفه‌جویی کنند.

استفاده بیش از حد مکرر از retargeting می تواند منجر به خستگی چاپ شود (خستگی تبلیغات) یعنی مشتریان نسبت به تبلیغات حساسیت زدایی می کنند و دیگر تاثیری ندارند.

اهداف اصلی هدف گذاری مجدد عبارتند از:

  • برای یادآوری وجود محصولات و خدمات به مشتریان
  • مشتریان فعلی را تشویق کنید تا خریدهای خود را تمدید کنند
  • افزایش آگاهی از برند و وفاداری مشتریان بالقوه
  • سرنخ ها و تبدیل های بیشتری ایجاد کنید
  • کاهش رها شدن سبد خرید

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از هدف گذاری مجدد و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد کمپین های هدف گذاری مجدد تبلیغات

هدف گذاری تبلیغات
هدف گذاری مجدد چیست؟

تعریف هدف گذاری مجدد: به سادگی چیست؟

در کار می کند ردیابی تعامل کاربر با تبلیغات و کوکی ها، که سپس به مشاغل اجازه می دهد تا تبلیغات مرتبط را برای بازدیدکنندگان وب سایت نمایش دهند.

برای هر گونه سوال مرتبط با کمپین های بازاریابی مجدد، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.

به عنوان مثال، اگر شخصی از یک وب سایت بازدید کند و روی یک تبلیغ کلیک کند، تبلیغات دیگری مربوط به علاقه اولیه خود را دریافت خواهد کرد.

با اجرای تبلیغات در شبکه های نمایشی متعدد، کسب و کارها می توانند دسترسی کمپین های خود را به حداکثر برسانند و از حداکثر دید برای محصولات و خدماتی که ارائه می دهند اطمینان حاصل کنند.

در کدام پلتفرم ها می توان بازاریابی مجدد انجام داد؟

خطر دیگر این است که کسب و کارها اغلب کنترل محدودی بر مکان قرار دادن تبلیغات خود دارند، که می تواند آنها را با محتوایی مرتبط کند که بازتاب بدی در شرکت دارد.

هدف گذاری مجدد ابزار قدرتمندی است که شرکت ها برای به حداکثر رساندن دسترسی به تبلیغات خود از آن استفاده می کنند. در اینجا سه ​​مثال از موقعیت هایی که در آنها می توان از هدف گیری مجدد استفاده کرد آورده شده است:

  1. رها شدن گاری : رها کردن سبد خرید زمانی است که شرکت‌ها مشتریانی را که اقلامی را در سبد خرید خود گذاشته‌اند، دوباره هدف قرار می‌دهند. به طور معمول، این شامل ارسال ایمیل یا کوپن برای متقاعد کردن آنها برای بازگشت به وب سایت و تکمیل فروش است.
  2. کمپین های بازاریابی مجدد پویا : کسب‌وکارها همچنین می‌توانند کمپین‌های بازاریابی مجدد پویا ایجاد کنند که شامل نمایش تبلیغات محصولاتی است که مشتری قبلاً در وب‌سایت شرکت مشاهده کرده است.
  3. بازاریابی مجدد موتورهای جستجو : بازاریابی مجدد موتورهای جستجو راهی عالی برای مشاغل برای نمایش تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی که مشتری در موتور جستجوی خود جستجو کرده است.

هدف گذاری مجدد، در ویدیو توضیح داده شده است

با نمایش تبلیغات هدفمند که با فعالیت مرور مشتری مطابقت دارد، هدف گذاری مجدد کمک می کند بهبود تجربه مشتری، که اغلب منجر به افزایش فروش می شود.

و از آنجایی که به شما امکان می دهد ترجیحات و علایق مشتریان را بدانید، هدف گذاری مجدد به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی بسیار مؤثری ایجاد کنند که در زمان مناسب به مخاطبان مناسب برسد.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

یکی از واضح ترین آنها این است که می تواند باشد مزاحم و غیر جالب در نظر گرفته می شود برای مشتریان اگر تبلیغات کسب و کار شما به طور مداوم در سایت های دیگر ظاهر شود. مشتریان احتمالاً عصبانی می شوند و نظر کمی نسبت به کسب و کار شما دارند یا حتی نمی خواهند از شما خرید کنند.

را هدف گذاری مجدد، بازاریابی مجدد، یا هدف گذاری مجدد تبلیغات، یک تکنیک بازاریابی آنلاین است که بر روی کاربرانی تمرکز می‌کند که قبلاً از وب‌سایت آگهی‌دهنده بازدید کرده یا اقدامی را در آن انجام داده‌اند تا پیام‌های تبلیغاتی جدیدی را متناسب با علایق آن‌ها ارائه دهد.