(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)
انتشار: فروردین 18، 1402
بروزرسانی: 22 آذر 1404

(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=4Apq_aAXjck[/embed]

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

این در مورد یک است پلتفرم فناوری که به تبلیغ کنندگان و آژانس های تبلیغاتی اجازه می دهد فضای تبلیغاتی را در زمان واقعی خریداری کنند در چندین وب سایت و اپلیکیشن موبایل

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=W_dF2bi4n_8[/embed]

میز تجارت می تواند مزایای خاصی را به همراه داشته باشد، اما باید از معایب استفاده از آن نیز آگاه باشید:

  1. عدم شفافیت : برخی از میزهای معاملاتی ممکن است در مورد هزینه های واقعی تبلیغات، حاشیه ها و کمیسیون ها شفافیت نداشته باشند و این مشکلی است که می تواند منجر به هزینه های پنهان و هزینه های غیرمنتظره برای تبلیغ کنندگان شود.
  2. خطر تقلب تبلیغاتی : میز معاملات ممکن است در برابر تقلب های تبلیغاتی، مانند نمایش ها یا کلیک های تقلبی، آسیب پذیر باشد. تبلیغ کنندگان باید از این خطرات آگاه باشند و اقداماتی را برای به حداقل رساندن ضرر ناشی از تقلب در تبلیغات انجام دهند.
  3. وابستگی به یک پلتفرم تکنولوژیکی : تبلیغ کنندگانی که از میز معاملاتی استفاده می کنند می توانند به پلتفرم وابسته شوند. اگر مشکل فنی وجود داشته باشد یا اگر پلتفرم خراب شود، می تواند تأثیر منفی بر کمپین تبلیغاتی فعلی داشته باشد.
  4. نیاز به مهارت های فنی : ممکن است تبلیغ کنندگان برای استفاده مؤثر از میز معاملات به مهارت های فنی نیاز داشته باشند. آنها باید مطمئن شوند که مهارت های داخلی خود را دارند یا می توانند از کارشناسان تبلیغات آنلاین کمک بگیرند تا اثربخشی کمپین های خود را به حداکثر برسانند.

آیا یک شرکت می تواند بدون میز تجاری برای کمپین های تبلیغاتی خود کار کند؟

چگونه کار می کند؟ میزهای معاملاتی از داده ها و الگوریتم های رفتاری برای شناسایی مرتبط ترین مخاطبان و قرار دادن تبلیغات هدفمند در مکان های بهینه استفاده می کنند.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از میز معامله و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد پلتفرم هایی که خرید فضای تبلیغات آنلاین را متمرکز می کنند.

تبلیغات موبایل

تعریف میز معاملاتی: به سادگی چیست؟

اگر شرکتی تصمیم بگیرد کمپین های تبلیغاتی آنلاین خود را مدیریت کند، او باید مایل به سرمایه گذاری زمان و منابع باشد برای یادگیری مهارت های لازم، کمپین ها را از نزدیک زیر نظر بگیرید و استراتژی ها را بر اساس نتایج تنظیم کنید.

تصمیم گیری برای کار با میز معاملاتی یا عدم آن به نیازها و اهداف شرکت، بودجه و منابع داخلی آن بستگی دارد.

3 نمونه از شرکت هایی که از مناقصه بلادرنگ استفاده می کنند

  1. رنو : این خودروساز فرانسوی برای خرید فضای تبلیغاتی به صورت لحظه ای و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی خود از میز معاملاتی استفاده می کند. آنها با شرکای خارجی برای مدیریت خرید تبلیغات آنلاین خود کار می کنند.
  2. AccorHotels : گروه هتل AccorHotels برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی آنلاین خود از میز معاملاتی نیز استفاده می کند. آنها از داده های رفتاری برای هدف قرار دادن مشتریانی که به احتمال زیاد در یکی از هتل هایشان رزرو می کنند، استفاده می کنند.
  3. سی تخفیف : سایت فروش آنلاین فرانسوی Cdiscount از یک میز معاملاتی نیز برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی آنلاین خود استفاده می کند. آنها با شرکای خارجی کار می کنند تا تأثیر کمپین های تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانند و به مرتبط ترین مصرف کنندگان دسترسی پیدا کنند.

RTB، در ویدئو توضیح داده شده است

آنها همچنین می توانند درخواست کنند تا گزارش های دقیقی از عملکرد کمپین های تبلیغاتی خود و هزینه های مربوط به هر نمایش مشاهده کنند.

معیارهای کلیدی برای انتخاب میز معاملاتی برای یک شرکت چیست؟

برخی از معیارهای رایج عبارتند از اطلاعات دموگرافیک و رفتارهای کاربر، محتوای وب سایت یا کاربرد، هزینه موجودی آگهی، کیفیت موجودی، موقعیت جغرافیایی و فصلی بودن.

کمپین های تبلیغاتی که توسط میزهای معاملاتی مدیریت می شوند می توانند چندین شکل داشته باشند:

  • بنرها
  • فیلم های
  • تبلیغات بومی
  • تبلیغات اجتماعی

3 مزیت اصلی استفاده از مناقصه بلادرنگ برای یک شرکت چیست؟

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=HcSxuFg0KCg[/embed]

برخی از سوالات متداول در مورد میز معاملات

چگونه میزهای معاملاتی وب سایت هایی را که از آنها فضای تبلیغاتی خریداری می کنند انتخاب می کنند؟

همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که میز معاملات دارای مکانیسم های اندازه گیری و ردیابی دقیق است ارزیابی عملکرد کمپین های تبلیغاتی

این میز معامله، در تبلیغات، یک است ابزار مدیریت خرید فضای تبلیغاتی آنلاین در زمان واقعی، که به عنوان مناقصه در زمان واقعی (RTB) شناخته می شود.

میزهای معاملاتی می توانند از DSP برای خرید موجودی آگهی استفاده کنند، اما همه DSP ها با میز معاملاتی مرتبط نیستند.

چگونه تبلیغ کنندگان می توانند از شفافیت هزینه هنگام کار با میز معاملات اطمینان حاصل کنند؟

معیارهای کلیدی که هنگام انتخاب میز معاملات برای یک شرکت باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  • شفافیت هزینه
  • تخصص تیم
  • کیفیت تکنولوژی
  • توانایی دستیابی به مخاطبان خاص
  • شهرت بازار

بله، یک شرکت می تواند بدون میز تجاری برای کمپین های تبلیغاتی آنلاین خود کار کند. تبلیغ کنندگان می توانند انتخاب کنند که کمپین های تبلیغاتی خود را خودشان مدیریت کنند یا از یک آژانس تبلیغاتی سنتی استفاده کنند که با میز معاملاتی کار نمی کند.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. برای هرگونه سوال مرتبط پلتفرم هایی که خرید فضای تبلیغات آنلاین را متمرکز می کنند، برای ارسال نظرات خود از قسمت "نظرات" دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.

میزهای معاملاتی از معیارهای مختلفی برای انتخاب وب سایت ها (و برنامه های تلفن همراه) استفاده می کنند که از آنها فضای تبلیغاتی خریداری می کنند.

اگر این تعریف میز معاملاتی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

اما توجه به این نکته ضروری است که استفاده از میز معاملاتی می تواند مزایای قابل توجهی را از نظر هدف گذاری، بهینه سازی هزینه و اندازه گیری عملکرد ارائه دهد.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

میز معاملاتی تیمی از متخصصان تبلیغات است که کمپین های تبلیغاتی بلادرنگ را برای تبلیغ کنندگان مدیریت می کنند، در حالی که DSP یک پلت فرم فناوری است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد با استفاده از یک رابط مدیریتی یکپارچه، تبلیغات بلادرنگ را در چندین وب سایت و برنامه های تلفن همراه خریداری کنند.

در حین پرسیدن جزئیات در مورد هزینه ها، کمیسیون ها و حاشیه ها!

قبل از ترک...

میز معاملاتی یک پلتفرم فناوری است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد فضای تبلیغاتی در زمان واقعی را در چندین وب سایت و اپلیکیشن موبایل خریداری کنند. برای یک شرکت، این روشی است برای بهره مندی از هدف گذاری بهتر مخاطبان، بهینه سازی هزینه های تبلیغات و اندازه گیری دقیق عملکرد کمپین های تبلیغاتی.

سه مزیت اصلی استفاده از مناقصه بلادرنگ برای یک شرکت عبارتند از:

  1. دقت هدف گیری بیشتر : تبلیغ کنندگان می توانند مصرف کنندگان را بر اساس رفتار و علایق آنلاینشان مورد هدف قرار دهند و امکان تبلیغات مرتبط تر و شخصی تر را فراهم کنند. داده های رفتاری و الگوریتم ها نیز به درک بهتر مصرف کنندگان کمک می کنند و تبلیغات را بر اساس پاسخ دهی آن ها تنظیم می کنند.
  2. بهینه سازی هزینه : این راهی است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا قیمت های حراج را برای نمایش آگهی ها در زمان واقعی تعیین کنند. بنابراین آنها می توانند بسته به فرصت های موجود در بازار پس انداز کنند. تبلیغ کنندگان همچنین این انتخاب را دارند که قیمت های پیشنهادی خود را در زمان واقعی تنظیم کنند تا بازده بازگشت سرمایه را به حداکثر برسانند.
  3. اندازه گیری و ردیابی بهتر : پلتفرم های پیشنهادی بیدرنگ به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا عملکرد کمپین های تبلیغاتی خود را در زمان واقعی پیگیری کنند. این به آنها اجازه می دهد تا استراتژی تبلیغات خود را با توجه به نتایج به دست آمده بهینه کنند، پیشنهادات را مطابق نتایج تنظیم کنند و تأثیر کمپین های خود را به حداکثر برسانند.

معایب احتمالی استفاده از میز معاملاتی چیست؟

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=Ghd4P1juprU[/embed]

میزهای معاملاتی نیز می توانند استفاده از داده های شخص ثالث برای اصلاح هدف خود و انتخاب وب سایت ها و برنامه های کاربردی بر اساس علایق مصرف کننده.

تفاوت بین میز معاملات و پلت فرم سمت تقاضا (DSP) چیست؟