برخی از موثرترین تکنیک های تبلیغات در محل فروش عبارتند از: ایجاد نمایشگرهای چشم نواز، استفاده از آویزها و بنرها، ارائه تخفیف یا پیشنهادات ویژه و استفاده از تابلوهای دیجیتال.
- را نمایشگرهای چشم نواز می توان با استفاده از تابلوهای رنگارنگ، پوسترها و دیگر گرافیک هایی که توجه را به محصول یا خدماتی که تبلیغ می شود، ایجاد کرد.
- را بلندگوهای قفسه کارتها یا برچسبهای کوچکی هستند که در نزدیکی محصولات روی قفسهها قرار میگیرند و اطلاعاتی در مورد آنها ارائه میدهند.
- را بنرها همچنین می تواند برای جلب توجه به کالاها و ایجاد فضایی جذاب در فروشگاه ها استفاده شود.
- پیشنهاد تخفیف یا پیشنهاد ویژهمانند پیشنهادهای «یکی بخر، یک بار رایگان دریافت کن»، می تواند مشتریان را برای خرید ترغیب کند.
- نمایشگر دیجیتال راه عالی دیگری برای تبلیغات است زیرا بهروزرسانیهای بیدرنگ فروش و تبلیغات را به مشتریان ارائه میدهد.
بازاریابی POS به طور کلی توسط شرکت ها و کسب و کارها اجرا می شود تشویق مشتریان به خرید محصولات یا خدمات آنها
این مخفف برای توصیف جایی که مشتری برای کالا یا خدمات پرداخت می کند استفاده می شود. این می تواند در یک فروشگاه خرده فروشی فیزیکی، رستوران یا بازار آنلاین باشد.
اگر این تعریف بازاریابی POS شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
تبلیغات نقطه فروش یک ابزار بازاریابی مهم است زیرا آن را دارد به کسب و کارها کمک می کند تا توجه مشتریان را جلب کنند زمانی که در فروشگاه هستند و آماده خرید هستند.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
برای هر گونه سوال مرتبط با تبلیغات در محل فروش، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)