(+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و سوالات متداول)

Click&Reserve یک سرویس مهم است زیرا به مشتریان اجازه می دهد قبل از رفتن به فروشگاه، اقلام را به صورت آنلاین رزرو کنند.

اگر این تعریف رزرو الکترونیکی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

رزرو الکترونیکی همچنین به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مرور وب‌سایت‌های مختلف برای یافتن پیشنهادی که مناسب‌تر است، تصمیم نهایی را در مورد خرید یا عدم خرید محصول بگیرند. که تجربه خرید را آسان تر و راحت تر می کند، زیرا آنها مجبور نیستند قبل از خرید اطلاعات مربوط به یک محصول خاص را جستجو کنند.

Click&Reserve می تواند یک سرویس مفید برای کسب و کارها باشد، اما معایب بالقوه ای نیز دارد.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

در صورتی که مشتری کالای خود را در مهلت مقرر تحویل نگیرد، کالا به انبار بازگردانده می شود و توسط مشتری دیگری قابل خریداری است. در صورت عدم تحویل گرفتن کالا در زمان تعیین شده، فروشگاه ممکن است هزینه ای را نیز دریافت کند.

برای هر گونه سوال مرتبط با کلیک کنید و رزرو کنید، برای ارسال نظرات خود از قسمت “نظرات” دریغ نکنید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما (با کمال میل) خواهیم بود.

هنگامی که آنها به فروشگاه می رسند، آنها به سادگی شماره سفارش یا ایمیل تأیید خود را به یکی از همکاران فروشگاه نشان می دهند که اقلام را برای آنها تحویل می گیرد، به آنها اجازه می دهد آنها را امتحان کنند و سپس اگر راضی هستند، تسویه حساب کنند.

یک فروشگاه چه مدت می تواند یک محصول را در رزرو الکترونیکی کنار بگذارد؟

اکثر فروشگاه هایی که خدمات کلیک و رزرو ارائه می دهند، محصولات را در حالت تعلیق نگه می دارند تا یک هفته ولی زمان ممکن است متفاوت باشد بسته به فروشگاه

مزیت دوم این است در دسترس بودن محصول : با کنار گذاشتن محصول در فروشگاه وجود دارد هیچ خطری وجود ندارد که محصول موجود نباشد زمانی که بالاخره تصمیم گرفتید برای مشاهده آن به فروشگاه بروید و احتمالاً آن را بخرید.

این نیز اجازه می دهد تا کاهش زمان انتظار و صف های طولانی، زیرا مشتریان به سادگی می توانند اقلام رزرو شده را هنگام ورود به فروشگاه تحویل بگیرند.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

یکی دیگر از معایب مربوط به پیاده سازی تکنولوژی لازم برای کلیک کردن و رزرو خدمات، که ممکن است ثابت شود گران برای شرکت ها این شامل هزینه راه اندازی سیستم های سفارش آنلاین و هزینه های مربوط به نگهداری آنها می شود.

رزرو آنلاین یک است فرآیند رزرو آنلاین محصول.

اوی، می توانید رزرو الکترونیکی خود را لغو کنید.

یک سرویس جدید را پیشنهاد دهید همچنین می تواند منجر به نارضایتی مشتری شود اگر در درک و استفاده از سیستم مشکل دارند یا در هنگام ثبت سفارش با خطا مواجه می شوند. که ممکن است منجر به نظرات منفی و فروش کمتر شود.

آیا امکان رزرو چند محصول در رزرواسیون الکترونیکی وجود دارد؟

بنابراین مشتریان می توانند راحت تر خرید کنید، زیرا آنها می توانند قبل از رفتن به فروشگاه از موجود بودن اقلام مورد نظر خود مطمئن شوند.

صرفه جویی در زمان : اینکه بتوان یک محصول را قبل از خرید کنار گذاشت، این امکان را فراهم می کند زمان برد و دروند خرید را تسریع کنید، زیرا نیازی به منتظر ماندن در صف های طولانی یا بررسی مداوم در دسترس بودن محصولات در قفسه ها نیست.

فقط به وب سایت فروشگاهی که در آن سفارش خود را ثبت کرده اید بروید یا با خدمات مشتری تماس بگیرید.

تفاوت کلیک و جمع آوری و کلیک و رزرو چیست؟

مطمئن شوید که شما وب سایت فروشگاه مورد نظر خود را بررسی کنید حداکثر زمان ماندگاری برای محصول شما

آیا می توانم رزرو الکترونیکی خود را لغو کنم؟

خدمات ” کلیک کنید و جمع آوری کنید خدماتی است که توسط خرده فروشان آنلاین ارائه می شود که به مشتریان اجازه می دهدخرید آنلاین اقلام و بعداً آنها را در فروشگاه تحویل بگیرید. این سرویس برای مشتریانی که زمان یا امکانات لازم برای مراجعه مستقیم به فروشگاه را ندارند راحت تر است.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

اول از همه، می تواند باشد مدیریت موثر سفارشات دشوار است کلیک کنید و رزرو کنید. کسب‌وکارها باید اطمینان حاصل کنند که کارکنان کافی برای پردازش سفارش‌ها در ساعات اوج مصرف و پیگیری سطح موجودی برای انجام سفارش‌ها دارند.

این به مشتریان این امکان را می دهد که قبل از آمدن به فروشگاه، محصولات را رزرو کرده و در صورت تمایل آنها را خریداری کنند.

بله، او است امکان رزرو چندین محصول avec کلیک و رزرو کنید.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


چرا کلیک و رزرو مهم است؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

رزرو الکترونیکی فرآیندی است که به مشتری این امکان را می دهد تا قبل از رفتن به فروشگاه، یک محصول را به صورت آنلاین رزرو کند تا بتواند قبل از خرید آن را در فروشگاه ببیند. این به شرکت اجازه می دهد تا با ارائه گزینه مشاهده محصول اضافی، ارزش خدمات مشتری خود را به سادگی افزایش دهد.

کلیک کنید و رزرو کنید یک سرویس مشابه است، اما به جای خرید آنلاین اقلام و تحویل گرفتن آنها از فروشگاه، مشتری می تواند یک کالا را از وب سایت کنار بگذارد. بدون نیاز به پیش پرداخت پولی از قبل. بنابراین، اگر محصول مورد رضایت او نباشد، امکان خروج بدون خرید آن وجود دارد.

در نهایت این تکنیک امکان مقایسه قیمت را فراهم می کند : با کلیک و رزرو می توانید مقایسه قیمت ها بین فروشگاه های مختلف بدون نیاز به تعجب اگر یک ساعت دیگر به عقب برگردید، آیا محصولی که در یک فروشگاه مشاهده می شود، همچنان وجود دارد یا خیر.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

این یک راه راحت است قبل از رفتن به فروشگاه فیزیکی یک محصول را کنار بگذارید. مشتریان می توانند پیشنهادات محصول را مرور کنند، محصولی را که می خواهند بخرند انتخاب کرده و در فروشگاه قرار دهند، بدون نیاز به پیش پرداخت، برای اطمینان از در دسترس بودن آن هنگام بازدید از فروشگاه.

3 مزیت اصلی استفاده از رزرو الکترونیک چیست؟

در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی ازرزرو الکترونیکی و همچنین مزایای اصلی آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد کلیک کنید و رزرو کنید.

رزرو الکترونیکی
رزرو الکترونیکی

تعریف رزرو الکترونیکی: به سادگی چیست؟

مشتریان می توانند چندین کالا را در وب سایت انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنند، سپس برای مشاهده یا امتحان محصولات به فروشگاه مراجعه کنند.

Click&Reserve نیز در این امر نقش دارد کاهش ضایعات محصول به دلیل موجودی بیش از حد و موجودی فروخته نشده، از آن زمان فروشگاه ها می توانند سطح موجودی خود را بهتر مدیریت کنند از طریق پیش بینی دقیق تقاضا

3 نمونه استفاده از کلیک و رزرو در تجارت

نمونه ای از رابط رزرو الکترونیکی NafNaf
نمونه ای از رابط رزرو الکترونیکی NafNaf
  1. خرده فروشان آنلاین : بسیاری از خرده فروشان آنلاین اکنون خدمات کلیک و سفارش را ارائه می دهند که به مشتریان امکان می دهد اقلام را از وب سایت خود سفارش دهند و سپس آنها را در فروشگاه تحویل بگیرند. این یک راه عالی برای مشتریان استاجتناب از هزینه های حمل و نقل et برای به دست آوردن سریع مقاله آنها آرزو می کنند.
  2. فروشگاه های مواد غذایی : فروشگاه‌های مواد غذایی اغلب از خدمات «کلیک و رزرو» استفاده می‌کنند تا به مشتریان اجازه دهند اقلام را به صورت آنلاین پیش‌سفارش کنند و سپس آن‌ها را در فروشگاه تحویل بگیرند. این سرویس به ویژه است در زمان اوج مصرف مفید است، زمانی که صف ها طولانی است یا مشتریان وقت ندارند تمام اقلام مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.
  3. نمایندگی های خودرو : نمایندگی های خودرو به طور فزاینده ای از خدمات کلیک و رزرو استفاده می کنند به مشتریان کمک کنید تا بدون نیاز به چندین بار رفتن به نمایشگاه، ماشین مناسب خود را پیدا کنند. مشتریان می توانند موجودی خود را به صورت آنلاین مرور کنند، وسیله نقلیه مورد نظر خود را انتخاب کنند و هر زمان که راحت باشند، یک رانندگی آزمایشی را برنامه ریزی کنند.

رزرو الکترونیکی، توضیح داده شده در ویدئو:

همچنین می تواند تشویق مصرف کنندگان به خرید بیشتر از آنچه در ابتدا می خواستند، زیرا قبلاً برخی از محصولات را کنار گذاشته اند و بنابراین وسوسه می شوند که خرید خود را نهایی کنند.

خیر سرویس Click&Reserve نیست پرداخت نکردن. وجود دارد هیچ هزینه اضافی مرتبط با استفاده از این سرویس وجود ندارد. مشتریان می توانند اقلام را به صورت آنلاین رزرو کرده و بدون هزینه اضافی از فروشگاه تحویل بگیرند.

معایب رزرو الکترونیکی مشتری برای مشاغل چیست؟

برخی از سوالات متداول درباره کلیک و رزرو:

آیا خدمات کلیک و رزرو هزینه دارد؟