فروش متقابل برای فروشگاه های آنلاین مهم است زیرا به آنها اجازه می دهد تا با فروش محصولات اضافی به مشتریان، درآمد خود را افزایش دهند.
این رویکرد برای افزایش فروش و درآمد فروشگاه در نظر گرفته شده است.
مترادف (و اصطلاحات مرتبط) با فروش متقابل در تجارت الکترونیک چیست؟
ما در مورد آن صحبت می کنیم فروش متقابل (فروش متقابل) در تجارت الکترونیک زمانی که یک فروشگاه آنلاین یک محصول مرتبط را به محصولی ارائه می دهد که مشتری قبلاً آن را مشاهده کرده یا خریداری کرده است.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
تعریف فروش متقابل در تجارت الکترونیک: به سادگی چیست؟
برای پیاده سازی یک استراتژی فروش متقابل موثر در فروشگاه آنلاین خود، مراحل مختلفی را باید دنبال کنید:
- ابتدا باید ایده روشنی در مورد اینکه کدام محصولات مکمل یکدیگر هستند داشته باشید.
- دوم، باید مطمئن شوید که محصولاتی که به عنوان آیتم های افزودنی ارائه می کنید در صفحه محصول قابل مشاهده هستند.
- سوم، برای تشویق مشتریان به خرید محصولات مکمل، باید تخفیف بدهید.
- در نهایت، باید ردیابی کنید که کدام محصولات با هم خریداری میشوند تا بتوانید استراتژی فروش متقابل خود را مطابق با آن تطبیق دهید.
کجا بلوک های فروش متقابل را در فروشگاه آنلاین خود نمایش دهیم؟
محصولاتی که از طریق رویکرد فروش متقابل توصیه می شوند ممکن است در مکان های مختلفی ظاهر شوند. در اینجا متداول ترین مکان های استفاده شده در فروشگاه های آنلاین آمده است:
- در افزودن به سبد خرید popin: فشار محصولات مکمل.
- در بخش ثانویه (پایین) یک فهرست؛
- در نتایج جستجو؛ برجسته کردن محصولات مکمل در نتایج جستجو؛
- در پایان یک دسته بندی در یک فروشگاه آنلاین؛
- از طریق ایمیل های تراکنشی پس از خرید محصول.
همانطور که قبلاً بحث شد، فروش متقابل تکنیکی است که برای ترغیب مشتریان به خرید محصولات یا خدمات مرتبط علاوه بر محصولاتی که قبلاً خریداری کردهاند، استفاده میشود. سه مزیت اصلی استفاده از فروش متقابل در تجارت الکترونیک عبارتند از:
- افزایش ارزش سفارش : شرکت ها با ارائه محصولات یا خدمات مرتبط می توانند ارزش هر سفارش مشتری را افزایش دهند.
- بهبود رضایت مشتری : کسب و کارها با برآوردن نیازهای مشتری از طریق افزایش فروش و فروش متقابل مرتبط، می توانند رضایت و وفاداری مشتری را بهبود بخشند.
- افزایش سود : در نهایت، شرکت ها می توانند با استفاده از تکنیک های فروش متقابل، سود خود را افزایش دهند.
چرا فروش متقابل برای فروشگاه های آنلاین مهم است؟
برای هر گونه سؤال اضافی مرتبط با تجارت الکترونیک متقابل و رویکردهای مرتبط، اگر به سؤالات شما در این پست پاسخ داده نشده است، لطفاً از بخش “نظرات” استفاده کنید. برای ارسال نظر خود برای ما، در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
علاوه بر این، فروش متقابل می تواند به فروشگاه های آنلاین کمک کند تا با ارائه ارزش بیشتر، مشتریان خود را حفظ کنند.
3 نمونه از استفاده از فروش متقابل در یک سایت تجارت الکترونیک
برخی از سوالات متداول در مورد بیع متقابل:
فروش متقابل یا افزایش فروش در تجارت الکترونیک، چه تفاوت هایی با هم دارند؟
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
اگر این تعریف بیع متقابل شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
مترادف های فروش متقابل در تجارت الکترونیک عبارتند از: فروش متقابل، فروش متقابل، فروش متقابل، تبلیغات متقابل یا بسته بندی.
همانطور که قبلا دیدیم، فروش متقابل می تواند در یک سایت تجارت الکترونیک اشکال مختلفی داشته باشد. در اینجا سه روش متداول، اما موثرترین، فروش متقابل آورده شده است:
- Upsell: پیشنهاد یک کالای گرانتر به مشتری که قبلاً علاقه مند به خرید یک محصول مرتبط است.
- فروش همراه: ارائه محصولات با هم با قیمتی با تخفیف
- تبلیغات متقابل: محصولاتی از دسته های دیگر را در صفحه محصول خود به نمایش بگذارید.