مزایای اصلی Wage Portage برای فریلنسرها در بازاریابی دیجیتال چیست؟


سپردن مدیریت اداری یک شرکت خرد به یک شرکت متخصص در کار آزاد (یا حمل دستمزد) می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در زمان و هزینه باشد. ما در این مقاله توضیح می دهیم که چرا و 6 مزیت اصلی فریلنسرها در بازاریابی دیجیتال چیست.

مزایای حمل دستمزد
مزایای حمل دستمزد

چرا مدیریت اداری فعالیت خود را به یک شرکت متخصص در حمل و نقل دستمزد برون سپاری کنید، در حالی که شما یک فریلنسر بازاریابی دیجیتال هستید، شاید ایده خوبی باشد؟

با برون سپاری وظایف اداری به یک شرکت حمل دستمزد (مانند قبل از پرتاژفریلنسرهای مستقل می توانند توجه و منابع خود را بر روی کسب و کار اصلی خود متمرکز کنند، در حالی که کارهای اداری را به متخصصانی که تجربه و تخصص لازم برای انجام سریع و کارآمد آن را دارند، بسپارند.

علاوه بر این، با همکاری با یک ارائه‌دهنده خدمات تخصصی، کسب‌وکارها به جدیدترین فناوری‌ها و ابزارها دسترسی خواهند داشت و آنها را قادر می‌سازد تا فرآیندها را ساده‌سازی کرده و کارایی را به حداکثر برسانند.

در نهایت، از آنجایی که ارائه دهنده خدمات از شرکت جدا است، هرگونه تضاد منافع احتمالی را که ممکن است از مدیریت این وظایف توسط پرسنل داخلی ناشی شود، حذف می کند.

در مجموع، استخدام یک شرکت باتجربه برای مدیریت اداری یک راه عالی برای فریلنسرهای مستقل است تا اطمینان حاصل کنند که عملیات آنها روان و سودآور است.

6 مزیت اصلی انتقال دستمزد برای فریلنسرها در حرفه بازاریابی دیجیتال چیست؟

مزایای استفاده از جابجایی دستمزد برای شرکت ها بسیار زیاد است، اما اینجاست 6 دلیل خوب برای در نظر گرفتن این نوع رویکرد زمانی که شما یک فریلنسر خوداشتغال هستید :

  • 1. ساعات های کاری قابل انعطاف : برون سپاری تمام بخش اداری به عنوان یک فریلنسر به متخصصان بازاریابی دیجیتال این امکان را می دهد تا ساعات کاری خود را تنظیم کنند و حجم کاری خود را بر اساس آن مدیریت کنند، بدون اینکه نگران هیچ گونه مراحل اداری باشند. این انعطاف‌پذیری می‌تواند برای کسانی که مجبورند کار و خانواده یا سایر تعهدات را کنار بگذارند بسیار مفید است.
  • 2. صرفه جویی در هزینه : استخدام یک مدیر مستقل می تواند به متخصصان بازاریابی دیجیتال اجازه دهد تا در مقایسه با مدیریت همه چیز (حسابداری، مدیریت اداری و غیره) صرفه جویی قابل توجهی داشته باشند.
  • 3. بهره وری بیشتر : PEO های فریلنسری می توانند به بازاریابان دیجیتال با به عهده گرفتن وظایف وقت گیر مانند مدیریت حقوق و دستمزد و حسابداری به افزایش بهره وری خود کمک کنند.
  • 4. دسترسی به برنامه بازنشستگی سودمندتر : فریلنسرها در دیجیتال مارکتینگ با استفاده از پرتاب دستمزد نه تنها در زمان با ارزش خود صرفه جویی می کنند، بلکه به مزایای اشتغال یعنی حق بازنشستگی نیز دسترسی خواهند داشت.
  • 5. دسترسی به بیمه بیکاری : به لطف انتقال دستمزد، فریلنسرها در بازاریابی دیجیتال در صورت توقف فعالیت خود نیز درآمد کسب خواهند کرد زیرا به لطف وضعیت غیرمستقیم کارمندی خود به حقوق بیکاری دسترسی خواهند داشت. در مورد یک شرکت خرد کلاسیک، آنها هرگز نمی توانستند این نوع امنیت اضافی قابل توجه را به دست آورند.
  • 6. کاهش سطح استرس : داشتن شخصی که وظایف اداری را انجام دهد، فشار بازاریابان دیجیتال را که در حال حاضر مشغول شعبده بازی چند پروژه به طور همزمان هستند، کاهش می دهد، و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر روی جنبه خلاقانه حرفه خود تمرکز کنند بدون اینکه در کاغذبازی و کارهای اداری غرق شوند. برای اکثر فریلنسرها بسیار محرک است.

این مقاله توسط leptidigital به عنوان بخشی از همکاری حمایت شده با Prium Portage نوشته شده است

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع