مزایای UX برای یک وب سایت

تبلت، رایانه شخصی یا موبایل، پشتیبانی برای مشاوره با یک وب سایت بسیار زیاد است. مشتریان در حال حاضر چند کاناله هستند، آنها خرید و خواندن خود را در چندین رسانه انجام می دهند، خواه کامپیوتر باشد یا تلفن. بنابراین ضروری است که آنها بتوانند از تجربه کاربری یکسان در همه سیستم عامل ها لذت ببرند. محتوا باید بتواند به راحتی از هر ماشینی بارگیری و خوانده شود. در غیاب یک سایت “رسپانسیو”، خطر خروج مشتری قبل از نهایی کردن اقدام خود به شدت افزایش می یابد.

3- ناوبری ساده شده

به منظور ایجاد وفاداری و به دست آوردن یک هدف جدید، ارائه منظم محتوای با کیفیت بسیار مهم است. دومی باعث ایجاد دلبستگی در مشتریان بالقوه شما می شود که می خواهند برای مشورت با محتوای جدید برگردند. علاوه بر این، با بهینه سازی محتوای SEO خود، دید خود را بهبود می بخشید و ترافیک جدیدی به دست می آورید که می توانید به لطف محصولات و محتوای خود آن را تبدیل کنید.

2- سایت خود را با تمام رسانه ها تطبیق دهید

به معنای “تجربه کاربر”، ادغام سفر مشتری در ملاحظات بازاریابی برای متمایز شدن از رقبا ضروری شده است. با یک سایت ارگونومیک که سفر بازدیدکنندگان را تسهیل و ساده می کند، اکنون می توان ROI و همچنین نرخ تبدیل آن را بهبود بخشید. یک آژانس متخصص در UX شما را در طول فرآیند بهینه‌سازی همراهی می‌کند و به شما در مورد رویکرد صحیحی که باید دنبال کنید و با کمک به شما در کاربرد آن راهنمایی می‌کند. برای اینکه وب سایت به راحتی توسط مشتریان بالقوه قابل دسترسی و قابل درک باشد، UX متحد هر استراتژی بازاریابی موفقی است.

اهرم های UX چیست؟

1- ارسال مطالب

این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است



منبع

مشتریان بی حوصله هستند و با در دسترس بودن گسترده صفحات در اینترنت، اگر سایت در عرض چند ثانیه به طور کامل بارگذاری نشود، صفحه وب شما را ترک می کند. برای جلوگیری از ایجاد یک تجربه ناخوشایند، از بارگذاری بیش از حد صفحات خود با تصاویر زیاد خودداری کنید. صفحه ای که بیش از حد سنگین است، مدت بیشتری طول می کشد تا روی صفحه نمایش داده شود. ایجاد صفحات سبک وزن را در نظر بگیرید که به سرعت بارگیری می شوند و در نتیجه تجربه کاربر شما را بهینه می کنند. با چند ترفند می توان ضمن بهینه سازی عملکرد خود، تجربه کاربران خود را نیز بهبود بخشید. دید بهتر، نرخ تبدیل بهتر یا وفاداری بیشتر،UX مزایای زیادی برای استراتژی شما به ارمغان می آورد.

استاد نظم در هر استراتژی دیجیتال، سفر مشتری باید تا حد امکان ساده باشد. دومی باید بتواند در حدود چهار کلیک به هدف خود برسد. اگر آنها مجبور باشند چندین دقیقه قبل از یافتن صفحه مورد نظر خود جستجو کنند، ممکن است نرخ خروج شما را افزایش دهد. ارائه یک دوره آموزشی ساده و قابل فهم برای همه ضروری است.

4- سرعت لود صفحه

اینترنت، این ابزار باورنکردنی که در آغاز قرن بیست و یکم دموکراتیزه‌سازی فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد، چندین سال است که مقصد ترجیحی بسیاری از مردم هنگام خرید بوده است. دیجیتال دیگر فقط یک منبع اطلاعات نیست، بلکه به شما امکان می دهد تمام خریدهای خود را انجام دهید: از خرید غذا گرفته تا رزرو آنلاین تعطیلات، از جمله پوشاک، حوزه امکانات تقریبا بی نهایت است. یک پیشنهاد روزافزون برای کاربران اینترنت، که شرکت ها را وادار می کنند تا دائماً خود را تجدید کنند تا مشتریان فعلی خود را حفظ کنند و در جذب مشتریان جدید موفق شوند. از جمله این اهرم‌های وفاداری: تجربه کاربر.

مزایای UX وب سایت

UX به چه معناست؟