در اینجا یک اسکرین شات از گلن گیب است توییتر که نشان می دهد این یک سایت بهداشتی/پزشکی دارای 444 کاربر و 478 جلسه از raterhub.com است:
برای روشن بودن، ارزیابیکنندگان کیفیت هیچ تأثیر مستقیمی بر نحوه رتبهبندی شما در جستجوی Google ندارند. این افراد که وب سایت شما را بررسی می کنند از نظر سئو معنایی ندارد.
شما را متعجب می کند که چرا آن دو صفحه اما هی، رتبه دهندگان رتبه دهنده هستند.
اولین باری که من این رتبهدهندگان را پوشش دادم و Rater Hub در سال 2005 بود، چه باور کنید چه نه. توجه داشته باشید، دستورالعمل های ارزیابی کیفیت نیز در سایت ratershub.com میزبانی می شود. آخرین باری که گوگل این دستورالعمل ها را به روز کرد در دسامبر 2022 بود.
در اینجا توییت گلن در این مورد است:
بحث انجمن در توییتر.
آیا تا به حال مشاهده کرده اید که یک ارزیابی کننده کیفیت گوگل از وب سایت شما بازدید می کند؟ آنقدرها هم که فکر می کردید غیر معمول نیست. من حتی آن را در این وب سایت دیدم. می توانید با جستجوی تجزیه و تحلیل خود از ترافیک ارجاع raterhub.com متوجه آن شوید.
میدانم. من مکالمات زیادی با شرکتهایی داشتهام که فکر میکردند ارزیابیکنندگان کیفیت، بازدید از محتوای آنها، بررسی چند مقاله و غیره میتوانند مستقیماً بر رتبهبندی سایتشان تأثیر بگذارند. هنوز سردرگمی زیادی در مورد نحوه عملکرد ارزیاب های کیفیت، نقش آنها و غیره وجود دارد.
– گلن گیب (@glenngabe) 17 جولای 2023
وقتی در سال گذشته به صفحاتی که raterhub.com در این سایت نگاه می کرد نگاه کردم، این دو داستان بود:
اغلب میتوانید ارزیابیکنندههای کیفیت را در سایتهای متمرکز بر موضوعات YMYL مشاهده کنید. این سلامتی/پزشکی است. 444 کاربر، 478 جلسه. من نمی توانم مقالات را فاش کنم، اما آنها در مورد موضوعات حساس هستند. pic.twitter.com/EeQVLx4AE9
– گلن گیب (@glenngabe) 14 جولای 2023