Google از یک مشکل داخلی که بر ارائه تبلیغات تأثیر می گذارد آگاه است. تیم های محصول و خط مشی ما فعالانه روی یک راه حل کار می کنند. در حال حاضر، تأثیر این مشکل ممکن است مانع از نمایش تبلیغات در شرایط خاص برای حساب شما شود. ما بهروزرسانیها/قطعنامهها را در اسرع وقت پیگیری خواهیم کرد
– AdsLiaison (@adsliaison) 22 سپتامبر 2022
اساساً، برخی از تبلیغکنندگان Google Ads با هزینههای تبلیغاتی خود متوجه موارد عجیب و غریب میشوند. اسکات اوسترمیرلر نوشت “آیا کسی دیگر در دنیای #ppcchat امروز مشکلات عمده ای در تبلیغات گوگل مشاهده می کند؟ هزینه های من اساساً به طور کامل متوقف شده است.” ساگور سیکدار نوشت “بنابراین Google Ads تصمیم گرفت به صورت تصادفی 2 حساب کاربری من را به بهانه دور زدن خط مشی تبلیغاتی که قبلاً برای ماه ها اجرا شده اند، به حالت تعلیق درآورد؟ این مشتری در حال حاضر بسیار مهم است و این قطعاً آتش های بیشتری را برای خاموش کردن من ایجاد می کند.”
جینی ماروین، رابط Google Ads، شب گذشته پست کرد که Google Ads مشکلی دارد که ممکن است برخی از تبلیغات ارائه شوند. او نوشت: «گوگل از یک مشکل داخلی که بر ارائه تبلیغات تأثیر می گذارد آگاه است. او گفت: “تأثیر این موضوع ممکن است مانع از نمایش تبلیغات در شرایط خاص برای حساب شما شود.”
جینی ماروین به هر دوی این شکایات در توییتر پاسخ داد که به توییت خود در مورد این “مشکل داخلی” با تبلیغات گوگل پیوند داده شده بود:
از دیشب هیچ به روز رسانی نشده است، بنابراین ممکن است حل نشود. به علاوه تنها مشکل گزارش شده در داشبورد وضعیت تبلیغات گوگل مربوط به یک مشکل در گزارش Google Ad Manager است که اکثر کاربران را تحت تأثیر قرار می دهد اینجا گزارش شده است. اما مشخص نیست که آیا این دو به هم مرتبط هستند یا خیر. بهروزرسانی، گوگل با من تأیید کرد که این دو موضوع جداگانه و نامرتبط هستند.
بحث انجمن در توییتر.
این مشکل اکنون در همه بازارها حل شده است. بابت مشکل پیش آمده پوزش می طلبیم و از شکیبایی شما سپاسگزاریم.
– AdsLiaison (@adsliaison) 23 سپتامبر 2022