گوگل این مطالعات موردی SEO و صفحه داستان های موفقیت از سال 2019، و من معتقدم که آنها آن را چند بار به روز کرده اند. اخیراً شخصی Mariachiara Marsella از جان مولر پرسید که آیا گوگل می تواند مطالعات موردی جدیدی را اضافه کند.
در اینجا یک اسکرین شات از صفحه است که من امروز می بینم، فقط در مورد (برای بزرگنمایی کلیک کنید):
من فرض میکنم جان میگوید از آنجایی که جستجوی Google اغلب تغییر میکند، نه فقط رتبهبندیهای اصلی، بلکه ویژگیهای جستجو را نیز تغییر میدهد، تولید آنها اغلب میتواند نتایج را به سرعت بیات کند. بنابراین حتی زمانی که گوگل تاییدیه مناسبی را برای انتشار یکی از این مطالعات موردی دریافت کند، نتایج این مطالعه ممکن است به دلیل تغییر رتبهبندی یا کاهش یک ویژگی یا حتی غروب آفتاب به سمت دیگری تغییر کرده باشد.
بحث انجمن در ماستودون.
جان مولر پاسخ داد ماستودون، “من انجام این کارها را برای ما بسیار چالش برانگیز می دانم زیرا جستجو بسیار پویا است.”
سپس این باعث میشود که تعجب کنم، آیا گوگل این مطالعات موردی SEO را با هم کنار میگذارد؟