بروزرسانی: 24 آبان 1404
مطالعه می گوید کلمات کلیدی در بررسی های محلی بر رتبه بندی محلی گوگل تأثیر نمی گذارد

این یک مطالعه جالب بود اما تست بسیار محدودی داشت، فقط این را در نظر داشته باشید.
بحث انجمن در توییتر.
منبع
Joy نمودارهایی را در زیر به اشتراک گذاشته است که دو عبارت کلیدی را ردیابی می کند که نشان می دهد رتبه بندی بهبود نیافته است. به طور خاص برای اولین عبارت کلیدواژه، رتبه بندی بدتر شد. در حالی که در وهله دوم، رتبه بندی ها نسبتاً ثابت ماند، این مطالعه نشان داد:
به طور خلاصه، این مطالعه بررسی هایی را با عبارات کلیدی "درختان کریسمس تازه بریده شده" و "درخت کریسمس" در بررسی ها قرار داد. و بعد از اضافه شدن بررسی ها هیچ بهبودی در رتبه بندی مشاهده نشد. در واقع، نتایج برای برخی از کلمات کلیدی بدتر شد.
یک مطالعه جدید از Sterling Sky نشان می دهد که قرار دادن کلمات کلیدی در بررسی های محلی در فهرست های کسب وکار به بهبود رتبه بندی فهرست های محلی در جستجوی Google کمک نمی کند. این مطالعه گفت: "این رتبه بندی را بهبود نمی بخشد."