این یک مطالعه جالب بود اما تست بسیار محدودی داشت، فقط این را در نظر داشته باشید.
بحث انجمن در توییتر.
Joy نمودارهایی را در زیر به اشتراک گذاشته است که دو عبارت کلیدی را ردیابی می کند که نشان می دهد رتبه بندی بهبود نیافته است. به طور خاص برای اولین عبارت کلیدواژه، رتبه بندی بدتر شد. در حالی که در وهله دوم، رتبهبندیها نسبتاً ثابت ماند، این مطالعه نشان داد:
به طور خلاصه، این مطالعه بررسی هایی را با عبارات کلیدی “درختان کریسمس تازه بریده شده” و “درخت کریسمس” در بررسی ها قرار داد. و بعد از اضافه شدن بررسی ها هیچ بهبودی در رتبه بندی مشاهده نشد. در واقع، نتایج برای برخی از کلمات کلیدی بدتر شد.
یک مطالعه جدید از Sterling Sky نشان میدهد که قرار دادن کلمات کلیدی در بررسیهای محلی در فهرستهای کسبوکار به بهبود رتبهبندی فهرستهای محلی در جستجوی Google کمک نمیکند. این مطالعه گفت: “این رتبه بندی را بهبود نمی بخشد.”