
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
معیارهای تعامل سایت مرورگر گوگل کروم
Google Chrome راهی برای مشاهده معیارهای تعامل سایت برای استفاده از مرورگر شخصی شما در سایت هایی که بازدید می کنید، دارد. URL مبدا، امتیاز پایه، امتیاز جایزه و سپس نمره کل را نشان می دهد. گوگل می نویسد: "سرویس تعامل سایت اطلاعاتی را در مورد میزان تعامل کاربر با یک سایت ارائه می دهد. سیگنال اولیه مقدار زمانی است که کاربر در سایت می گذراند، اما سیگنال های مختلفی ممکن است در آن گنجانده شود (مثلاً اینکه آیا یک سایت به سایت اضافه شده است یا خیر. صفحه اصلی)."
دن پتروویچ در اینجا عمیق تر به این موضوع پرداخت و گفت: "چارچوب معیارهای تعامل سایت Google نقش مهمی در ارزیابی و تجزیه و تحلیل تعامل کاربر با وب سایت ها ایفا می کند. این چارچوب از معیارهای دقیق مانند تعاملات کاربر و امتیازات تعامل استفاده می کند تا بینشی در مورد رفتار مرور ارائه دهد. در اینجا خلاصه ای از نحوه عملکرد این سیستم، بر اساس پیاده سازی Site Engagement Metrics آورده شده است.
اگر منصف باشیم، این صفحه از سال 2016 در دسترس بوده است - بنابراین جدید نیست.
در اینجا به نظر می رسد:
اما همانطور که گلن گیب اشاره کرد، "آیا دیدن این موضوع به صورت انبوه در بین کاربران جالب نیست." منظورم این است که بله، اگر تمام کاربران کروم و میانگین امتیازات هر سایت یا URL را بگیرید، می تواند بسیار جالب باشد...
دن همچنین انتقال کروم را مستند کرد که جالب است.
در هر صورت، من مطمئن نیستم که چگونه می تواند توسط جستجوی Google استفاده شود یا ممکن است استفاده نشود، اما توسط Google Chrome ذخیره می شود. بیشتر در DEJAN حفاری کنید.
حالا چی...؟
- دژان (@dejanseo) 29 نوامبر 2024
بله Site Engagement Metrics.https://t.co/Wct1XhDPGn
آن را آزمایش کنید: chrome://site-engagement/ pic.twitter.com/X820ywv8oR
بحث انجمن در X.
منبع