گوگل بیشتر از آن بخش های قابل ارتقا را در نتایج جستجوی موبایل آزمایش می کند. ما آنها را برای تبلیغات قابل گسترش/فهرستهای حمایتشده و موضوعات دیگر دیدهایم، اما اکنون همچنین برای ویدیوهای کوتاه، مقالهها و محصولات پرطرفدار که میگویند «موارد دلخواه مورد تقاضا» نیز دیدهایم.
من فرض میکنم که آنها بیشتر از این دستهبندیها نشان میدهند.
اینها توسط خوشال بهروانی مشاهده شد که در این مورد در X پست کرد – در اینجا برخی از آن اسکرین شات ها وجود دارد.
محصولات محبوب با موارد دلخواه مورد تقاضا:
ویدئوهای کوتاه:
مقالات:
بحث انجمن در X.