موفقیت در پیاده سازی (+ 3 دلیل برای استفاده از Reddit در تجارت خود)


ردیت یک سال پس از تاسیس در آلمان، سهام خود را انجام می دهد. این موفقیت در عمل چگونه ترجمه می شود؟ چگونه می توان عملکرد آن را با چنین تکاملی تطبیق داد؟ مزایایی که این شبکه اجتماعی می تواند برای یک شرکت داشته باشد چیست؟ در این مقاله، موفقیت Reddit در آلمان را برای شما رمزگشایی می کنیم و 3 دلیل برای استفاده از Reddit در شرکت خود ارائه می دهیم.

آرم Reddit
لوگوی reddit

موفقیت تاسیس در آلمان

با پیاده سازی در پایان اکتبر 2021، می توان گفت که سال اول Reddit در آلمان موفقیت آمیز است.

تیم اختصاص داده شده به این شبکه اجتماعی در آلمان سه برابر شده است و این کشور اکنون تنها یک سال پس از تأسیس، از نظر پایگاه کاربر در رتبه 4 است.

را شبکه اجتماعی باید با این موفقیت خیره کننده با ایجاد تیم های تخصصی برای هر یک از مناطق مورد تقاضا (اجتماع، مهندسی، فروش محلی، عملیات، محصولات، و غیره) با این موفقیت تطبیق یابد. دفتر جدیدی نیز در برلین افتتاح شده است.

ارقام گزارش شده توسط این شرکت در آلمان به شرح زیر است:

  • تیم های اختصاصی ضرب در 3
  • 4ᵉ بزرگترین پایگاه کاربری شبکه اجتماعی
  • بیش از 160 میلیون واکنش ماهانه (نظر، پیام، مشارکت در رای گیری)
  • + 15٪ تعامل در 1 سال
  • 41 درصد از کاربران آلمانی Reddit از فیس بوک و 53 درصد از اسنپ چت استفاده نمی کنند

این شرکت ها به Reddit اعتماد کردند

Reddit یک شتاب دهنده ترافیک است و شرکت های آلمانی این را درک کرده اند.

بسیاری از آنها در حال حاضر از این پلتفرم برای برقراری ارتباط با مشتریان خود و جذب مشتریان جدید استفاده می کنند. از جمله:

  • چت کنید
  • دویچه تلکام
  • دیزنی
  • HelloFresh
  • IBM
  • مایکروسافت
  • نینتندو

آژانس Jung von Matt Nerd نیز از Reddit برای اجرای پروژه ای با همکاری طرفداران خود در این شبکه اجتماعی استفاده کرده است.

هدف این بود که آنها پوکمون های مورد علاقه خود را بیان کنند و یکی از آنها برای نمایش در نسخه کپسولی یک ماشین الکتریکی انتخاب شود.

بیش از 1600 مشارکت ثبت شد و این شرکت توانست اطلاعات زیادی در مورد ذائقه مصرف کنندگان خود جمع آوری کند.

Reddit یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌ها برای طرفداران، فرهنگ پاپ و ارتباطات جامعه محور است. بسیاری از برندها نه تنها قدرت آن، بلکه تأثیر جامعه بر اعتبار برند را نیز دست کم می گیرند. اگر می خواهید ارزش ویژه برند را در میان خرده فرهنگ ها ایجاد کنید، این یک قهرمان پنهان است. ارزش Reddit در سطوح مختلف کمپین ما ظاهر شده است. در حالی که Reddit مکان مناسبی برای قرار گرفتن در وسط جوامع طرفداران و جلب اعتماد آنها بود، همچنین راهی قدرتمند برای دریافت بازخورد آنها بود. ما می دانیم جامعه چقدر باهوش است و نمی خواستیم هیچ فرصتی را برای نشان دادن آن از دست بدهیم. بازاریابی فن‌دومی تماماً در مورد ارتباط سطح چشم و قدردانی صادقانه جامعه است. »

Toan Nguyen، بنیانگذار Jung von Matt Nerd

چرا باید از Reddit در تجارت خود استفاده کنید؟

شما به جامعه ای متفاوت از سایر شبکه های اجتماعی دست خواهید یافت

در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌ها هنوز تمایلی به استقرار در Reddit ندارند، به خصوص به این دلیل که جامعه در آنجا متفاوت است.

کاربران این رسانه اجتماعی در واقع کمتر به تکنیک های بازاریابی سنتی علاقه دارند و بنابراین احتمال کمتری دارند که بالقوه باشند.

بنابراین ادغام این شبکه یک فرصت طلایی برای برجسته شدن.

شما نظرات زیادی دریافت خواهید کرد

یکی از ویژگی های اصلی جامعه Reddit تعامل قوی آن است. کاربران پرشور هستند و اجازه می دهند آن را بدانند.

شما قادر به ملاقات در آنجا خواهید بود جامعه متفاوت et جمع آوری اطلاعات مختلف در مورد افرادی که عاشق تجارت شما هستند و انتظارات آنها چیست.

در اینجا می توانید کمپین های تبلیغاتی انجام دهید.

به لطف Reddit Ads، می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی را در آنجا انجام دهید، همانطور که قبلاً در سایر شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهید.

علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در مورد مصرف کنندگان خود، می توانید از این صرافی ها نیز کسب درآمد کنید.

اگر این مقاله در اجرای موفقیت آمیز Reddit در آلمان شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

منبع



منبع