من فکر می کنم این جدید است، اما ممکن است اشتباه کنم.
جستجوی Google میتواند نتایج ویدیو، از جمله لحظات کلیدی درون ویدیوها را نشان دهد. اما اکنون به نظر میرسد که گوگل در یک بررسی ویدیویی برای یک محصول، مزایا و معایب آن را در صورت وجود تجزیه و تحلیل میکند.
خیلی جالب است که گوگل می تواند آن را در جستجوی یک ویدیوی YouTube برای ما تجزیه کند.
بحث انجمن در توییتر.
این مورد توسط موردی اوبرشتاین مشاهده شد توییتر که بسیار تلاش کرد تا چیز جدیدی پیدا کند (و انجام داد). او این اسکرین شات از نتایج ویدیو را در رابط جستجوی وب موبایل گوگل به اشتراک گذاشت. می توانید ببینید “5 مزایا و معایب در این ویدئو.”
نتایج غنی و داده های ساختاری مثبت و منفی وجود دارد، اما به نظر می رسد متفاوت باشد.