
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
نتایج Google Mobile با فهرست و بررسی های نمایه کسب وکار در بخش های جداگانه نتایج جستجو
مشاهده یک برند جالب که در آن بخش هایی از GBP برند اکنون منطقه ای بین نتایج جستجوی ارگانیک استاندارد است. pic.twitter.com/DZcDJxsH2v
- ملانی فاندربرک (@MelanieFunder) 17 ژوئن 2023بنابراین ملانی فاندربرک ویدیویی از این موضوع در عمل منتشر کرد، که در آن می توانید ابتدا نمایه های کسب وکار Google آنها را مشاهده کنید و سپس چند نتیجه در پایین بررسی ها برای آن کسب وکار بود. ویدئویی که او در توییتر منتشر کرده است:
نتایج جستجوی تلفن همراه Google می تواند فهرست نمایه کسب وکار Google را در یک بخش و بررسی ها را بعداً در بخش دیگری نشان دهد. من تقریباً مطمئن هستم که در طول یک سال گذشته این را روشن و خاموش کرده ام، اما نمی توانم پوشش خود را از آن پیدا کنم.
در اینجا زمینه بیشتری وجود دارد:
چه چیزی جدید است (من فکر می کنم): بررسی های GBP و پست های GBP دارای نقاط خاص خود بین فهرست های ارگانیک استاندارد (در مورد درخواست نام تجاری). همچنین جالب است که جعبه محلی مارک (بسته نقشه) با لیست های A، B، C در نزدیکی مارک به من ارائه نشده است.
- ملانی فاندربرک (@MelanieFunder) 19 ژوئن 2023بحث انجمن در توییتر.
منبع